• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Waarom heb je het dan wel aan mij verteld? En ga niet zeggen dat dat was omdat ik maar door bleef vragen, want je had gewoon weg kunnen lopen" Zegt ze. "Ik heb het aan jou verteld, omdat jij naar me toe kwam en ik het gewoon tegen iemand moest zeggen. Het lucht gewoon op als je het met iemand deelt" Antwoord ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik knik even, 'okee dat snap ik,' ik zwijg eventjes, 'ben je van plan het ooit aan de rest te vertellen?' Vraag ik dan voorzichtig terwijl ik wat met mijn benen wiebel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Okee, dat snap ik" Zegt ze en zwijgt dan eventjes. "Ben je van plan het ooit aan de rest te vertellen?" vraagt ze dan voorzichtig, terwijl ze wat met haar benen begint te wiebelen. "Ik weet het niet, vroeg of laat komen ze er toch wel achter. De enige die het nu weten zijn Jason en jij" Zeg ik dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik knik weer, 'Jason lijkt me een goede vriend,' zeg ik na een tijdje, 'niet als iemand die je zomaar zou laten vallen voor iets onnozels,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Jason lijkt me een goede vriend" Zegt ze na een tijdje, "Niet als iemand die je zomaar zou laten vallen voor iets onnozels". "Klopt," Zeg ik, "Dat zou hij inderdaad niet doen".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Het is weer even stil. Dan merk ik dat ik zo goed als droog ben, 'ik ehm, ga even mijn kleren aantrekken,' zeg ik tegen Danny waarna ik van het startblok afspring en snel naar mijn kleren loop. Als ik die heb aangetrokken ga ik weer naar Danny. Het is best wel jammer dat hij niet mee deed, volgens mij ziet hij er shirtloos namelijk nog knapper uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Geen dank, het is nou eenmaal de waarheid," zegt hij glimlachend en hij haalt zijn schouders op.
    Met een klein lachje richt ik me weer op mijn schets. Snel draai ik het blad om en begin iets totaal anders . Zachtjes laat ik mijn grijze potlood over het papier bewegen. Soms, heel soms, kijk ik naar Aaron en laat ik mijn ogen over hem heel glijden. Oh, god jongen. Je moest eens weten!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "Ik ehm, ga even mijn kleren aantrekken" Zegt ze, waarna ze van het startblok afspringt en naar haar kleren loopt. Ik schud even met mijn haar en kijk weer naar Hayley die, met haar kleren aan, weer terug is gekomen. "En, heb jij nog problemen? Zo ja, Hoe voel je je daar dan bij?" Vraag ik nu op een psychiatrische manier.

    Aaron Evan Ortiz.

    Met een klein lachje richt Blanda zich weer op haar schets. Ze draait hem om en laat haar potlood opnieuw weer over het papier glijden. "Van wie heb je dat geleerd?" Vraag ik aan haar, wanneer ik merk dat ik weer naar haar tekening begin te staren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Van wie heb je dat geleerd?" vraagt Aaron als hij weer naar mijn tekening staart.
    "Van mijn vader," zeg ik zachtjes terwijl ik het meisje meer diepte geef. "En van Bella."
    De tranen branden weer in mijn ogen. Snel knipper ik ze weg en kijk hem lachend aan.
    "Zal ik het je leren?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Van mijn vader" Zegt ze zachtjes, terwijl ze door blijft tekenen. "En van Bella," Zegt ze er nog achteraan. "Zal ik het je leren?" Vraagt ze dan. "Dat lukt me toch nooit" Zeg ik en schud mijn hoofd even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    'En, heb jij nog problemen? Zo ja, Hoe voel je je daar dan bij?' zegt Danny op een psychiatrische manier waardoor ik in de lach schiet. Ik schud mijn hoofd en ga naast hem zitten, 'Nee, ik heb geen problemen hoor,' ik bijt even op mijn onderlip, 'behalve misschien dat de jongen die ik leuk vind me toch nooit zal zien staan,' vervolg ik waarna ik even naar hem kijk en dan snel mijn aandacht op het water in het zwembad richt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blande Cleo Febe Maldini

    "Dat lukt me toch nooit," zegt hij terwijl hij met zijn hoofd schud.
    Ik lach en pak zijn hand. Zachtjes beweeg ik zijn hand, met daarin zijn potlood, over het papier. Ik bestuur zijn hand zo dat er schaduwen ontstaan, diepte en een meisje.
    "Iedereen kan dit," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "Nee, ik heb geen problemen hoor" Zegt ze en bijt even op haar lip. "Behalve misschien dat de jongen die ik leuk vind me toch nooit zal zien staan" Vervolgt ze. "Ow, dus er is een jongen in het spel hé. Misschien ziet hij je wel zitten." Zeg ik, "Oke, flauwe grap".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaron Evan Ortiz.

    "Iedereen kan dit," Zegt ze zachtjes. "Dat kan ik niet, jij hebt het gemaakt" Zeg ik en kijk haar even aan. Haar gezicht is nu heel dicht bij die van mij, dus moet ik moeite doen om haar geen kus te geven, maar dat heb ik er wel voor over.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blande Cleo Febe Maldini

    "Dat kan ik niet, jij hebt het gemaakt," zegt hij en hij kijkt mij aan. Zijn gezicht is heel dicht bij de mijne. Ik voel zijn warme adem over mijn gezicht.
    "Nee, samen," fluister ik zachtjes. Met mijn hand heb ik nog steeds de zijne vast.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."