• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Van de nagels voelde ik amper wat. Ja, ze deden wel pijn, maar ik kon er alleen maar om lachen; het was zulk slap verweer. De pijl daarentegen was iets anders. Ze duwde hem tegen mijn bovenarm waardoor ik moest kiezen tussen doorboord worden of haar blijven vasthouden.
    In eerste instantie koos ik voor het laatste, maar toen de pijlpunt mijn huid openscheurde en er zich een bloedvlek vormde ik het water, trok ik in een reflex mijn armen terug.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nicole
    'Misschien,' antwoordt hij vaag. Ik grinnik even, 'daaruit maak ik op dat je wel een liegt,' zeg ik waarna ik mijn blik van de zee afwendt en hem aankijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adelynn Jae Callida
    Onwillekeurig wierp ik hem nog een kille blik toe, waarna ik de pijl dieper in zijn vlees duwde. Hij moest me niet meteen achterna gaan, maar ik had ook geen tijd om een groot bloedbad aan te richten. Mijn longen schreeuwden om zuurstof.
    Ik was op zulke momenten erg dankbaar voor de nauwsluitende kleding, terwijl ik op mijn weg naar het oppervlakte begon. De koker had ik van mezelf af laten glijden, maar de twee laatste pijlen had ik bij me gehouden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Drew

    "Ik heb nooit gezegd dat ik lieg," begon ik, "Ik ben goed opgevoed".

    Nicole
    'Ik heb nooit gezegd dat ik lieg. Ik ben goed opgevoed'. Ik haal mijn schouders op, 'wat jij wil. Maar toch geloof ik je niet. Ik weet zeker dat je wel eens liegt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "Als je er zo zeker van bent, moet er wel iets van waar zijn" zei ik weer op een rustige manier. Soms kon ik mensen daar zo hard mee irriteren, die vage, rustige antwoorden. Geweldig gewoon.

    Nicole
    'Als je er zo zeker van bent, moet er wel iets van waar zijn,' zegt hij rustig. Ik zucht en rol met mijn ogen waarna ik languit op de rotsen ga liggen. 'Is dat een bekentenis?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooklyn Grey

    Ik zuchtte en stopte met turen. Ik stond op en liep toen maar richting de stad.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew

    "Who knows" antwoordde ik met een lachje. Dit was echt leuk ! Zeker na mijn eten, dan wist ik zelf dat ik niemand kwaad zou doen, altans, als ze me niet boos maakten. Nu alleen nog zorgen dat ik niet nat werd.

    Alex Devonn Lynch

    De grijns was van mijn gezicht verdwenen en vervangen door een blik van intense haat, puur moorddadig. Ik was op jacht en mijn prooi zou niet zomaar ontsnappen.
    Met een ruk trok ik de pijlpunt uit mijn arm en flitste daarna de kleine heks achterna. Ik greep haar vast bij haar enkel, klaar om haar levend te verscheuren op de manier waarop monsters als ik dat deden. Hoezo eerst verdrinken? Dat dacht ik dus niet. Ik had het helemaal met d'r gehad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Net toen ik bijna bij het wateroppervlak was, voelde ik hoe hij mijn enkel vast greep. Mijn longen begonnen te branden, mijn blikveld werd wazig.
    Ik deed een onwillekeurige poging om mijn enkel los te trekken, maar hij was gewoon te sterk. Vervolgens trok ik mezelf aan zijn greep weer naar beneden, en duwde de tweede pijl in zijn andere arm.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nicole
    'Who knows,' zegt hij met een lachje. Ik grinnik even, 'als je wil dat ik geloof dat je niet liegt moet je niet zulk soort dingen gaan zeggen,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Scottins

    Zuchtend liep ik over straat, ik heb die Speciem nog altijd niet gevonden. Ik keek rond en zuchtte.

    [ Iemand zin om Liam of Brooke lastig te vallen]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Brandon
    Ik loop al een tijdje rond als ik Liam zie. 'Hee Liam!' roep ik terwijl ik naar op hem af ren, 'alles goed?' vraag ik als ik bij hem ben en hem zo'n jongensknuffel heb gegeven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew

    "Of ik zeg dat iemand ik niet wil liegen" zei ik dan. Ze zou nu wel weten dat ik wel eens loog, komop wie niet ?