• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Girl 008

'Dat er opeens een wolk er was, die meteen wegging?' zei 18. Ik keek het meisje aan. 'Het weer doet wel vaker raar,' zei ze. 17 was het met haar eens. Ik keek hun vragend aan. 'Ik noem dat anders wel raar, zeker in deze flut hitte,' zei ik tegen hun. Ik dronk het eerste flesje verder leeg.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Ik vind het anders wel raar, zeker in deze flut hitte,' laat 8 ons weten.
    'Maar je weet helemaal niet waar we zijn,' zeg ik tegen haar. 'Misschien is het weer hier altijd zo. Dat is misschien het klimaat hier.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 008

'Maar je weet helemaal niet waar we zijn. Misschien is het weer hier altijd zo. Dat is misschien het klimaat hier,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Dan wil ik nu gauw weten waar we zijn. Ik wil een betere klimaat,' zei ik met een lachje. Ik zuchtte eventjes en keek de drie even aan. 'Maar stel, dat het niet normaal is dat het hier gebeurd,'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Kom op. Soms sneeuwt het zelfs in de zomer wat is er dan raar aan een wolk voor de zon?'

Boy 18

'Kom op. Soms sneeuwt het zelfs in de zomer wat is er dan raar aan een wolk voor de zon?' vraagt 2. 'Nou dat is niet raar, maar als die binnen 2 seconden weer helemaal weg is wordt het wel raar.'

I only miss you when I'm breathing

Girl 008

'Kom op. Soms sneeuwt het zelfs in de zomer wat is er dan raar aan een wolk voor de zon?' vroeg ze. 'Nou dat is niet raar, maar als die binnen 2 seconden weer helemaal weg is wordt het wel raar,' zei 18. Ik haalde weer me schouders op. 'Verdween hij gewoon? Dan was hij waarschijnlijk verdampt en hebben jullie gelijk,' zei ik maar. Ik ging liggen in het gras en legde mijn hand op mijn ogen. 'Die zon is fel. Niemand had toevallig een zonnebril in zijn tas hea?' vroeg ik lachend.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 17:24 ]

Boy 017

Ze discussiëren wat over die wolk. 'Verdween hij gewoon?' vraagt 8 dan. 'Dan was hij waarschijnlijk verdampt, en hebben jullie gelijk.' Ze gaat in het gras liggen. Ik hoop niet dat 18 nog verder gaat zeuren.
    'Die zon is fel. Niemand had toevallig een zonnebril in zijn tas, hè?' vraagt 8 lachend. Ik schud grinnikend mijn hoofd.
    'Jammer genoeg niet, nee.'

Girl 002
    'Nou dat is niet raar, maar als die binnen 2 seconden weer helemaal weg is wordt het wel raar,' zegt 18. 'Verdween hij gewoon? Dan was hij waarschijnlijk verdampt en hebben jullie gelijk. Die zon is fel. Niemand had toevallig een zonnebril in zijn tas hea?' zegt 8 dan. 'Nope, geen zonnebril,' antwoord ik.

Girl 008

Zo wel 17 als 2 hadden geen zonnebril. Als ik het goed had onthouden had 18 er ook geen één in zijn tas. Ik schoot overeind en keek 17 aan. 'Heey dingetje,' begon ik. Dat klonk altijd nog beter dan een nummer, dacht ik bij me eigen. 'Als jij iets met vuur heb en ik met water, zijn we dan niet tegenpolen van elkaar of zo?'

Boy 017

Ik zit inmiddels ook weer op de grond en kijk naar 2.
    'Hey, dingetje,' hoor ik achter me. Het duurt een tijdje voordat ik doorheb dat 8 het tegen mij heeft. 'Als jij iets met vuur heb, en ik met water, zijn we dan niet tegenpolen van elkaar, of zo?'
    'Ja, daar zat ik ook al aan te denken,' antwoord ik met een glimlach. 'Ik kan niet goed tegen heel veel water. Ik ging met 2 zwemmen, maar toen voelde ik me opeens ziek en ijskoud.'

[Ik moet gaan, training.]

I only miss you when I'm breathing

Girl 008

'Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Ik kan niet goed tegen heel veel water. Ik ging met 2 zwemmen, maar toen voelde ik me opeens ziek en ijskoud,' zei hij met een glimlach. Ik knikte. 'Dan kom ik maar niet in de buurt van te veel vuur,' zei ik lachend. 'Niet dat een normaal mens dat wel zou moeten doen,' voegde ik er nog gauw aan toe.

[ik ben ook zo weg naar training]

Boy 017

'Dan kom ik maar niet in de buurt van te veel vuur,' lacht ze. 'Niet dat een normaal mens dat wel zou moeten doen.'
    'Als je een hele lange tijd bij een vuur zit, dan denk ik dat je uitdroogt en water nodig hebt,' zeg ik. Ik wou nog iets zeggen, maar ik weet niet meer wat.

[Ik ben echt vergeten wat ik wilde schrijven. (A)]

Girl 002
    Ik luister half naar het gesprek tussen 17 en 8. Dan draai ik me om zodat ik op mijn buik kom te liggen teken doelloos wat figuurtjes in het zand.