• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ik ga even weg ]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:57 ]


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Jade
    Ik begon te hijgen nu. (weer niet doordenken). Dit Putte me echt uit. Ik voelde dat de gele waas verdween mijn energie was op. Ik zuchte en pakte mijn Commando, maar voelde dat ik ook hier te zwak voor was. Ik keek naar de zon. Kom op. Die zombies waren met teveel. Ik zag opeens een wolf. Menselijk leven aanhef hart te horen. Opeens kreeg ik een idee. Ik begon energie uit die Zombies te halen. Dit ging even duren omdat die wezens niet veel energie hadden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    'Waarom stop je met schieten?' Vroeg ik teleurgesteld aan Jayden. 'Ze komen dichterbij!'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 17:48 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Amy Wolf Franklin
    Mijn gehoor was duidelijk beter. Ik hoorde meer aankomen. Ik stond op en bromde diep. Ik veranderde even terug. 'Er komen nog meer aan! Stuk of 20. Ik kon ze horen aanlopen!' Zei ik. Ik rende en veranderde weer. Ik had geen zin in vechten met wapens, maar als mezelf. Ik rende op een zombie af en sprong er op. De kracht was goed genoeg om hun nek te breken. Hij was gelijk dood. Zo ging ik veder met de andere.
    Jonathan Elmer Cummings
    Er kwamen ook steeds meer in mijn richting. Ik aarzelde niet en sprong van het dak af en schoot een paar dood. Ik rende snel weg. Weg van de zombie's.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aya Prince
    Mijn uitdrukking veranderde niet, maar ik bleef staan. Ik dacht na en kneep mijn ogen even dicht.
    'Oke, ik zal blijven.' Verzucht ik dan. Ik liep naast May terug. 'Sorry voor mijn gedrag. In zes jaar heb ik niet meer met een mens gepraat.' Na die woorden pakte ik weer mijn grootste geweer en ik nam mijn plaats weer in. May liep naar een andere plek en ik schoot op een zombie. Ik zuchtte. We zouden zien waar deze reis op uit zou lopen.


    Cookies!

    May
    'Geeft niet joh.' Zeg ik vriendelijk. Ik open mijn jasje en haal er een gemiddeld pakketje uit. Ik klap hem uit. Een Lancer. Makkelijk en min vader was generaal geweest en kon die dingen krijgen. Ik haalde pijlen uit mijn rugzak en liet hem op mijn schouder rusten. Ik vloot hard in mijn handen zodat ze aan de kant gingen en schoot. Een ontploffing waarbij grond loskwam was bij de zombies aangekomen. Ik gokte rond de 50 zombies die dood waren. Ik zag Jonathan wegrennen. 'Lafaard.' Riep ik geirriteerd naar hem.

    Jayden
    'Hierom.' Zeg ik terwijl ik naar de ontploffing kijk. Rotsblokken vliegen ook langs mijn oren en ik hou een groot stuk asvale met moeite tegen. 'Als ik nu nog vrolijk aan hè schieten waren waren we dood.' Zeg ik grijnzend. Ik lette altijd vreselijk goed om alles om me heen. Ik gooide het stuk asvalt als een bowling bal naar de zombies. 'Strike.' Zei ik speels.

    [Even eten]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    Ik grinnikte om Jayden's gedrag en duwde hem omver. 'Strike.' Antwoordde ik lachend. Toen ik zijn verontwaardigde blik zag blies ik hem een pestend kushandje toe.

    [Ok, eet smakelijk]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:08 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    Ik grinnik even. Dit voelde prettig. Even mezelf zijn. Ik keek plots serieus en stond weer op. Ik tilde haar in een snelle beweging op en zette haar op mijn schouder. 'Hoe voelt het om te vliegen?' Vraag ik plagerig. Ik hielde haar goed vas zodat ze er niet af kon.

    [Ik ga voetballen om half 9 terug.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    'Gek! Laat me los!' Lachte ik. Ik probeerde me los te wringen, mar Jayden had me te goed vast. Okee, dan moest het maar met hard geschud. Ik begon hem te kietelen en onmiddelijk kon ik me loswringen. 'Dankje Jay.' Grijnsde ik naar hem.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Was weg, ben er nu weer.]

    Iral

    Met een ruk draai ik me om als ik achter me een grommend geluid hoor. Twee zombies komen op me af. Ik wil me omdraaien en wegrennen, maar de muur van een groot gebouw staat voor me, en ik heb nu geen tijd om omhoog te klimmen.
    Met een zucht kom ik dichterbij de zombies en snijd ze met tegenzin allebei de keel door. Ik houd niet van doden, maar als het niet anders kan, dan moet het wel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jonathan Elmer Cummings
    Ik rende snel weg. Ik zag May nog langzaam het woord lafaard zeggen. Er kwamen veel zombies aan. Ik schoot nog steeds. Ik rende een huisje in en sloot de deur. Door voor deed ik een kast voor. dat zou ze even buiten houden. Ik zocht naar bruikbare spullen. Ik vond Kogels, dat handig was, want ze waren bijna op en heel veel messen. Iemand was voorbereid, maar zo te zien had hij het niet overleefd. Ik pakte een stuk of 5 messen. De zombie's klopt ondertussen op de deur. Ik ging een houten trap omhoog. Ik opende een raam en en stapte eruit. Ik balanceerde op een schuine dak. Via de daken ging ik terug naar de plek met de mensen uit Europa. Ik gooide vanuit het dak een paar messen naar de zombie's en ze waren ook raak. Ik ging rustig zitten en schoot nog een paar neer


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mick
    Ik schoot mijn laatste kogels in een zombie en gooide me AK47 op de grond en pakte me mes erbij. Ik rende op de zombie af en sneed met een noodgang de keel door. Vervolgens Ik rende een gebouw in op zoek naar een ander wapen maar ik vond niks alleen 9mm. Beter iets dan niets dacht ik in me zelf. Ik pakte het wapen en rende weer naar buiten om nog een paar zombies neer te knallen.


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Aya Prince
    Ik keek geconcentreerd naar de naderende zombie's toen ik me ineens weer begon te irriteren. Kennelijk zat het in mijn genen. Ik keek naar een jongen die lachend een meisje op zijn nek nam. Ik sloeg mijn hand voor mijn gezicht en keek even naar de hemel.
    'God, god waarom doe ik dit nog?' Fluisterde ik smekend waarna ik weer op een zombie mikte. Er kwam iemand uit een gebouw rennen en hij schoot fanatiek op de zombie's. Ook vanaf het dak kwam er versterking en op een gegeven moment was er nog maar een over. Ik schoot er vijf kogels op af en voor ik het wist was ik weer fanatiek aan het schreeuwen.
    'Die bitch, die!' Toen de zombie ter aarde stortte deed ik mijn geweer weer om en veegde ik de haren uit mijn gezicht. Ik balde mijn vuisten samen toen ik de jongen nog steeds zag klieren met het meisje. Als ze hulp stuurden konden ze net zo goed minder zelfingenomen, verwende, roekeloze- ik wachtte mijn gedachten niet meer af, maar ik liep naar een stoeprand en ging zitten. Ik pakte een geweer en mijn gereedschap om de loop mee schoon te maken en ik begon hem te schoonmaken.


    Cookies!

    [Uhm, Tamerin is al van Jayden's nek af gegaan. (: ]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:18 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Uhm, Tamerin is al van Jayden's nek af gegaan.]

    [Ze schrijft Ik balde mijn vuisten samen toen ik de jongen nog steeds zag klieren met het meisje. , en dat is toch zo? Ze schreef niet dat zij nog op zijn nek zat.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~