• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Grace

    Ik zag Brooke en liep snel naar haar toe. "Hee" zei ik dan.

    Nicole
    'Hmmm,' zeg ik vaagjes, 'ach laat maar. Of je het nu wel of niet wil toegeven. Iedereen liegt wel eens dus jij ook. Zelfs als het alleen maar om kleine dingen gaat zoals wie het laatste koekje of zoiets heeft opgegeten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooklyn Grey

    Ik keek achterom en glimlachte, 'Hey,' zeg ik dan en loop samen met haar door de stad.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew

    Ik begon te lachen. Koekjes, sorry meisje, dat was net iets te slapjes voor me. Ik hield meer van vlees, mensenvlees dan wel. "We zijn eruit" zei ik dan uiteindelijk.

    Alex Devonn Lynch

    Een stekende pijn in mijn andere arm en weer was ik gedwongen los te laten. Ik was al zo gefrustreerd als wat en het werd er zo echt niet beter op.
    Het ging me nu niet eens meer om het eten, het jagen en de prooi, maar ik wilde gewoon van haar af. Aan haar leven moest een eind komen, want ze irriteerde me mateloos. Waarom vocht ze terug en wáárom lukte het haar ook nog? Niet dat ze zou winnen, zeker niet, maar ze deed wel een goede poging.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Grace

    "Dat vegetariër zijn van je, wat bedoel je daar eigenlijk mee ?" vroeg ik. Iets verderop zag ik 2 jongens waardoor ik honger kreeg maar negeerde het gevoel.

    Nicole
    Drew begint te lachen. 'We zijn eruit,' zeg hij dan. Ik instemmend, 'en de conclusie is dat jij ook wel eens liegt,' zeg ik waarna ik hem even aankijk en mijn ogen over zijn lichaam laat glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooklyn Grey

    'Ik eet alleen nog maar mensen wanneer ze me boos maken,' zucht ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adelynn Jae Callida
    Ik kon het me niet permitteren om verder te gaan met één pijl, dus trok ik de andere uit zijn arm en was met twee slagen boven water. Hoestend hapte ik naar adem, terwijl ik in de richting van de rotsen zwom. De kust was te ver weg.
    Ik had geen tijd om achter me te kijken, het zou me alleen maar hinderen. Maar ik wist dat hij me niet zou laten gaan, en ookal mocht ik dit overleven; dan was ik nog niet van hem af.
    Maar hij ook niet van mij.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Grace

    Ik knikte begrijpend. "Nou ik ook wel, maar voor de rest dieren, niet jonge levendige, meer oude dieren, die een mooi leven hebben gehad, alleen als ik nu mensen zie heb ik honger, als die 2 daar" zei ik wijsend naar de 2 jongens.

    Drew

    "Bevalt het je ?" vroeg ik lachend toen ze haar ogen over mijn lichaam liet glijden. Ze heeft echt geluk dat ik heb gegeten hoor.

    Brooklynn Grey

    Ik grinnikte maar kreeg toen ook neigingen. 'Opzicht..' zeg ik dan maar schud dan weer mijn hoofd. 'Laten we wat gaan eten,'glimlach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nicole
    'Bevalt het je?' vraagt hij lachend. Ik grinnik even en haal mijn schouders op, 'misschien wel, misschien niet,' antwoord ik mysterieus. 'Je hebt in elk geval donker haar. Dat is een plus punt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Grace

    "Hoe bedoel je eten ?" vroeg ik verbaasd. Als ze de jongens bedoelde, dan zou ik het nog moeilijk krijgen. Of misschien ook niet.

    Drew

    Ik begon te lachen. Ze moest eens weten. Ik heb donkere haren, maar ik heb ook een goudkleurige staart waar soms een zilvere glans af komt. "Waarom moet een jongen dan donkerkleurig haar hebben ?" vroeg ik.

    Brooklynn Grey

    'Een dier iets,' zei ik toen glimlachend. Ik zou de jongens niet eten. Dat zou nergens op slaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.