• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Matt Oliver Sanz

    Ik kijk naar haar. 'Ik heb gelijk he? Of is er een andere reden? Vind je me nu
    aardig?' Ik teken een beetje in het zand maar hou haar wel in de gaten voor
    het geval dat. Je wist het maar nooit met deze wezens.

    Carmella Valentine
    Langzaam ging ik weer rechtop zitten, en keek om naar hem.
    Aardig? Ik begon te lachen; een helder, aanlokkelijk geluid. Ik grinnikte nog even, en richtte daarna mijn lichaam op.
    'Waarom zou ik mijn eten aardig vinden?'


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nicole
    Als ik weer een stukje heb gelopen zie ik aan de kust een jongen [Drew] op de rotsen liggen. Ik frons mijn wenkbrauwen even, volgens mij heb ik hem nog nooit eerder gezien. Terwijl ik naar hem toe loop haal ik de vlecht weer uit mijn haar. 'Wie ben jij?' vraag ik aan de jongen. Voor de zekerheid hou ik de oortjes van mijn iPod in met de muziek nog aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt Oliver Sanz

    'Waarom zou ik mijn eten aardig vinden?' Ik lach ook. 'Omdat je me niet gaat eten.' Ik kijk haar aan. 'Anders hadden we niet eerst dit gesprek gehad. Ik kan
    nu opstaan en weg gaan.' Ik ga staan om mijn woorden kracht bij te zetten.

    Drew

    Ik keek het meisje aan met mijn blauwe ogen en glimlachte. "Drew" antwoorde ik alleen maar. Ik was altijd myserieus tegen mensen, zodat ze mij niet konden boos maken want anders moesten ze lopen.

    Carmella Valentine
    'Je bent een mens, en nog steeds mijn eten. En ik heb ook al gezegd dat ik vol zit, maar dat betekent niet dat ik je aardig vind.'
    Ik draai hem mijn rug weer toe, leunend op mijn handen volg ik met mijn ogen de wolken. Ja, hij was nu veilig. Maar als hij me over een paar dagen weer tegen kwam, zou hij een probleem hebben.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Na een tijdje viel mijn oog op een bekend iemand, die heel toevallig met haar rug naar me toe stond. Ik herkende de pijlenkoker, de alerte houding meteen. Onmiddellijk legde ik mijn staart stil, dook half onder en zwom geruisloos richting de kust. Nu was ze van mij. Ik zou ervoor zorgen dat ze nooit meer op me zou jagen en nooit meer mijn prooi kon afnemen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nicole
    'Drew,' zegt de jongen. Ik twijfel even maar besluit mijn zonnebril op te laten. Je weet maar nooit. 'Ik heb je hier nog niet eerder gezien,' zeg ik tegen Drew terwijl ik ook op de rotsen ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adelynn Jae Callica
    Onwillekeurig pakte ik een pijl, en hield die in dezelfde hand als mijn boog.
    Ik streek mijn lange, donkere lokken uit mijn gezicht, en draaide me een kwart om. De kust verscheen in mijn blikveld, maar ook daar ware geen Speciem.
    Misschien moest ik het een tijdje laten rusten. Alleen op jacht gaan als ze een paar dagen niet gezien waren. Maar dat kon niet. Ik móest op ze jagen. Ze hadden mijn ouders vermoord. Salvator was een Speciem geweest, nog een reden om ervoor te zorgen dat ze uitstierven.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Drew

    "Ik kom hier ook niet veel" zei ik dan terwijl mijn ogen naar de zee keken. Ze had geluk dat ik net had gegeten.

    Matt Oliver Sanz

    Ik grinnik. 'Als jij het zegt he.' Ik zet een paar stappen weg maar draai me dan
    om. 'Maar bedankt voor de tip over mijn zusje.' Ik was haar daar oprecht dankbaar voor.

    Carmella Valentine
    Ik sloot mijn ogen, liet mijn lange haren over mijn blote rug strelen.
    'Hmm, ja,' mompelde ik.
    Ik tilde mijn staart op, zodat het water ook over mijn bovenlichaam stroomde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nicole
    'Ik kom hier ook niet veel,' zegt Drew. 'Hmmm,' zeg ik, 'ik zal je maar geloven,' vervolg ik terwijl ik hem goed in de gaten blijf houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    Tijd om mijn glimlach op te zetten. "Waarom zou je me niet geloven ?" vroeg ik dan met mijn glimlach.

    Nicole
    'Waarom zou je me niet geloven?' vraagt hij met een glimlach. Ik zucht even en zet dan mijn zonnebril af waarna ik hem aankijk. 'Waarom zou ik je wel geloven?' vraag ik bijdehand.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered