• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Blande Cleo Febe Maldini

    "Echt, anders zou ik het niet zeggen," zegt Aaron glimlachend.
    Ik word nu nog roziger in mijn gezicht.
    "Dank je," zeg ik bijna onverstaanbaar en ik kijk hem in zijn bruine ogen aan. Oh, jongen wat zou ik jou graag een kusje willen geven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Maar ik ga niet slapen, met jou praten is leuker," Zegt ze zachtjes en kruipt nog een stukje dichter tegen me aan, het is warm, maar niet té. "Wat kan je je nog herrineren van gisteren?" Vraagt ze zachtjes, pakt mijn hand vast en speelt met mijn vingers. Ik denk even na. "Ik hield een drink wedstrijdje met Alex en.. uh.. Tristan," Begin ik. "Verder heb ik Hayley tegen gehouden toen ze binnen viel en ik heb nog even bij Blanda gezeten,"

    Alyson

    'Is goed' zei ik.


    El Diablo.

    Tristan

    "Mooi want ik heb trek in ijs " grijnsde ik
    "Maar moeten jou spullen nog in mijn kluisje??" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Ik hield een drink wedstrijdje met Alex en.. uh.. Tristan. Verder heb ik Hayley tegen gehouden toen ze binnen viel en ik heb nog even bij Blanda gezeten," antwoordt hij. Ik grinnik even.
    "En niet hoe geweldig ik er in bikini uitzie? Pfff," zeg ik lachend. Ik ben heus niet ijdel, een grapje op zijn tijd moet kunnen. Wanneer ik denk aan de blote bovenlijven van de jongens gisteren, loopt er even een rilling langs mijn rug. Footballers, heerlijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Neuh, hoeft niet' grijns ik, 'Pistache ijs' lach ik.


    El Diablo.

    Tristan

    "Oke is goed" zei ik "Tuurlijk "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave.
    "En niet hoe geweldig ik er in bikini uitzie? Pfff," Ik lach even. "In pyjama zie je er ook lekker uit," Grijns ik en werp even een blik op de tv. Er is een film bezig en blijkbaar is het grappig, want zachtjes hoor je gelach.

    [Ik ga leren :$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "In pyjama zie je er ook lekker uit," zegt hij op geamuseerde toon.
    Er rolt een lachje over mijn lippen.
    "Hoe weet jij dat? Dit is niet mijn pyjama," grinnik ik. "Bespioneer je me soms?"
    Ik begin hem opnieuw te porren en kijk hem aan met een verdachte blik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Hoe weet jij dat? Dit is niet mijn pyjama," Grinnikt ze. "Bespioneer je me soms?" Ik knik geheimzinnig. "Dat doe ik, en ik heb mijn geheime bronnen.." Lach ik. Eigenlijk dacht ik gewoon dat dat haar pyjama is, maar geheimzinnig doen is leuk. Chrissie begint met te porren.

    Hayley
    'Ik schaam me niet en ik mis ze niet. Waarom zou ik mijn ouders missen, als we toch alleen maar ruzie maken?' zegt Danny terwijl hij me aan blijft kijken. Ik zucht even, 'als je je niet schaamt waarom vertel je het dan niet aan de rest van de footballers?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Dat doe ik, en ik heb mijn geheime bronnen..." lacht hij.
    Ik maak een verbaasd geluid en sla mijn handen voor mijn mond.
    "Wie? Is het Belinda? Ik wist het wel!" zeg ik overdreven dramatisch. "Beloof me één ding, als je mijn foto's aan een tijdschrift doorverkoopt wil ik wel een deel van de winst."
    Lang hou ik het niet vol of ik begin weer te lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny Dial.

    "Als je je niet schaamt waarom vertel je het dan niet aan de rest van de footballers?" Zegt ze, nadat een zucht haar mond heeft verlaten. "Omdat," Begin ik, "Omdat ze niet alles van mij hoeven te weten".

    Aaron Evan Ortiz.

    "Dank je," Zegt ze. "Geen dank, het is nou eenmaal de waarheid" Zeg ik glimlachend en haal even mijn schouders op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik kijk hem even aan, 'waarom heb je het dan wel aan mij verteld? En ga niet zeggen dat dat was omdat ik maar door bleef vragen want je had gewoon weg kunnen lopen,'

    [Als ik ineens weg ben is de batterij van me mobiel leeg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered