• Merwin & Height

Innocent Waters

Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

"Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."

Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

- ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery

Tweede topic *O*

[ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Carmella Valentine
    'Aha.' Ik keek bedenkelijk naar zijn gezicht, zuchtte even. 'Nu zie ik het. Ze leek op je, je zusje.'
    Ik kon het meisje nog voor me zien, spelend op het strand. Ik had die middag op de rotsen gelegen, te lui om op jacht te gaan. Maar ik had gezien hoe ze zonder waarschuwing verdween, binnen één seconden was ze van de Speciem die in de zee op de loer had gelegen.
    'Ik weet niet wie je zusje heeft gegrepen. Volgens mij was het een man.'

Matt Oliver Sanz

'Ik weet niet wie je zusje heeft gegrepen. Volgens mij was het een man.' Nu heeft
    ze mijn aandacht. 'Weet jij wie Sarah heeft vermoord?' Ik zet gretig een paar stappen naar haar toe. 'Wie was het?'

Carmella Valentine
    'Ik zei dat ik het niet wist,' herhaalde ik, terwijl mijn blik geamuseerd over zijn gezicht gleed.
    'Een man, volgens mij. Maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben.'

Matt Oliver Sanz

'Een man, volgens mij. Maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben.' Ik vloek zachtjes en ga weer in het zand zitten. 'Ik móét weten wie het gedaan heeft.'
    Ik laat me achterover vallen en kijk naar de lucht.

Carmella Valentine
    Onwillekeurig begin ik mijn lange, blonde lokken te vlechten.
    'En dan? Alsof je er iets aan kan doen. Een mens zal het nooit winnen van een Speciem,' zeg ik, waarna ik de vlecht loslaat.
    Mijn blik ging weer naar de jongen, die ondertussen weer was gaan zitten.

[Wacht. Was het Alex? Of was het een man die nu dood is?]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Merwin schreef:
    [Wacht. Was het Alex? Of was het een man die nu dood is?]

[Ik heb geen idee :') Maar er is ook nog een andere mannelijke Speciem, die kan het ook zijn geweest.]

[He he Drew was het niet !]

[ECHT? Wist ik niet eens o.o *gaat rol bekijken* WOEE, Alex is niet meer alleen *O*]

[Dan was het dus of Alex, of een andere Speciem die nu weg is :'D
    Of Carmella heeft het niet goed gezien en het was wel een vrouw.]

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:43 ]

Matt Oliver Sanz

'En dan? Alsof je er iets aan kan doen. Een mens zal het nooit winnen van een Speciem,' Ik kijk haar aan. 'Ik ga op hem of haar jagen tot de dood. Die van mij
    of hem/haar.' Ik haal een hand door mijn haar en bekijk haar. 'Waarom ben je eigenlijk aardig tegen mij?'

Carmella Valentine
    'Aardig is een groot woord, jochie. Maar ik had niks anders te doen, en als ik mezelf ga volproppen word ik nog dik.'
    De glimlach die op mijn gezicht verscheen was zowel aantrekkelijk als onheilspellend. 'Wat is er dan? Had je zin in een jachtpartij?' vroeg ik met een zoete stem.

Matt Oliver Sanz

Ik rol met mijn ogen. 'Wat is er dan? Had je zin in een jachtpartij?' Ik kijk
    naar haar. 'Nee ik wil gewoon wraak meer niet.' Ik speel met een plantje en kijk naar mijn vingers.

Grace

Ik had gegeten, maar was zoals vele keren niet helemaal voldaan. De honger wende wel hoor. Ik zag een jongen zitten wat ik niet vertrouwde. Als ze me kende van op het land, was ik er geweest, zeker weten. Ik kroop achter de rotsen en liet me in de zee glijden. Ook moest ik oppassen van de andere jager. Dat meisje. Het was weer eens druk vandaag. Ik besloot verder van de kust af te zwemmen, kon je de boten ook een beetje pesten.

Alex Devonn Lynch

Na een tijdje draaide ik me op mijn buik, schudde het zand uit mijn half opgedroogde haren en staarde in de richting van het eiland, liet mijn geoefende ogen op zoek gaan naar de bewegingen van een mens, een prooi. Ik had honger gekregen van het niks doen en de hele dag in het water liggen. Het was tijd om te jagen.