• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    Boy 18

    'Tja, ik werd inderdaad net ook wakker, midden in deze woestijn aan de rand van een bos.' mompel ik iets verontschuldigend omdat ik haar niet echt kon helpen. 'Misschien moeten we naar dat bos gaan?' stel ik daarna voor.


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 017

    'Als er een riviertje is, dan ga ik zwemmen,' zegt ze.
    'Ja, ik ook,' zeg ik glimlachend. We komen aan bij het bos, en ik laat me tegen een boom aan zakken. Ondanks dat ik het niet zo heel erg warm had, is de schaduw toch erg verkoelend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 007
    'Ik hallucineer niet,' zegt 15. Hij kijkt alsof hij ineens iets bedenkt. Dan wuift hij met zijn hand naar mij waardoor mijn haren even de lucht inspringen. 'Deed jij dat?' vraag ik verbaasd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 002
    'Ja, ik ook,' zegt hij glimlachend. In het bos gaat 17 tegen een boom aanzitten. Ik zucht even waarna ik mijn shirt weer aantrek. Je weet maar nooit of hier rare insecten rondlopen. 'Gelukkig is het hier wat koeler,' zeg ik en ik ga naast 17 tegen de boom zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 015,

    "Deed jij dat?" Vraagt ze verbaasd. "Ik geloof van wel," Zeg ik en blaas nu op de grond, waardoor de zandkorreltjes in het rond vliegen. "Dit is.. gaaf" Breng ik uit en krijg zo langzamerhand een glimlach op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 017

    Aangezien 2 dat ook doet, besluit ik mijn shirt ook weer aan te trekken. 'Gelukkig is het hier wat koeler,' zegt ze terwijl ze naast me gaat zitten.
    'Inderdaad.' Ik heb inmiddels mijn ogen gesloten en geniet van de rust. Mijn benen doen pijn van het lopen, die waren echt toe aan een pauze.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    'Misschien moeten we naar dat bos gaan?' stelde de jongen voor. Ik knikte. 'Misschien is daar water,' zei ik blij. Ik keek weer even naar me flesje en nam een paar slokken. 'Ik denk niet dat ik het hier lang mee vol houd,' mompelde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Girl 007
    'Ik geloof van wel,' Hij blaast richting de grond waardoor zandkorreltjes in het rond vliegen. 'Dit is...gaaf,' zegt hij terwijl er langzaam en glimlach op zijn gezicht verschijnt. 'Als je iets met wind of zoiets kan doen zou je dan ook kunnen vliegen?'

    Girl 002
    'Inderdaad.' zegt 17 terwijl hij zijn ogen sluit. Ik ben blij dat we even kunnen zitten. Ik heb dan wel een goede conditie maar het is toch iets anders als je door een stikhete zandbak moet lopen. 'zouden er nog anderen in de buurt zijn?' vraag ik me hardop af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 015.

    "Als je iets met wind of zoiets kan doen zou je dan ook kunnen vliegen?" Vraagt ze. "Ik heb geen idee" Antwoord ik, waarna ik opsta om het uit te gaan proberen. Ik kijk met mijn hoofd naar de grond, waarna ik even diep inadem en het dan weer uitadem. Zo snel ik van de grond af kom, zo snel beland ik weer op de grond. Ik lach even en kijk dan naar 7. "Geniaal" Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Girl 001.
    "Tja, ik werd inderdaad net ook wakker, midden in deze woestijn aan de rand van een bos," Ik kijk hem verbaasd aan. "De rand van een bos?! Daar is misschien eten, ik heb honger.." Roep ik hopend. "Misschien moeten we naar dat bos gaan?" Ik knik. "Misschien is daar water," Antwoord het meisje. "Ik denk niet dat ik het hier lang mee vol houd," Ik maak een gebaar naar mijn tas. "Die rugzak lag bij me, er zit nog en flesje water in,"

    Girl 008

    'Die rugzak lag bij me, er zit nog en flesje water in,' zei het meisje. Ik keek haar aan. 'Wat zag er nog meer in die tas?' vroeg ik nieuwsgierig naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik knik even, 'Ik had ook een flesje water, en bij mij zitten er nog wat overlevings spulletjes.' antwoord ik. 'Er zat ook nog wat eten bij, ook al ziet het er niet heel smakkelijk uit.' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 007
    'Ik heb geen idee,' Antwoordt hij. Hij staat op en richt zijn hoofd naar de grond. Hij ademt even in en uit waardoor hij even van de grond afkomt. 'Geniaal,' zegt hij. Ik knik en glimlach naar hem als ik in eens iets verzin, 'misschien kunnen we in de boom klimmen, dan kunnen we misschien beter door krijgen hoe de omgeving er uitziet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 001.
    "Wat zag er nog meer in die tas?" Vraagt ze nieuwsgierig aan. Ik pak de tas en trek hem open. "Overlevingsspulletjes en.. huh? Een sleutelbos.." Zeg ik verbaasd. "Er zat ook nog wat eten bij, ook al ziet het er niet heel smakkelijk uit," Voegt de jongen er aan toe. "Van dat hondenvoer achtige spul,"

    Boy 015.

    "Misschien kunnen we in de boom klimmen, dan kunnen we misschien beter door krijgen hoe de omgeven er uitziet" Stelt ze voor. "Is goed," Zeg ik instemmend en kijk haar even aan. "Misschien kan ik je naar boven blazen?" Zeg ik nu met een lichte grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'