• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Drew

    "Zie ik er dan uit als iemand die liegt ? Zie je het in mijn ogen dat ik lieg ?" ging ik verder terwijl ik naar haar keek.

    Matt Oliver Sanz

    Ik glimlach nog eens en loop dan weg. Ik had geluk gehad deze keer. Als ze
    honger had gehad dan was ik er aangegaan. Ik moet niet naar het water gaan
    als ik ongeconcentreerd ben.

    Alex Devonn Lynch

    Ze draaide haar lichaam een kwart en keek uit over de zee, waardoor ik gedwongen een stuk de diepte in de moest duiken. Echter stond ze niet met haar hele lijf naar de zee gekeerd en dus zwom ik zo ver mogelijk naar de kant waar ze met haar rug naar toe stond.
    Ze had de pijl en boog in haar hand en ik wist dat ik maar één kans had en snel moest zijn.
    Met mijn gespierde staart duwde ik mezelf omhoog uit het water, sloeg mijn armen om de jager heen en sleurde haar mee de diepte in om haar te verdrinken.

    [Let's create some more hate between them (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nicole
    'Zie ik er dan uit als iemand die liegt? Zie je het in mijn ogen dat ik lieg?' zegt hij. 'Hmmm, weet ik niet,' zeg ik eerlijk, 'ik ken je niet dus ik weet niet hoe jij je gedraagt als je liegt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adelynn Jae Callica
    Ik hoorde het water aan de kant gaan, maar had geen tijd om mijn pijl ook maar aan te leggen. Twee sterke armen sloegen zich om me heen, en voor ik het wist was ik onder water.
    Godverdomme kut, siste ik in gedachten.
    Mijn linkerarm zat klem, dus die pijl kon ik wel vergeten. In de hoop dat niet alles eruit was gevallen in mijn val naar beneden, ging ik op de tast naar de andere pijlen. Ik krulde mijn vingers om één van de drie die niet verloren waren gegaan, mijn smaragdgroene, donkere ogen boorden zich fel in die van de Speciem.

    [Fuck yeah (kitty)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Drew

    "Ik ben geen persoon die liegt" zeg ik dan weer op mijn beurt, "Je moet teveel leugens onthouden terwijl de waarheid doodsimpel is". Oke dat lieg ik deels, ik lieg natuurlijk over het feit dat ik een Speciem ben.

    Nicole
    'Ik ben geen persoon die liegt. Je moet teveel leugens onthouden terwijl de waarheid doodsimpel is'.'En wat als je iemand kwetst met de waarheid, zou je dan nog steeds niet liegen?' vraag ik hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Devonn Lynch

    Ik hield haar armen stevig tegen haar lichaam gedrukt terwijl ik haar steeds dieper naar de bodem trok. Haar groene ogen boorden zich in de mijne en ik grijnsde breed.

    [PFAH, weet verder even niks, sorreh D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Hey, wat gemist? LaCrima had je nog gereageerd @ Brooklyn]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew

    Ik haal mijn schouders op. "De waarheid kwets, daar leef ik mee in mijn hoofd, dus het antwoord is Nee, ik ga niet liegen als de waarheid kwets" antwoordde ik nu met mijn blik op haar.

    [Uhm, ik ben gaan eten, dus denk het niet (: In het spel dan eten, Grace is nu wat boten aan het pesten ;P]

    Adelynn Jae Callica
    Ik voelde de druk van het water toenemen op mijn lichaam, onwillekeurig boorden mijn nagels van mijn linkerhand zich in zijn arm. Ik voelde die mijn boog weg glijden.
    Met de nodige moeite kon ik mijn andere arm optillen, verstevigde de greep op mijn pijl en duwde die hard tegen de bovenarm van de Speciem.

    [Je reageert nu tenminste weer. (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [#foreverAlone]

    Nicole
    'De waarheid kwets, daar leef ik mee in mijn hoofd, dus het antwoord is Nee, ik ga niet liegen als de waarheid kwets,' zegt de jongen. Ik knik en kijk naar de zee. 'Iedereen liegt wel eens,' zeg ik dan met mijn ogen nog steeds op de zee gericht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "Misschien" antwoordde ik vaag. Ik mocht niets loslaten over het Speciem zijn. Ik had het nooit gewild en ik eet maar om de 3 of 4 weken dus het valt wel mee.