• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Okee, let's go then" Zegt Hayley, waarna ze Jason en mij meetrekt richting het zwembad. "Je laatste uur is geslagen" Grinnikt Jason, terwijl hij Hayley boven het zwembad houd. Ik grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    "Wacht!" Roept ze. "Ik ehm, moet eerst mijn kleren uitdoen. Dan heb ik zo meteen nog iets droogs te dragen," Ik trek een wenkbrauw op. "Als je niet wegloopt, hé. En anders wil ik je kleren wel uitdoen," Grijns ik. "En jij zou er ook in gaan!" Roep ze luider. "Klopt, ik spring er wel achteraan, oké?" Achter me hoor ik Danny grinniken. Ik heb Hayley nog vast en laat haar bijna los, maar zet haar dan met een zwier op de kant.

    Chrissie

    "Weet ik veel?" Hij houdt eindelijk op met kietelen en gaat rechtop zitten zonder van me af te gaan. "Zo goed?"
    Ik neem nog een flinke hap adem en blijf hijgend liggen. Het kan me niet schelen dat hij op me zit, ik moet even bekomen. Ik knik glimlachend. Met mijn vingertoppen masseer ik mijn pijnlijke kaken.
    "Rotjong!" lach ik wanneer ik weer normaal kan ademen. "Maar fijn dat je me liet lachen." Ik had het nodig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Als je niet wegloopt, hé. En anders wil ik je kleren wel uitdoen,' grijnst Jason, 'Klopt, ik spring er wel achteraan, oké?' met een zwier zet hij me weer op de kant. Ik knik, 'is goed,' antwoord ik. Dan bedenk ik mee ineens dat dat ook op dat kleren uitdoen kan slaan, 'op dat laatste bedoel,' zeg ik snel, 'maar laat dat ook maar. We springen tegelijk, dan weet ik tenminste zeker dat je ook springt,' vervolg ik. Dan kijk ik een beetje ongemakkelijk omheen heen en zucht even, gelukkig is het zwembad nog een eindje bij de school vandaan. Ik kijk nog even naar Danny en Jason en kleed me dan uit tot op mijn ondergoed. Gelukkig heb ik niks beschamends aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    Ik grinnik even en neem plaats op een startblok waar ik naar Hayley en Jason kijk. "We springen tegelijk, dan weet ik tenminste zeker dat je ook springt" Zegt Hayley. Ze kijkt een beetje ongemakkelijk om zich heen, waarna ze naar Jason en mij kijkt en zich uitkleed.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    "is goed," Ik begin te lachen. "Nou kom maar dan! Dan zal ik je kleren wel uittrekken," Lach ik. "Op dat laatste bedoel ik," Zegt ze snel. "Oké, jammer," Mompel ik sarcastisch. "Maar laat dat ook maar. We springen tegelijk, dan weet ik tenminste zeker dat je ook springt," Even werpt ze een blik om zich heen, maar kleed zich dan uit. Zachtjes fluit ik en volg haar voorbeeld. Ik trek mijn broek, shirt en schoenen uit en sta ik mijn boxer. "Nou, zullen we dan maar?" Vraag ik met een knikje naar het zwembad.

    Dave.
    "Rotjong!" Lacht ze. "Yeah, that's me!" Ik rol van haar af en blijf op mijn rug op het bed liggen. "Maar fijn dat je me liet lachen," Ik wiebel even op het bed. "Graag gedaan, trouwens. Lekker bedje," Lach ik.

    Hayley
    Jason fluit zachtjes en kleed zich dan ook uit. 'Nou, zullen we dan maar?' zegt hij met een knikje naar het zwembad. Ik knik waarna ik mijn ogen even over hem heen laat glijden. Hij is echt gespierd. Ik twijfel even en pak dan zijn hand beet en trek hem mee naar het zwembad. 'Ga je alleen kijken of spring je er ook in?' vraag ik aan Danny.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Ga je alleen kijken of spring je er ook in?" Vraagt Hayley aan mij. "Laat mij maar lekker kijken," Zeg ik en grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Yeah, that's me!" Hij gaat van me af om op zijn rug te gaan liggen en wiebelt even. "Graag gedaan, trouwens. Lekker bedje," lacht hij.
    Ik lach even mee en lig ondertussen alweer naast hem.
    "Het piept nogal," grinnik ik. Ik begin net als hem te wiebelen, maar dan een stuk wilder. Je hoort de veren in mijn bed meegaan.
    "Oh, Dave!" kreun ik, alsof we met iets anders bezig zijn. Ik barst in lachen uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Vies zusje. (N)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    Hayley pakt mijn hand vast en trek me mee naar het zwembad. "Ga je alleen kijken of spring je er ook in?" Ik kijk naar Danny. "Laat mij maar lekker kijken," Grinnik hij. Ik wendt me tot Hayley, knik naar haar en ren dan samen naar het bad. Net op tijd laat ik haar hand los. Terwijl Hayley erin valt, kan ik net op de kant blijven staan. Ik begin hard te lachen.

    Dave.
    "Het piept nogal," Grinnik ze en begint ook te wiebelen. Eerst rustig en dan steeds wilder. "Oh, Dave!" Kreunt ze luid. Lachend begin ik te kreunen. "Damn, Chrissi!" Roep ik en barst dan in lachen uit. "Vieze Chrissie," Lach ik.

    Hayley
    Jason begint hard te lachen als ik er als enige in valt. Ik klim snel het zwembad uit en voordat Jason weg kan gaan geef ik hem een stevige knuffel zodat hij alsnog nat wordt. Dan laat ik hem los en geef hem een duw waardoor hij alsnog in het zwembad valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [She's kidding :')]

    Chrissie

    Wanneer ook Dave begint te kreunen ga ik helemaal stuk.
    "Damn, Chrissie!" roept hij waarop hij in lachen uitbarst. "Vieze Chrissie," lacht hij. Ik hou mijn buik vast omdat hij nog steeds pijn doet van het lachen net. Wanneer ik uitgelachen ben geef ik hem een mepje op zijn arm.
    "Ga nou niet op school rond bazuinen dat je met mij in bed gelegen hebt," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    Snel klimt Hayley uit het bad en knuffelt me. "Lekker koel," Grinnik ik. Dan laat ze me los en duw met in het zwembad. Achterover val ik op mijn rug in het bad. Een momentje ben ik onderwater verdwenen, maar daarna drijf ik op mijn rug. "Kom er bij," Nodig ik haar uit en sla met mijn hand op het water. Alsof je daar kan zitten.

    Dave.
    Ik krijg een mepje op mijn arm. "Ga nou niet op school rond bazuinen dat je met mij in bed gelegen hebt," Lacht ze. "Tuurlijk wel," Grijns ik. "Daar zal je broer blij mee worden, als hij het gelooft," Voeg ik er nog aan toe.

    Nadal schreef:
    Blanda Cleo Febe Maldini

    "Dat hoef je niet te doen hoor," zegt Aaron met een glimlach.
    Eigenwijs, zoals ik ben, ga ik door met het inpakken van zijn tas. Het is werkelijk een grote zooi daarbinnen. Met een lachje op mijn gezicht probeer ik te redden wat er nog te redden valt.
    "Euh, tekenen geloof ik, jij?" vraagt hij.
    "Ik ga gewoon gezellig met jou mee," lach ik. "Ik heb toch geen boeken en kan geen lessen volgen," verklaar ik mijn beslissing.


    Aangezien ForverZaynx mijn berichten niet leest -_-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."