• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley
    'Ik was toch op het feest, dus het had toch niet zoveel zin om te komen,' antwoordt Danny. 'Maar alsnog,' zucht ik, 'wat als je niet naar het feest was gegaan en je ouders niet waren gekomen, wat had je dan gedaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bland Cleo Febe Maldini

    "Kom je vanavond nog naar de wedstrijd?" vraagt Aaron.
    Ik neem naast het plaats en pak een blaadje. Zachtjes begin ik te schetsen.
    "Ik ga vanavond bij jullie cheerleaden," herinner ik hem. "Ik zal wel moeten."
    Zachtjes ga ik met het potlood over mijn papier totdat er een meisje op mijn papier ontstaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "Maar alsnog" Zucht ze, "Wat als je niet naar het feest was gegeaan en je ouders niet waren gekomen, wat had je dan gedaan?". "Ehm, dan zou ik doen wat ik altijd doe na schooltijd" Zeg ik.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik ga vanavond bij jullie cheerleaden," Zegt ze, "Ik zal wel moeten". "Dat is ook zo" Zeg ik en mijn ogen beginnen lichtjes te glinsteren. Ik kijk even op het papiertje van Blanda en blijf er verbaast naar toe staren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    Ik luister naar de stemmen van Hayley en Danny. Vlagen van het gesprek kan ik verstaan. Het gaat over zin ouders. Als er iemand iets van weet ben ik het wel, de meeste dingen weet ik én ik weet hoe lastig hij het vindt. Ik zucht even, klim uit het bad en ga op het grasveldje liggen. Verveeld staar ik wat naar de wolken.

    Hayley
    'Ehm, dan zou ik doen wat ik altijd doe na schooltijd,' zegt Danny. 'Dus het maakt je echt helemaal níks uit dat ze hebben afgebeld?' vraag ik verbaasd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Dat is ook zo" zegt ik.
    Ik reageer niet en ga ijverig door met mijn schets. Ik voel Aarons ogen mee kijken. Lachend kijk ik hem aan.
    "Vind je haar mooi?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "Dus het maakt je echt helemaal níks uit dat ze hebben afgebeld?" Vraagt ze verbaasd. "Misschien een beetje.." Geef ik dan voorzichtig toe. Ik hou er niet graag van om mezelf kwetsbaar op te stellen. Jason en Hayley zijn nu de enige die het weten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaron Evan Ortiz.

    "Vind je haar mooi?" Vraagt ze, terwijl ze lachend naar me kijkt. "Ja, maar niet mooier dan jou" Complimenteer ik en kijk haar even met een lichte grijns aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Misschien een beetje...' geeft hij voorzichtig toe. 'Danny,' begin ik, 'het is helemaal niet erg dat je dat jammer vindt. Het zijn je ouders en het is logisch dat je ze mist. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Ja, maar niet mooier dan jou," complimenteert hij me. Met een lichte grijns kijkt hij me aan.
    Ik voel mijn wangen roze kleuren. Langzaam draai ik mijn hoofd naar hem toe.
    "Echt?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Ik moet mijn eigen slogan verzinnen, dat kan ik dus niet..." zegt hij.
    Ik grinnik even en por hem nog een keer.
    "Ik verzin wel iets ter plekke," glimlach ik.
    Het voelt goed om dicht bij hem te liggen, ik voel me bijna net zo veilig als bij Aaron. Ik geeuw even en kijk op de klok. Het is nog vrij vroeg.
    "Ik zou kunnen slapen," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Ik verzin wel iets ter plekke," Glimlacht ze en werpt een blik op de klok. "Ik zou kunnen slapen," Ik kijk haar aan. "Dan val ik ook in slaap," Grinnik ik. "Ik val altijd in slaap van mensen die slapen,"

    Tristan

    "Wat dacht je ervan om eerst nog naar het winkelcentrum te gaan voor we naar de bioscoop gaan" vroeg ik aan Alyson


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Dan val ik ook in slaap. Ik val altijd in slaap van mensen die slapen," grinnikt hij. Ik moet even lachen, het klinkt gewoon grappig.
    "Maar ik ga niet slapen," zeg ik zachtjes. "Met jou praten is leuker."
    Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan om mijn woorden kracht bij te zetten. De warmte van zijn lichaam, gecombineerd met die van mijn dekens is heerlijk.
    "Wat kan je je nog herinneren van gisteren?" vraag ik stilletjes. Ik neem, net als gisteren, zijn hand vast om met zijn vingers te spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Echt?" Vraagt ze zachtjes. "Echt, anders zou ik het niet zeggen" Zeg ik en glimlach even naar haar.

    Danny Dial.

    "Danny," Begint ze, "het is helemaal niet erg dat je dat jammer vindt. Het zijn je ouders en het is logisch dat je ze mist. Daar hoef je je echt niet voor te schamen." - "Ik schaam me niet en ik mis ze niet. Waarom zou ik mijn ouders missen, als we toch alleen maar ruzie maken?" Zeg ik en kijk haar nog steeds aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'