• Hallo allemaal, ik ga weer covers maken :d
    Voor voorbeeldjes, klik hier.

    Niemand? :c

    Heb geduld ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    't Is niet echt voor een verhaal of zo, maar als bureaublad wil ik wel graag iets met deze foto, maakt niet uit wat je ermee doet, lijkt me echt heel gaaf!


    Ik ben btw Aladdin.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:28 ]


    Aren't they lovely

    Ja ja ikke!
    Sorry dat moest echt even

    Ik zou graag voor mijn verhaal een cover willen

    De titel is "It's like your screaming."
    en daar achter hoort dan oficieel nog "and no one can hear."

    En dan met een plaatje van Niall Horan
    en dit meisje

    en dan gewoon een leuke achtergrond erbij :)

    alvastbedankt :')

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:22 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    ik neem even een abo


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Titel: Safe and Sound (THG)

    Plaatjes (Ik zal het waarderen als dat plaatje van THG een beetje op de achtergrond te recht komt.: http://www.indiewire.com/static/dims4/INDIEWIRE/aa4e278/4102462740/thumbnail/680x478/http://d1oi7t5trwfj5d.cloudfront.net/41/accb905f1911e19987123138165f92/file/The%20Hunger%20Games.jpg




    I'm a fighter, let me go.

    Verhaallijn:
    Mijn ogen zochten hem automatisch op tussen de menigte. Al snel bereikten ze hun doel, alsof ze erop afgesteld stonden. Ik volgde zijn bewegingen, analyseerde zijn o zo bekende lach en de pretogen die erbij hoorden. Ik besteedde geen aandacht aan de mensen om hem heen of de reden waarom hij lachte. Dat was voor mij niet interessant genoeg. Nee, hij slokte alle ruimte in mijn gefixeerde hersen op. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, oh wat zou ik graag bij hem zijn, op elke manier die mogelijk is.

    Natasha is een onopvallend meisje van 19. Elke dag wacht ze op het drukke metrostation op haar metro en elke dag ziet ze daar die jongen, die ene jongen die haar hart sneller kan laten kloppen. Ze heeft geen idee wie hij is of waar hij heen gaat maar elke dag om dezelfde tijd is hij daar weer en zit Natasha paraat om hem te zien, zonder enige durf om op hem af te stappen. Ze raakt langzaam aan geobsedeerd door hem en op de één of andere manier lijkt de jongeman dat door te hebben, waar hij graag gebruik van maakt. Het word steeds vreemder en zijn fetish breekt door. Helaas kan Natasha hem niets weigeren.

    Titel of tekst: Sadistic

    Kleur, zwartwit of iets anders: Maakt niet uit.

    Sfeer: Eng, pijnlijk, niet comfortabel.

    Nog meer eisen: Het moet duidelijk iets te maken hebben met een fetish.

    De story


    Your make-up is terrible

    1DSexyDance schreef:
    't Is niet echt voor een verhaal of zo, maar als bureaublad wil ik wel graag iets met deze foto, maakt niet uit wat je ermee doet, lijkt me echt heel gaaf!


    Ik ben btw Aladdin.


    Zo (;
    Laat me weten wat je ervan vindt!(Je moet de afbeelding volledig bekijken om de letters op de achtergrond ook te kunnen lezen!)

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:33 ]

    Leuk gedaan! Dankjewel! :Y)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ja ik! Ik hoef er geen tekst in, maar wel deze foto. Het verhaal draait zeg maar om Cupido uit de Romeinse mythen, maar ik wil niet perse zo iets erin. Wel wil ik iets met wolken, en een meisje die alleen ergens staat, haar rug ofzo, want ik wil stiekem geen gezicht, haha. Als de foto die daar staat niet lukt, mag je wat anders gebruiken. En eh, maak het maar duister enzo, lol x


    Alleen maar tranen van geluk

    CarrotNiall schreef:
    Ja ja ikke!
    Sorry dat moest echt even

    Ik zou graag voor mijn verhaal een cover willen

    De titel is "It's like your screaming."
    en daar achter hoort dan oficieel nog "and no one can hear."

    En dan met een plaatje van Niall Horan
    en dit meisje

    en dan gewoon een leuke achtergrond erbij :)

    alvastbedankt :')

    Ik heb ietsje te lang geprutst aan het haar van het meisje en daardoor valt het ietsje veel op ):
    Maar ik hoop dat je tevreden bent!

    STwilight schreef:
    Titel: Safe and Sound (THG)

    Plaatjes (Ik zal het waarderen als dat plaatje van THG een beetje op de achtergrond te recht komt.: http://www.indiewire.com/static/dims4/INDIEWIRE/aa4e278/4102462740/thumbnail/680x478/http://d1oi7t5trwfj5d.cloudfront.net/41/accb905f1911e19987123138165f92/file/The%20Hunger%20Games.jpg




    De andere covers doe ik morgen, vrijdag of in het weekend!

    Gimp schreef:
    (...)



    WAUW! Die is gaaf, bedankt!


    I'm a fighter, let me go.

    Gimp schreef:
    (...)
    Ik heb ietsje te lang geprutst aan het haar van het meisje en daardoor valt het ietsje veel op ):
    Maar ik hoop dat je tevreden bent!




    ikke vind het heeeeel mooi
    Het haar viel mij nog niet eens op joh, het is dat je dat zei!
    Echt heel erg bedankt had het zelf nooit zo goed gekunt !


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."