• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley
    'Soms,' zegt Danny nog. 'Jij wilt echt te water, hé Hayley,' dreigt Jason maar doordat hij tegelijk lacht maakt het geen indruk. Ik haal even mijn hand door mijn haar, 'Nou liever niet eigenlijk,' zeg ik nonchalant, 'en als je het wel doet dan sleur ik jou er ook in, ook moet ik dan aan je been ofso hangen. Ik krijg je er dan in,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    'Ik heb echt geen idee' mompel ik.


    El Diablo.

    Tristan

    "Wat dacht je van de bioscoop?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Is goed'


    El Diablo.

    Jason.
    "Nou liever niet eigenlijk," Zegt ze op dezelfde nonchalante toon. "En als je het wel doet dan sleur ik jou er ook in, ook moet ik dan aan je been ofzo hangen. Ik krijg je er dan in," Ik begin te lachen. "Hmm, ik heb wel zin in een verfrissende duik,"

    Tristan

    "Oke zullen we dan maar gaan??"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    Jason begint te lachen, 'hmm, ik heb wel zin in een verfrissende duik'. 'Dan heb ik een goed idee,' zeg ik, 'ik duw jou in het zwembad en ik blijf droog aan de kant zitten,' vervolg ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHEARTNIALLx schreef:
    Dave.

    Ze begint te gillen. "S-stohop!"S-sp-spijt me!" Weet ze tussen het lachen uit te brengen. Ik stop even, maar ga dan weer verder. "Hmmm, alleen als je iets verzint waardoor ik stop.." Grijns ik.

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    "Dan heb ik een goed idee. Ik duw jou in het zwembad en ik blijf droog aan de kant zitten," Ik kijk haar met een droge blik aan. "Ja, daag Hayley. Dacht het even niet, hé?" Ik trek één been op en zet die tegen de muur achter me. Met mijn rug leun ik tegen de muur.

    Hayley
    'Ja, daag Hayley. Dacht het even niet, hé?' zegt Jason waarna hij één been optrekt en tegen de muur leunt. Ik haal nonchalant mijn schouders op, 'het was maar een idee,' zeg ik met een onschuldige toon, 'ga je dan wel het zwembad in als ik er ook in ga?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadal schreef:
    Blanda Cleo Febe Maldini
    "Toch zit het me niet lekker," zegt hij terwijl hij zucht.
    Ik knik en haal mijn hand van zijn knie. Snel pik ik een pen uit zijn etui en begin aantekeningen te maken. Totaal overbodig want ik beheers deze taal al lang. Zachtjes herhaal ik de woorden die de leraar opzegd en schrijf ze nog een keer over. Met de grammatica doe ik uitgebreid mee. Ik heb mezelf eigenlijk nog nooit zo goed ingezet voor een les. Hier een daar maak ik een opmerking of help ik iemand uit zijn woorden. Alles om Jason en Aaron te vergeten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason.
    "Het was maar een idee," Zegt ze op een onschuldige toon. "Oké," Mompel ik. "Ga je dan wel het zwembad in als ik er ook in ga?" Ik kijk haar aan. "Serieus?" Vraag ik, omdat ik het niet geloof.

    Hayley
    'Serieus?' vraagt Jason. Ik twijfel even en knik dan, 'Ja, ik zweer het dat ik er dan ook in ga,' antwoord ik met een kleine grijns.

    [ik ben eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason.
    "Ja, ik zweer het dat ik er dan ook in ga," Zegt ze met een kleine grijns. "En jou moet ik vertrouwen?" Vraag ik geheimzinnig en kijk van haar gezicht, naar haar kleding en laat mijn blik dan op de muur naast haar hangen. Plotseling denk ik weer aan Blanda, hoe zal het met haar en Aaron zijn? Hebben ze al met elkaar? Direct zet ik haar weer uit mijn gedachten. Niet aan denken Jay, dat heeft geen zin.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:35 ]