• Merwin & Height

Innocent Waters

Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

"Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."

Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

- ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery

Tweede topic *O*

[ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Lacrima schreef:
    [Ik moet eten]

Eet smakelijk (:

[Wat heb ik gemist?]

Proprius schreef:
    [Wat heb ik gemist?]

Niks, we zijn pas net begonnen (:

Alex Devonn Lynch

Opeens kreeg ik een vreemd gevoel, alsof ik bekeken werd. Ik liet mijn nachtblauwe staart de zee in glijden. Mijn ogen, die dezelfde onnatuurlijke kleur hadden, flitsten rond op zoek naar de oorzaak. Misschien was het een onschuldig diertje, maar het kon ook een jager zijn. En zo te zien had ik gelijk.
    Een eind verderop, op het land, stond een jager naar me te loeren, een pijl al klaar op haar boog. Ik herkende haar meteen. Zij had mijn prooi afgepakt. Op me geschoten.
    Ik wierp haar een kille blik toe en verdween toen in de diepte.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Liam Oliver Sanz

Ik leg de bloemen neer en sta op. Een zucht verlaat mijn lippen en ik draai me om. Met mijn rug naar haar graf toe loop ik terug het bos pad over. Elke dag kwam ik hier terug. Elke dag met nieuwe bloemen, en elke dag met evenveel verdriet.

Adelynn Jae Callida
    Op het moment dat ik de pijl los liet, zag hij me. De Speciem wierp me zo'n blik toe die ik al vaker had gekregen, alleen was deze anders. Hij had me net zo goed herkend als ik hem.
    De pijl doorboorde het water waar hij net nog had gedreven, geërgerd bleef ik staan. Mijn smaragdgroene ogen gingen de omgeving af, maar hij was verdwenen.
    Ik sprong van de rots af, bleef bij de kust staan en keek bedenkelijk naar het water.
    "Je ogen betoveren me, weet je dat? Ik heb nog nooit iemand met zulke ogen gezien" klonk zijn perfecte stem opeens door mijn hoofd, waardoor ik een geërgerde zucht slaakte.
    Hij was tenminste dood. Dat was er één minder. En ik was in het begin ook nog zo naïf geweest om te denken dat het gewoon een man was. Klootzak.

Carmella Valentine
    Mijn lichaam rustte nog steeds op de rotsen naast het meer, met mijn lange, sierlijke staart in het water. Ik liet mijn ogen open schieten toen ik voetstappen hoorde, en legde mijn handen op het steen. Zo duwde ik mezelf wat omhoog, en zag inderdaad een jongen lopen.
    Blond haar, aardig jong, mens. Duidelijk mens.
    Met een zucht bleef ik kijken, maar ondernam geen actie. Ik had genoeg gehad voor een tijdje, kon wel weer een paar dagen vooruit zonder te hoeven jagen.

Liam Oliver Sanz

Ik bijt op mijn lip en kijk naar het water. Ik hate het.. niet het water zelf
    maar de wezens die er in leefde. Ze hadden haar vermoord. Er was niets over gebleven om te begraven. Mijn ouders en ik stonden erop om toch nog wel een soort van graf te hebben om haar te kunnen herdenken. Ze zeiden ook dat ik er te vaak kwam maar dat vond ik niet.

Carmella Valentine
    Geïnteresseerd gleden mijn ogen over zijn gezicht, dat ik ondanks de afstand tot in detail kon zien.
    Apart hoe makkelijk emotie's te zien waren op een mensengezicht. Hoe hun ogen alles vertelden, terwijl het bij ons Speciem bijna onzichtbaar was.
    Ik kon de pijn en het verdriet makkelijk raden, de haat in zijn ogen toen hij in de richting van het meer keek waar ik was.
    Ook apart dat hij me niet zag.

Liam Oliver Sanz

Ik zet wat stappen naar het water en ga op de rand van het strand zitten.
    Mijn handen gaan door mijn haar en ik zucht gefrusteerd. Ik had haar moeten
    beschermen ik had haar moeten helpen. Maar ik was er niet. Net zoals zij er
    nu niet was.

Alex Devonn Lynch

Ik zwom op een behoorlijke diepte rond het eiland en kwam aan de andere kant, ver weg van de jager die het wel op mij gemunt moest hebben, weer boven. Ik liet mezelf in het ondiepe en heldere gedeelte weer op mijn rug drijven en liet mijn handen door het koele water glijden. De kleine visjes schoten tussen mijn vingers door, maar besteedden verder geen aandacht meer aan mij. Ze waren aan me gewend. Niet zo vreemd ook, ik was vaker in het water dan op het land. Hier voelde ik me vrij. Als er tenminste geen vervelende jagers naar me loerden, klaar om me neer te schieten.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Carmella Valentine
    Ik grinnik even, en zwem rustig in zijn richting. Dit is zo'n ding dat ik nog nooit heb gedaan, maar toch maar eens moet gaan uitproberen.
    Langzaam tilde ik mijn slanke lichaam op één van de andere rotsen, nog geen twee meter van de jongen vandaan. Ik liet mijn zilverachtige staart in het water glijden.
    'Vanwaar de frustratie?' klonk mijn zuivere, aanlokkelijke stem.

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:25 ]

[ Oeps wat heb ik gemist en hoe beginnen we?]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Adelynn Jae Callida
    Ik greep één van de pijlen uit mijn koker en wierp die naar niets bijzonders in de zee, gewoon uit frustratie. De pijl spleet het water uiteen en verdween.
    Ondanks dat ik wist dat er niks was, bleef ik staan. Mijn groene blik bleef strak op de zee gericht.
    Speciem. Achterlijke, simpele wezens. Ik schudde mijn lange lokken uit mijn gezicht, vervloekte in stilte de wind en draaide me om, mijn rug naar de zee.
    Ik had in mijn leven als jager twee Speciem vermoord. Eén waarvan ik niet eens wist dat het een Speciem was, het eerste halfjaar tenminste niet. Maar toen ik dat wist, had ik meteen een pijl door zijn lichaam gejaagd.

IHeartMusicc schreef:
    [ Oeps wat heb ik gemist en hoe beginnen we?]

Je hebt niks gemist en we beginnen gewoon op een random dag.