• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    "Is hij bezorgd om je dan? Kijk, voor zover ik weet heb ik twee broers die ik nog nooit gezien heb. Eigenlijk ben ik een soort enig kind," mompelt Dave.
    Ik sla een arm over Dave heen, alsof ik hem liggend kan knuffelen.
    "Ja, hij is best bezorgd, en ik om hem. Hij is meer dan mijn broer, hij is een stukje van mezelf. Tweeling," zeg ik met een klein lachje. Ik voel echt mee met Dave. "Je mag hem wel even lenen als je nood hebt aan een broer, hij doet zijn werk fantastisch," zeg ik liefjes.
    Ik druk een kusje op Dave's wang. Die jongen verdient ook wat liefde.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Inderdaad," zegt Aaron terwijl zijn mondhoeken omhoog krullen.
    Ik zou hem zo graag een kusje willen geven. Al is het maar een heel kleintje op zijn wang, het zou al genoeg zijn. Gelukkig, heb ik mijn beheersing en weersta ik deze drang met tegenzin. Het enige wat ik doe is hem een glimlach schenken. Ik moet hier voorlopig genoegen mee nemen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason.
    Hayley verdwijnt uit het zwembad en ik blijf nog even liggen, ondertussen kan ik ze wel horen praten. "Ehm, heb je nog iets gehoord van je ouders?" Vraagt Hayley. Danny zwijgt.

    Dave.
    "Ja, hij is best bezorgd, en ik om hem. Hij is meer dan mijn broer, hij is een stukje van mezelf. Tweeling," Zegt ze met een klein lachje. "Je mag hem wel even lenen als je nood hebt aan een broer, hij doet zijn werk fantastisch," Ik grinnik om haar reactie en voel Chrissie's zachtje lippen op mijn wang. Vrienden.. "Nou, soms is het wel lekker rustig, in je eentje," Mompel ik.

    Chrissie

    "Nou, soms is het wel lekker rustig, in je eentje," mompelt hij.
    "Hier is het nooit rustig," grinnik ik. "Maar daar hou ik ook niet van. Ik kan niet tegen stilte. Dus praat," lach ik. Ik por hem in zijn zij.
    "Niet kietelen," zeg ik dan met een piepstemmetje. Ik schuif van hem weg en kruip weer onder mijn dekens. Ik klop uitnodigend op de plaats naast me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Hier is het nooit rustig," Grinnikt ze. "Maar dat hou ik ook niet van. Ik kan niet tegen stilte. Dus praat," Ik krijg een por in mijn zij. "Niet kietelen," Daarna schuift ze weer onder de dekens. Ik kruip naast haar en sla de dekens over ons heen. "Voel je je al beter?" Grijns ik.

    Chrissie

    Dave snapt wat ik bedoel en komt naast me gekropen. Hij slaat de dekens over ons heen terwijl ik me weer tegen hem aan vlei.
    Dave is mijn teddybeer.
    "Voel je je al beter?" vraagt hij.
    Ik knik enthousiast. "Toch wel ja, dank je," zeg ik zacht.
    Ik lig wat naar tv te kijken tot er me plots in binnenvalt.
    "Ik cheer vanavond wel een keer voor je tijdens de wedstrijd," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Toch wel ja, dank je," Zegt ze zachtjes en wendt haar blik naar de tv. "Ik cheer vanavond wel een keer voor je tijdens de wedstrijd," Grinnikt ze. "Moet je eerst een leuke slogan verzinnen, beledig me niet," Lach ik.

    Chrissie

    "Moet je eerst een leuke slogan verzinnen, beledig me niet," lacht hij.
    Ik maak een sarcastisch geluidje.
    "Ik zou niet durven," zeg ik onschuldig. En als meneer het zo goed weet kan je me wel helpen wat te verzinnen," grijns ik.
    Ik por hem opnieuw in zijn buik. En toch snap ik niet dat hij geen vriendin heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Ik zou niet durven," Zegt ze onschuldig, met een even onschuldig gezicht. Het ziet er best schattig uit. "En als meneer het zo goed weet kan je me wel helpen wat te verzinnen," Ik krijg weer een por in mijn buik. "Ik moet mijn eigen slogan verzinnen, dat kan ik dus niet.." Geef ik toe.

    [Tot morgen ! Doei ! x]

    Danny Dial.

    Ëhm heb je nog iets gehoord van je ouders?" Vraagt Hayley, wanneer ze op het startblok naast me is gaan zitten. "Nope, ze hebben uiteindelijk toch afgebeld" Zeg ik en haal even nonchalant mijn schouders op. Misschien doe ik wel, alsof het me niets uitmaakt, maar van binnen breekt het iets.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 16:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [lol, haar kleren waren niet nat remember a. ? Ze had zich uitgekleed dus ze zit nog in dr ondergoed :P]
    Hayley
    'Nope, ze hebben uiteindelijk toch afgebeld,' zegt Danny waarna hij zijn schouders op haalt. Volgens mij moet het nonchalant overkomen maar ik geloof hem niet. 'En ehm, wat vind je daar van? Dat ze hebben afgebeld?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron Evan Ortiz.

    Ze glimlacht even, waarna ik terug glimlach en op een stoel, in het tekenlokaal, plaats neem. "Kom je vanavond nog naar de wedstrijd?" Vraag ik, wanneer ik een blaadje voor mijn neus krijg geschoven en een potlood uit mijn etui haal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 16:36 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny Dial.

    "En ehm, wat vind je daar van? Dat ze hebben afgebeld?" Vraagt ze. "Ik was toch op het feest, dus het had toch niet zoveel zin om te komen" Beantwoord ik haar vraag en kijk haar even aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'