• Ik heb gister een topic gestart bij rolverdeling en daar heb ik verschillende rollen opgesteld. Ik heb voor deze rollen ook schrijvers nodig. Dus mocht je zin hebben om mee te schrijven klik dan hier. Je kunt hier zelf een rol creëren of eventueel een bestaande rol kiezen.

    Dit is de verhaallijn:
    Het 'slachtoffer' verhuisd naar een andere stad waar ze op een nieuwe school terecht komt. Op haar oude school had ze veel vriendinnen en was ze zeer geliefd maar op haar nieuwe school wordt ze ineens heel erg gepest door 2/3/4 meisjes. Niemand lijkt haar te willen helpen op een meisje na. Zij wordt haar beste vriendin en staat altijd voor haar klaar in lastige tijden. Maar ook zij is niet zo geliefd bij de pesters dus veel hulp kan ze haar niet bieden. Totdat de beste vriendin ineens bevriend raakt met een van de jongens van One Direction, namelijk Louis. De band is pas opgericht en is nog niet ontzettend bekend. Daarom trekken de pesters zich er ook niks van aan dat ze een goede relatie heeft met een van de bandleden. Maar de band lijkt meer en meer een succes te worden en zeer geliefd door velen meisjes. De pesters worden jaloers en gaan allemaal plannetjes verzinnen om deze vijf jongens bij hun in het krijt te hebben staan. De beste vriendin van het slachtoffer komt hier achter en vertelt alles aan de jongens. Ze besluit daarom de jongens maar eens voor te stellen aan de oorzaak van de problemen, het slachtoffer. Samen met de vriendinnetjes van de andere jongens en nog een paar vrienden van hun gaan ze 'wraak' nemen op de pesters. Geen ernstige wraak, maar gewoon hen laten voelen hoe het is om buitengesloten te worden. Na een compleet ingeplande wraakactie waarbij de jongens zelf ook naar die school zullen gaan, zijn de pesters ineens stil. De pester gaat zelfs naar een andere school en de meelopers blijken plots helemaal niet zo 'zelfverzekerd' te zijn. Toch is het verhaal nog niet helemaal afgelopen. Een van de vriendjes van de meelopers komt er achter dat hij homo is en wordt verliefd op een van de jongens. Dit veroorzaakt alleen nog maar meer zwakte bij de meeloper en ze stort helemaal in. Maar de jongens weten niet zo goed hoe ze er mee om moeten gaan want zelf zijn ze natuurlijk geen homo (...)

    En dit is de story


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.