• © Copyright Zayniak.



    Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind.
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.


    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!

    © Copyright Zayniak.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:24 ]

    Ambrose.
    "Amber, ben je wakker?" Hoor ik nadat er een paar keer op de deur geklopt is. "Ja, kom maar binnen," Antwoord ik en hou de warme dekens veilig om me heen. Ik ben blij dat ze me zo goed opgevangen hebben. Misschien is dit toch een gave dit niet iedereen krijgt. Misschien ben ik toch uitgekozen. Misschien, misschien? Het is zeker. Dit is geen droom. Het is de werkelijkheid en ik moet er mee leven.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:01 ]

    we hebben er twee......

    Laten we deze gebruiken, deze is beter dan de mijne, ik zal zo effe de img van het plaatje sturen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Zo, nu moet ik douchen. Héél misschien kom in nog online.]

    [Aboo.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    deze dan maar, oke ik zal ff de andere posten hierin zetten en zelf reageren.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:06 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    Samen met Ivy hou ik Dante overeind. Ik merk dat hij steeds meer op ons moet leunen. Ik stop even en trek mijn trui uit. Met behulp van Ivy trek ik mijn trui aan bij Dante waarna ik gelijk weer de deken over zijn schouders sla. Gelukkig, daar is het dorp al.
    Jessica

    Ik zie dat Scott druk bezig is een bed te maken. "Ga ze helpen, ik zorg dat het hier warm is" zei ik waarna ik hem de kamer uitduwde. Ik sloot de deur en zette de verwarming nog wat hoger. Met een paar extra dekens had hij zo weer warm. Ik maakte alles netjes op en stak de lampjes aan. De gordijnen zorgden ervoor dat de warmte binnenbleef.

    Ivy

    Ik glimlachte even naar Dante. 'Dat is een van mijn rituelen. Mijn opa had Indiaans bloed en heeft me veel dingen geleerd. Ze zeggen dat dit kruidenmengsel helpt voor de pijn.' We waren er al. Voorzichtig droeg ik hem naar binnen en legde hem neer op het bed. 'Ik breng je een glaasje water voor de koorts,' bood ik aan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:07 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abby
    Van een droomloze slaap ga ik naar een nachtmerrie. Mijn moeder staat in een bos en roept dat ik bij haar moet komen, maar ik wordt tegengehouden door mijn vader. "Laat me gaan!" Gil ik in mijn slaap. Dan verandert mijn vader in een wolf en verdwijnt mijn moeder. "Nee, mama, nee!"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:14 ]

    Scott
    Jessica kwam me gelukkig helpen en maakte het lekker warm zodat ik Met Abby in mijn armen bij de deur kon staan. Snel liep ik daar naar toe en zag Dawn en Ivy Dante binnenbrengen. Hij had de trui van Dawn aan en een extra deken om zich heen. Ik liep achter Ivy aan naar de kamer waar Dante lag.

    Dante
    Ivy vertelde me wat het was en ik glimlachte even. Vermoeid strompelde ik naar binnen en met wat hulp kwam ik op het bed terecht. Ik trok alle dekens zo goed mogelijk om me heen. Ik knikte even naar Ivy die wat water aanbood. Ik was doodop en het leek wel alsof ik doodziek was.

    Jessica

    Ik liep de kamer binnen en keek naar Scott. "Moet ik nog iets doen ?" vroeg ik dan. Mijn rang was een soort van, gewoon helpen waar het nodig was en al het nieuws rondbrengen, of nouja, dat was mijn taak alsins.

    Ivy

    'Ga maar slapen.' Ik schudde zijn kussen nog een beetje op, stopte hem wat beter in en haalde een glaasje water.

    [Moet gaan.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    "Dante, de komende dagen kan je je erg ziek voelen, maar dat komt doordat het wolvengen in werking treed. Waarschijnlijk zul je daarna voor de eerste keer veranderen. Maar omdat het lente is, en de temperatuur dus aan het oplopen is, zal je snel weer terugveranderen. In het begin zul je vaak heen en weer veranderen, maar dat gaat snel over. Als het winter wordt verander je voor de wintermaanden altijd in een wolf." Zeg ik rustig tegen Dante


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one