• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    Girl 008

    'Overlevingsspulletjes en.. huh? Een sleutelbos..' zei ze verbaasd. De jongen zei ook nog dat die eten had. 'Dan is jullie tas handiger dan de mijne,' zei ik met een wenkbrauw opgetrokken. 'Aan overleving spullen heb ik alleen water en een pijl,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Girl 007
    'Is goed,' hij kijkt me even aan,' Misschien kan ik je naar boven blazen?' zegt hij met een kleine grijns. Ik kijk hem lachend aan, 'probeer maar. Als je me maar niet laat vallen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Zouden er nog anderen in de buurt zijn?' vraagt 2.
    'Ik denk het eerlijk gezegd wel,' begin ik. 'Wij zijn vast niet de enige drie. Ik kan het niet uitleggen, maar zo'n gevoel heb ik gewoon.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    (ja hoor, kom ik eindelijk nog eens online, is het topic bijna vol ;'3)

    Boy 019 # elektriciteit sturen
    Ik knijp mijn ogen dicht tegen het felle licht. Met een hand voor mijn gezicht, wennen mijn ogen beetje bij beetje aan de omgeving. Niet dat er iets te zien valt, zo ver ik kan kijken sta ik op een bruin, kaal veld. Ik strijk het vuil van mijn kleren af, terwijl ik langzaam opsta. -Where the heck ben je nu weer beland-, denk ik in mezelf terwijl ik probeer op te maken waar ik ben.

    Boy 022 # wolven oproepen
    Nadat ik bij bewustzijn gekomen ben, kijk ik rond me. Niets te zien, behalve een lelijke rugzak. Ik besluit er even een kijkje in te nemen, ik had ontzettende dorst. Ik rommel er wat in en haal dan een flesje water naar boven, waar ik enkele grote slokken van neem. Ik grijp naar mijn hoofd, dat ontzettend pijn doet. het voel alsof mijn hersenen op ontploffen staan.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:25 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [yeaahh sexy Max is er (:]
    Girl 002
    'Ik denk het eerlijk gezegd wel. Wij zijn vast niet de enige drie. Ik kan het niet uitleggen, maar zo'n gevoel heb ik gewoon.' Ik knik instemmend, 'nu nog hopen dat we ze kunnen ontmoeten voordat we sterven van de dorst of honger,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wacht.. waarom kan boy 019 zijn naam weten ? D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 18

    'Niet echt handen voer achtig, maar meer gedroogd en kleverig spul.' zeg ik als ik de binnenkant van mijn tas goed heb bestudeerd.


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 015.

    "Probeer maar. Als je me maar niet laat vallen," Zegt ze lachend. "Okidokie" Zeg ik. Ik richt me op de plek waar ze nu staat en blaas even, waarna de wind weerkaatst van de grond naar 7. Ik volg haar met mijn gezicht en glimlach even, als ik zie dat ze in de boom zit. "Zit je lekker?" Vraag ik grijnzend, waarna ik op de grond blaas waar ik sta en ik dus omhoog kom en ook in de boom beland.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 017

    'Nu nog hopen dat we ze kunnen ontmoeten voordat we sterven van de dorst of honger,' zegt 2, die instemmend knikt.
    'Hmm... ik denk niet dat de mensen die ons hier hebben gedumpt ons dood willen hebben. Anders hadden ze dat gelijk wel gedaan. Of ze willen ons laten lijden, dat kan ook.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 007
    'Okidokie,' zegt hij. Hij blaast richting mijn voeten en even later zit ik in de boom. 'Zit je lekker?' vraagt hij grijzend. Hij blaast nog een keer naar de grond en iets later zit hij ook in de boom. 'Ik zie alleen maar bomen en zand,' zeg ik zuchtend. Dan valt mijn blik op iets anders,'is dat een rivier?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Wacht.. waarom kan boy 019 zijn naam weten ? D:]

    oeps, aangepast -a-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Girl 002
    'Hmm... ik denk niet dat de mensen die ons hier hebben gedumpt ons dood willen hebben. Anders hadden ze dat gelijk wel gedaan. Of ze willen ons laten lijden, dat kan ook.' zegt hij. Ik knik instemmend en kijk een beetje om me heen. 'Weet jij of er iets te eten in de rugzak zit?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 001.
    "Aan overleving spullen heb ik alleen water en een pijl," Zucht ze. Niet echt voer achtig, maar meer gedroogd en kleverig spul," Zegt ze jongen. Ik ril even bij de gedachte dat ik dat moet eten. "Gadver," Ik klop zand van mijn kleding en doe de rugzak op mijn rug. "Zullen we dan maar naar het bos gaan?"

    Boy 015.

    "Ik zie alleen maar bomen en zand," Zegt ze zuchten. "Is dat een rivier?" Vraagt ze even later. Ik volg haar blik en zie inderdaad een rivier. "Kom, dan gaan we erheen, ookal heb ik geen idee hoelang dat gaat duren" Zeg ik en klim dan weer naar beneden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 019 # elektriciteit sturen
    Ik kijk rond me en zie een rugzak liggen. Ik besluit er in te kijken, maar doe het voorzichtig. Misschien was het wel een val. Vanuit een afstandje kijk ik erin, en zie dat er wat voedsel en water in ligt, net genoeg om één dag van te leven. Ik mopper wat in mijn eigen, niet begrijpend welke gestoorde me zo haat om me dit aan te doen.

    Boy 022 # Wolven oproepen
    In de verte zie ik wat groens, ik gok dat het een bosje is. Ik bestudeer hoever ik er ongeveer van af zit, en of het haalbaar is om naar daar te wandelen. Ik zou er zo'n halve dag over doen, maar het was beter dan dit uitgedroogde veld. Een druppel zweet liep langs mijn slaap, terwijl ik opstond. Ik hing de rugzak over mijn rechterschouder en stapte langzaam maar zeker dichter naar het bos.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.