• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [@Propius bedoel je neit Matt Oliver Bringston.. misschien heb ik 't fout maar bij de rollen zie ik dat staan XD

    Btw, in de story heb je 1 ding weggelaten, dat ze vegetarisch is ;p] ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:27 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    People, jullie zijn sloom (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Haha ja sorry ik had het zelf verkeerd gedaan :D]

    [Wtf, ik wist niet eens dat we begonnen waren?! ;o]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Wtf, ik wist niet eens dat we begonnen waren?! ;o]

    Ik had de link in het Rollentopic gepost.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Dan heb ik denk ik geen melding gehad. Nouja, waar waren we?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Matt Oliver Sanz

    'Vanwaar de frustratie?' Ik kijk geschrokken op. Ze was adembenemend.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen en blijf versteend zitten. 'I-ik uhm'
    Ik schud mijn hoofd. 'Niets.' Zucht ik.

    Brooklyn Grey

    Zuchtend zwom ik naar de kant. Aan de rand van het water lagen daar de rotsen. Ik klom tussen de rotsen in en wachtte tot dat mijn vervloekte staart opdroogde. Mijn staart was paars en kleurde soms door het zonlicht groen. Ik vond hem mooi maar het maakte me nu eenmaal een monster. Ik ben geboren als speciem maar eet geen mensen. Ik was een schande voor mijn familie. Mijn vrienden vonden me altijd wel een vreemd typje. Ik zuchtte en toen mijn staart eindelijk was opgedroogd stond ik op en ging op één van de rotsen zitten turen.

    Liam Scottins

    Ik liep rustig door de stad richting mijn huis. Ik stak mijn sleutel in het slot en liep toen naar binnen. Ik woonde daar alleen met mijn jongere broertje die wanneer hij oud genoeg was in mijn voetsporen zou treden. Iedere man in onze familie werd een jager, het was een traditie die niemand durfde te breken simpel weg omdat iedereen die wezens haatte. Mijn vader is op late leeftijd vermoord door één van die speciems en tot de dag van vandaag heb ik haar nog niet gevonden, maar als ik haar heb zal ze boeten en net zoveel pijn lijden als dat mijn broertje en ik deden. Ik lachte minachtend bij de gedachte. Ik pakte mijn sleutels weer op en liep toen naar buiten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @Sweetest
    Je hebt niks gemist hoor (:

    Carmella Valentine
    Mijn mondhoeken krulden langzaam omhoog in een zoete glimlach, ik streek mijn lange, blonde lokken uit mijn gezicht.
    'Mensen kunnen slecht liegen,' zei ik met een halfzachte stem, terwijl mijn ogen over zijn gezicht gleden.
    Alle emotie's waren van zijn gezicht te lezen, opmerkelijk. Waarschijnlijk hadden andere mensen dat niet eens zo erg in de gaten, maar ik wel. De andere Speciem vast ook.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Evangelia Archangelos

    Een warme zomerbries streelde zorgvuldig door mijn blonde lokken. Ik sloot mijn lichtgroene ogen en mijn wimpers streelden zacht over mijn jukbeenderen. Mijn woudgroene staart schuurde langs het rotsblok waar ik op zat. Een zucht onstnapte aan mijn kersenrode lippen. Het leven van een Speciem was zo slecht nog niet.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Grace

    Stil kwam ik boven water en ging op een rots zitten. Tijd om mijn eten te gaan zoeken. Ik wachtte tot ik benen had en stond toen op. Mijn felblauwe ogen keken onderzoekend rond, op zoek naar een dier.

    Brooklyn Grey

    Ik zuchtte en zag Grace zitten, 'Ook hallo,' glimlachte ik toen. Het nieuws dat ik een vegetarier ben tenminste zo lang ze me niet verschrikkelijk boos maakte was nog niet zo lang verspreid dus ik zou haar reactie willen weten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nicole
    Ik rol even met mijn diepblauwe ogen als ik hoor dat mijn ouders weer ruzie maken. Snel doe ik de oortjes van mijn iPod in en loop ik zonder gedag te zeggen naar buiten. Ik heb vandaag geen zin in ruzie. Gelukkig is het lekker zonnig buiten dus is het niet zo erg om wat rond te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matt Oliver Sanz

    'Mensen kunnen slecht liegen,' Ik hou mijn hoofd schuin en kijk haar aan.
    'Wat bedoel je daarmee?' Ik vroeg me af waarom ze me nog niet had aangevallen.

    Grace

    "Oh hallo" zei ik glimlachend, "Ik ga even een dier zoeken, heb honger" zei ik waarna ik opstond. Ik keek in haar ogen en miste iets. "Jij bent ook op een soort dieet zeg maar ?" vroeg ik verbaasd.