• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jenna Grace Myrone
    'Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga een eindje rennen,' zeg ik. 'Patch mam vermoord je als je die broek molt,' waarschuw ik nog en dan zet ik me af. Ik heb altijd al van rennen gehouden, ik moet er nog steeds aan wennen dat er geen staart tegen mijn rug aan slaat maar als ik eerlijk ben staat mijn korte kopje me veel beter. Ik kijk naar twee andere hardlopers. Teske noemde ze Eliza en Ivar. Ze rennen allebei snel en maken er een echte wedstrijd van.


    Remember to be ridiculous.

    Going to sleep. Loves x

    Clemence
    Ik glimlach broos, en schud bijt zacht op mijn onderlip. "Het valt mee, kun je me misschien helpen?" Prevel ik zachtjes, waarna ik kort naar zijn hand staar. Hij moet vast een levende kruik zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Teske Velez

    Jenna zei nog wat over rennen en dat Patch zijn broek niet mocht mollen. Ik vond alles best. Ik ging niet rennen. Ik moest de rest van de dag nog in deze kleren lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Liam Drew Pryst

    Ik knik en til haar op. Als een prinsesje ligt ze in mijn armen en
    breng ik haar naar haar kamer. 'Wil je liggen?' Ik leg haar maar in haar
    bed en kijk naar haar. 'Moet ik iets doen heb je iets nodig?'

    Levi "Patch" Remus Greengrass
    Jenna waarschuwde me nog dat ik mijn broek niet mocht mollen en sprintte er toen vandoor. 'Stuiterbal,' mompel ik. Waar haalt ze de energie vandaan? Ze loopt met gemak een marathon en staat dan nog steeds te springen nog lang niet moe. Ik kijk verlegen naar Teske maar zeg niets. Ik ben zo ontzettend slecht in vrienden maken.


    Remember to be ridiculous.

    Ivar Chesule

    Ik Sprint haar achter na en blijk in het begin iets het onderspit te delven, althans zo lijkt het. Ik ga net als haar steeds harder en win uiteindelijk steeds weer meer op haar, totda ik weer naast haar ben.


    I only miss you when I'm breathing

    Jenna Grace Myrone
    Ik kijk nog even naar de twee sprinters en Ivar is Eliza aan het inhalen. Dan concentreer ik me weer op het rennen. Alles gaat automatisch. Sinds mijn eerste transformatie gaat rennen helemaal zonder moe te worden. Nou ja ik ren natuurlijk geen dagen achter elkaar maar ik heb overduidelijk meer energie.


    Remember to be ridiculous.

    James Andrew Wild
    Ik kom laat het sportveld oprennen. Ivar en Eliza zijn natuurlijk weer eens een wedstrijd aan het houden maar er vallen mij nieuwe gezichten op. Een gespierde jongen die er redelijk verlegen uitziet en een meisje met héél kort haar. Zij rent op een Ivar/Eliza-achtig tempo en lijkt er even weinig moeite mee te hebben. 'Hi guys, James is here!'


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutly ridiculous than to be absolutly boring

    Eliza Josey Willows

    Een brede lach stond op mijn gezicht toen het er naar uitzag dat ik terrein aan het winnen was. Schijn bedriegt, want na een tijdje trok hij snel bij en rende Ivar weer langs me. ‘Wie het eerste daar is,’ zei ik en wees naar de hekken die aan het einde van het veld stond. ‘Die wint,’ grinnikte ik en begon nog sneller te rennen terwijl ik hem een uitdagende blik toe wierp.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jenna Grace Myrone
    'Hi guys, James is here!'
    Ik kijk geïrriteerd op, wat heeft hij. Ik zie een gespierde donkerblonde jongen staan. 'Hé,' zeg ik bitchy. 'Ik ben Jenna.'
    'James maar dat wist je al.'
    De jongen kijkt me aan en ik voel een warmtegolf over me heen komen. Ik schud verward mijn hoofd. Wat is dit? Waarom heb ik het gevoel dat er niets belangrijkers is als hij? Dat hij me op de aarde houd? Dit is onnatuurlijk.


    Remember to be ridiculous.

    Ivar Chesule

    Ze zegt da degene die als eerste iets verderop is wint, en daarna rent ze nog harder. Ik volg haar voorbeeld en begin ook harder achter haar aan te rennen, en al snel wordt het duidelijk dat he een nek aan nek race is.


    I only miss you when I'm breathing

    Levi "Patch" Remus Greengrass
    'Jenna wat is er?' Vraag ik bezorgd.
    Waarom staart Jenna zo naar die vreemde jongen. Ik besluit me toch maar voor te stellen. 'Hey, ik ben Levi maar iedereen noemt me Patch.'


    Remember to be ridiculous.

    Teske Velez

    Jenna werd vergezeld met een jongen. Ik haalde me schouders op, zal wel goed wezen. Ik zag dat Ivar en Eliza richting een hek renden. Wedstrijdje zeker. Ik ging kijken wie er ging winnen. Ze renden allebei ontiegelijk snel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    Ik weet niet eens wie er eerder bij de hekken aan kwam, zo dicht zaten we op elkaar, maar ik was blij toen ik me vast kon grijpen en voorover gebogen kon staan om op adem te komen. ‘Ik weet niet wie er sneller was,’ hijg ik zachtjes en kijk even grijnzend naar hem op. ‘Wie had verwacht dat je zo snel zou zijn op twee benen?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ['k ga slapen]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutly ridiculous than to be absolutly boring