• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella Valentine
    'Zoals ik het zeg. Het is te zien als jullie liegen.'
    Ik tilde mijn slanke staart even uit het water, en liet die op de rots rusten. Mijn slanke vingers wikkelden zich om mijn lange lokken, ik kneep het meeste water eruit en liet mijn vochtige haar daarna weer over mijn schouders vallen.
    'In jullie ogen. Je kan alles zien in de ogen van een mens.'


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Matt Oliver Sanz

    'In jullie ogen. Je kan alles zien in de ogen van een mens.' Ik frons.
    'Misschien ga ik daarom ook liever om met mensen.' Mompel ik en kijk haar
    achterdochtig aan.

    Carmella Valentine
    Het lachje die ik liet horen, was glashelder. Mijn goudbruine ogen zochten die van hem op, waarna ik zijn blik gevangen hield.
    'Kan je het in dat geval opbrengen om nu weg te lopen?' vroeg ik met een zachte, zoete stem. Ik kwam dichterbij, liet een zweem van de glimlach op mijn gezicht liggen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Brooklyn Grey

    'Dieet? Nee,' zuchtte ik toen. 'Heb je het nog niet gehoord? Heeft Veronica niks lopen roepen?' Misschien had ze het niet gehoord. Veronica is mijn oudere zus en walgt nu gewoon van me, 'Ik ben nu deels vegetarisch,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Grace

    "Niet op letten, ik eet alleen maar dieren meer, oke, af en toe een mens, ik blijf een Speciem" zei ik zachtjes.

    [Moet weg, maar ik kom terug !]

    Matt Oliver Sanz

    Ik rol met mijn ogen. 'Waarom ga jij niet weg en maakt het mij makkelijker.'
    Ik kan mijn ogen niet van haar af houden. Ze was oogverblindend mooi en haar
    stem was even prachtig.

    [ Hahaha is goed,]

    Brooklyn Grey

    'Als ze me boos maken,' zei ik toen simpel en ging toen in kleermakers zit op de rotsen zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmella Valentine
    'Bedenk eens één reden waarom ik dat zou doen.'
    Mijn ogen schoten kort over zijn lichaam, ik kraste onwillekeurig met mijn nagels over de rots. Er was geen reden om hem aan te vallen, ik had voorlopig meer dan genoeg mensen aangevallen. Maar toch was die verleiding er, zoals die er altijd was wanneer ik ook maar een mens róók.
    Maar ik was sterk genoeg om het te laten. Spelen met je eten was ook leuk.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Matt Oliver Sanz

    'Bedenk eens één reden waarom ik dat zou doen.' Ik zucht. 'Weetje wat.' ik sta op.
    'IK ga wel weg.' Ik klop het zand van mijn broek af en kijk haar aan. 'Nou ik kan
    niet bepaald zeggen dat het leuk was om met je te praten dus: vaarwel'

    Carmella Valentine
    Een zacht, geërgerd gesis ontsnapte aan mijn volle lippen toen hij zomaar opstond.
    'Blijf gewoon,' klonk mijn dromerige stem, waarna ik de vinnen van mijn staart weer in het water liet glijden. Mijn ogen boorden zich in de zijne. 'Je hebt nog niet eens antwoord gegeven op mijn vraag.'


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Volgens mij was ik in slaap gevallen, of ik ieder geval weggedoezeld in de warme zon, maar op een gegeven moment lagen mijn schouders in het natte zand van het heldere strand en lag ik stil. Het water golfde over mijn lichaam, ik legde mijn handen onder mijn hoofd en volgde de wolken.
    Zodra ik het te warm kreeg, spetterde ik met mijn staart water over mijn bovenlijf en voelde het een stuk aangenamer.
    Ik hield van de rust om me heen en daarom was ik ook veel vaker in het water te vinden dan op het land, waar ik alleen kwam om te jagen als er geen mensen bij de zee kwamen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Matt Oliver Sanz

    'Je hebt nog niet eens antwoord gegeven op mijn vraag.' Ik draai me naar haar om.
    'Luister ik ben niet in de bui om langer te praten met de mogelijke moordenaar van
    mijn zusje dus hou het kort voor ik ga.' Zucht ik en kijk haar aan.

    O my god Laura, je leeft nog *O*

    Adelynn Jae Callica
    Met mijn ogen halfdicht zat ik op één van de rotsen bij de zee, niet ver van de kust vandaan. Ik had de koker naast me neer gezet, steunend tegen de rots waar ook mijn rug tegenaan leunde.
    Mijn lange, licht golvende lokken deinden wat in de wind, ontnamen me soms het zicht, maar ik had geen zin om er iets tegen te doen. Het was een zeldzaam moment van rust, en ik had geen zin om die ook maar door iets te verstoren.
    Nee, zolang er geen Speciem in mijn zicht was, kon ik even genieten van de frisse lucht.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nicole
    Ik begin een beetje last te krijgen van de zon dus zet ik mijn zonnebril maar op. Dan zet ik het volume van mijn iPod nog iets harder zodat ik voor de rest bijna niks meer hoor. Als ik ben aangekomen bij het strandje ga ik languit in het zand liggen. Ik wou dat die verdomde Speciem er niet waren, dan had ik tenminste kunnen zwemmen. Verveeld ga ik met mijn hand door het zand terwijl ik door de glazen van mijn zonnebril heen naar de wolken kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered