• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    Ijverig begint Blanda te werken. Dat zij dat kan. Ik daar in tegen, kan alleen maar aan haar en Jason denken. Ik zucht opgelucht, wanneer de bel gaat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Is goed' mompel ik.


    El Diablo.

    Blanda Cleo Febe Maldini

    Ik hoor Aaron naast me zuchten als de bel gaat. Onzeker lach ik naar hem en sta op. Langzaam pak ik zijn spullen in, gewoon uit een gewoonte.
    "Wel vak heb je?" vraag ik zachtjes terwijl mijn hand even de zijne raakt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "welk vak heb je?" Vraagt ze zachtjes, terwijl onze handen elkaar even aanraken en kijk naar Blanda, wanneer ze mijn spullen inpakt. "Dat hoef je niet te doen hoor" Zeg ik en glimlach even naar haar, "Ehm, Tekenen geloof ik, jij?" beantwoord ik haar vraag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ben een tijdje weg ! Internet gaat er uit!]

    Tristan

    "Eerst die tas in mijn kluisje dumpen" zei ik en trok haar mee in de richting van de kluisjes


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Ik haal diep adem wanneer hij ophoudt, en maar goed ook want hij gaat meteen weer verder met kietelen.
    "Hmmm, alleen als je iets verzint waardoor ik stop..." grijnst hij.
    Er stromen tranen over mijn wangen van het lachen en ik kan met moeite ademhalen. Ik grijp zijn polsen vast en probeer zijn handen weg te duwen, maar hij is te sterk.
    "Wat w-wil je va-van meeee?" schreeuw ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'En jou moet ik vertrouwen?' vraagt Jason op een geheimzinnige toon. Ik knik, 'je zal wel moeten,' zeg ik lachend waarna ik naar Danny kijk. 'Doe je ook mee?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    Eenmaal bij mijn kluisje vroeg ik "Dump jij je tassen ook hier of niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Dat hoef je niet te doen hoor," zegt Aaron met een glimlach.
    Eigenwijs, zoals ik ben, ga ik door met het inpakken van zijn tas. Het is werkelijk een grote zooi daarbinnen. Met een lachje op mijn gezicht probeer ik te redden wat er nog te redden valt.
    "Euh, tekenen geloof ik, jij?" vraagt hij.
    "Ik ga gewoon gezellig met jou mee," lach ik. "Ik heb toch geen boeken en kan geen lessen volgen," verklaar ik mijn beslissing.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Wat w-wil je va-van meeee?" Schreeuwt ze lachend, gezellig lach ik mee. "Weet ik veel?" Ik stop met kietelen en buig naar achter, maar blijf wel op haar zitten. "Zo goed?"

    Jason.
    "Je zal wel moeten," Lacht ze. Ik haal mijn schouders op. "Oké, ik vind het goed," Grijns ik. "Doe je ook mee?" Vraag ze aan Danny. In ieder geval neem ik één besluit, Hayley is van Danny. Flirten mag, maar versieren is verboden.

    Danny dial.
    "Doe je ook mee?" Vraagt Hayley aan me. "Ik vind het best" Antwoord ik en haal even nonchalant mijn schouders op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'Ik vind het best,' antwoordt Danny nonchalant waarna hij zijn schouders ophaalt. 'Okee, let's go then,' zeg ik tegen Danny en Jason waarna ik ze iedereen bij een arm pak en mee trek richting het zwembad. Terwijl we naar het zwembad lopen vraag ik af ik gewoon met mijn kleren aan moest gaan of dat in mijn ondergoed toch handiger zou zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason.
    "Ik vind het best," Antwoord Danny. "Okee, let's go then," Zegt Hayley en trekt mij en Danny richting het zwembad, op het terrein van de school. Ik kijk van Danny naar Hayley. Er komt een brede grijs op me gezicht. Omdat het zomer is en het zwembad buiten is, staan we nu bij het bad. Ik loop naar Hayley toe, til haar op en houd haar boven het bad. "Je laatste uur is geslagen," Grinnik ik.

    Hayley
    Jason tilt me op en houdt me boven het zwembad, 'Je laatste uur is geslagen,' grinnikt hij. 'Wacht!' roep ik, 'ik ehm, moet eerst mijn kleren uitdoen. Dan heb ik zo meteen nog iets droogs te dragen,' mompel ik er achteraan. 'En jij zou er ook in gaan!' zeg ik weer wat luider.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered