• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley
    'Kom er bij,' zegt Jason en hij slaat met zijn hand op het water terwijl hij op zijn rug drijft. Ik grinnik even en neem een kleine aanloop waarna ik het water inspring en bijna bovenop Jason belandt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason.
    Met een sierlijke boog springt ze naast me in het water. Ik trek mijn onderbroek even op, omdat ik niet wil dat hij afzakt. Daarna drijf ik weer op mijn rug in het water.

    Chrissie

    "Tuurlijk wel. Daar zal je broer blij mee worden, als hij het gelooft," grijnst Dave.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik denk het niet, hij weet dat je een vriend voor me bent. Een hele goede, dat wel," zeg ik rustig. "En als hij het toch gelooft, dan zou ik rennen," voeg ik er lachend aan toe. Ik kruip opnieuw tegen Dave aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    Ik lach zachtjes als ik zie dat Jason zijn onderbroek optrekt. Dan zwem ik naar hem toe en duw hem zo goed als het kan kopje onder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave.
    "Ik denk het niet, hij weet dat je een vriend voor me bent. Een hele goede, dat wel," Zegt ze rustig. "En als hij het toch gelooft, dan zou ik rennen," Voegt ze er lachend aan toe. "Hoezo dan?" Vraag ik verbaasd en ik voel dat ze zich tegen me aan nestelt.

    Jason.
    Ik word onderwater geduwd, zwem een stukje bij haar weg en kom dan boven. Eenmaal boven gekomen schud ik mijn natte haar uit mijn gezicht.

    [@Nadal, sorry :$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik trek even mijn wenkbrauwen op als Jason zijn hoor uit schud in mijn gezicht. 'Je weet toch dat dat niet veel zin heeft aangezien ik al nat ben,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ForeverZaynx schreef:
    [@Nadal, sorry :$]

    [Doesn't matter.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik ga gewoon gezellig me jou mee," Lachte ze, "Ik heb toch geen boeken en kan geen lessen volgen". "Oke, gezellig" Zeg ik en leg een arm om haar schouder, waarna we samen naar het lokaal lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Oké, gezellig," zegt hij en hij legt zijn arm om mijn schouder. Samen lopen we naar het tekenlokaal. Ik geniet van elke meter die we zo samen lopen. Het voelt heerlijk. Een warm gevoel loopt door mijn lichaam. Ik leg mijn arm om zijn middel.
    "Best gezellig zo," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Hoezo dan?" vraagt Dave terwijl ik net mijn hoofd op zijn borstkas leg.
    Ik moet een keer lachen.
    "Als Aaron zou geloven dat we, nouja jeweetwel, en jij dat op school rond vertelt, dan denk ik niet dat hij erg aardig zou reageren." Ik leg mijn hand op Dave's buik en voel even aan dat wasbordje waarover hij het net had. Zeg maar wasbord. "Maar er is niks aan de hand tussen ons, dus je bent veilig," fluister ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    '"Je weet toch dat dat niet veel zin heeft aangezien ik al nat ben?" Ik draai op mijn buik. "Ik weet het, het is ook meer voor mezelf," Grijns ik en zwem rondjes.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Best gezellig zo," Zegt ze zachtjes, wanneer ze een arm om mijn middel legt. "Inderdaad" Zeg ik, terwijl mijn mondhoeken omhoog krullen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    "Als Aaron zou geloven dat we, nouja jeweetwel, en jij dat op school rond vertelt, dan denk ik niet dat hij erg aardig zou reageren." Zachtjes gaat ze met haar hand over mijn buik. "Is hij bezorgd om je dan?" Vraag ik. "Kijk, voor zover ik weet heb ik twee broers die ik nog nooit gezien heb. Eingelijk ben ik een soort enig kind," Mompel ik. "Maar er is niks aan de hand tussen ons, dus je bent veilig," Ik knik. Niks.

    Hayley
    'Ik weet het, het is ook meer voor mezelf,' grijnst Jason waarna hij rondjes zwemt. Ik grinnik even en besluit maar uit het zwembad te gaan. Omdat het niet veel zin heeft om als ik nog nat ben mijn kleren aan te trekken wacht ik totdat ik een beetje droog ben. Ik loop naar Danny en ga op startblok zitten die naast het startblok waar hij op zit staat. Als ik nog even en blik heb geworpen op Jason kijk ik weer naar Danny, 'ehm heb je nog iets gehoord van je ouders?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered