• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Dat had ik vanmiddag.. Ik wist wat, maar er liep een kat over de schutting en die trok mijn aandacht.. Toen wist ik het niet meer]

Girl 008

'Als je een hele lange tijd bij een vuur zit, dan denk ik dat je uitdroogt en water nodig hebt,' zei hij. Ik rolde met me ogen en keek hem aan. 'Lijkt me logisch, maar dat doe ik nu ook al,' zei ik lachend. Ik keek hem eventjes aan. 'Hoe zie ik er eigenlijk uit? Ik weet alleen dat ik donker haar heb en een vlecht met een veer erin,'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    Ik zit nog steeds doelloos figuurtjes te maken in het zand als ik moe begin te worden. Aangezien we nu toch niks aan het doen zijn kan ik net zo goed even slapen. Ik leg mijn hoofd op mijn armen, sluit mijn ogen en in een paar seconden ben ik in slaap gevallen.

[ik ben nu naar training. Rond half 9 ben ik terug]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Oké, tot later.]

Boy 017

Ze rolt met haar ogen. O ja, dat kon ze zelf ook wel bedenken.
    'Lijkt me logisch, maar dat doe ik nu ook al,' lacht ze. Dan kijkt ze me recht in mijn ogen. 'Hoe zie ik er eigenlijk uit?' vraagt ze opeens. 'Ik weet alleen dat ik donker haar heb en een vlecht met een veer erin.'
    'Nou...' Ik bestudeer haar gezicht even. 'Je hebt blauwe ogen. Ja, ze zijn heel erg blauw. En ik kan zien dat je mascara op hebt gehad. Voor de rest heb je een smal gezicht, niet al te grote neus, en ook geen dik hoofd of zo.' Ik grijns bij dat laatste.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 17:54 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 008

'Nou...' begon hij en hij bekeek me gezicht even. 'Je hebt blauwe ogen. Ja, ze zijn heel erg blauw. En ik kan zien dat je mascara op hebt gehad. Voor de rest heb je een smal gezicht, niet al te grote neus, en ook geen dik hoofd of zo,' vertelde hij. Bij het laatste begon hij te grijnzen. 'Dank je. Van dat blauwe ogen klinkt op zich best logisch,' zei ik met een glimlach. 'Wacht, je kan zien dat ik mascara op heb gehad? Dat klink niet goed. Haal het weg!' riep ik lachend. Had ik dan heel de tijd voor schut gelopen?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Dank je,' zegt ze glimlachend. 'Van dat blauwe ogen, klinkt op zich best logisch. Wacht, je kan zien dat ik mascara op heb gehad? Dat klinkt niet goed... haal het weg!' roept ze.
    'Nee, nee, het ziet er niet slecht uit,' zeg ik hoofdschuddend. 'Het ziet er goed uit.'

Girl 008

'Nee, nee, het ziet er niet slecht uit. Het ziet er goed uit,' zei hij hoofdschuddend. Ik zuchtte op gelucht. 'Dank je,' zei ik weer. Ik keek even naar het meisje. Ze lag met haar ogen dicht. 'Hoe kan zij nou slapen in deze hitte?' vroeg ik. Ik keek de jongen weer even aan. 'Antwoord jij maar niet,' zei ik lachend.

Girl 009
    Ik knikte. 'Zullen we water op gaan zoeken? Ik denk niet dat ik erg lang overleef op één flesje water.' Ik stond op.

Boy 017

'Dank je,' zegt ze opnieuw. Dan werpt ze een blik op 2. 'Hoe kan zij nou slapen in deze hitte?' vraagt ze. Ik snap dat de vraag retorisch is. 'Antwoord jij maar niet,' zegt ze dan ook tegen me.
    'Hé, aangezien ik water angst heb - min of meer - heb ik mezelf ook niet kunnen bekijken in het water,' begin ik. 'Dus nu moet jij mijn uiterlijk beschrijven.'

Girl 008

'Hé, aangezien ik water angst heb - min of meer - heb ik mezelf ook niet kunnen bekijken in het water,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. Ergens had ik al het gevoel waar dit heen ging. 'Dus nu moet jij mijn uiterlijk beschrijven,' zei hij en ik knikte. Ik ging voor hem zitten en bekeek hem aandachtig. 'Donker haar die veelte perfect in model zit. Wacht even,' zei ik. Ik ging met één hand beetje door zijn haren. 'Veel beter,' zei ik met een glimlach. 'Verder heb je geweldige ogen die ik niet echt thuis kan brengen welk kleur het is en verder heb je een schattig gezicht.'

[Ik maak er maar wat van die ogen D:]

[Die zijn grijs, toch?]

Boy 017

'Donker haar die veel te perfect in model zit. Wacht even.' Ze doet wat met mijn haar. 'Veel beter,' glimlacht ze dan. 'Verder heb je geweldige ogen die ik niet echt thuis kan brengen welk leur het is, en verder heb je een schattig gezicht.'
    'Nou, ik ben gevleid,' zeg ik met nog steeds een grijns op mijn gezicht. 'Ik snap niet wat er zo "schattig" aan mij is. 2 zei dat ook al.'

[Ik ga zometeen eten.]

Girl 008

'Nou, ik ben gevleid. Ik snap niet wat er zo "schattig" aan mij is. 2 zei dat ook al,' zei hij met een grijns. Ik lachte naar hem. Ik bekeek zijn ogen nog even. 'Volgens mij zijn die dingen grijs,' zei ik en ik bleef nog even naar zijn ogen kijken. 'En als jij jezelf zag dan snapte je wel waarom we dat vinden. Zullen we anders samen bij het water kijken?' vroeg ik aan hem. De kans was nogal groot dat hij nee zei.

[WHEN. THE. HELL. IS. NIALL. ONLINE. Bij elke post denk ik dat ze online is, faal. Gelukkig heb ik vlogbrothers nog voor mijn entertainment.]

[Lees je onze gesprekken? (:]

Boy 017

'Volgens mij zijn die dingen grijs,' zegt ze terwijl ze me aandachtig aankijkt. 'En als jij jezelf zag, dan snapte je wel waarom we dat vinden. Zullen we anders samen bij het water kijken?' stelt ze voor.
    'Ja, is goed,' antwoord ik. 'Maar er staat stroming op die rivier, dus het spiegelbeeld is niet heel erg helder.'

[Nee, want ik heb geen idee hoe ik dat moet volgen als ik elke dag als ik online kom, een nieuw topic moet zoeken. >_>"]

Girl 008

'Ja, is goed, maar er staat stroming op die rivier, dus het spiegelbeeld is niet heel erg helder,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Smoesjes,' zei ik en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik ben al paar keer bij die rivier geweest en het water lag stil,' zei ik en ik keek hem aan.