• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Clemence Jane
    Eawinn ploft neer in de fauteuil, en Samanthe rommelt in de keuken. Voorzichtig trek ik mijn jas uit. Mijn rug is nog aardig gevoelig, even als mijn zij. Met een broze glimlach zet ik mijn schoenen onder de tafel, om vervolgens mijn benen op te trekken. "Je moet goed voor mijn kleine Clemence zorgen, jongen. Anders weet ik je te vinden." Zijn donkere stem bezorgd me kippenvel, maar brengt ook een lach op mijn gezicht.
    Ik was vanaf het eerste moment dolgelukkig geweest met Samanthe en Eawinn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Wat kan ik trouwens met Teske doen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Liam Drew Pryst

    "Je moet goed voor mijn kleine Clemence zorgen, jongen. Anders weet ik je te vinden." Ik glimlach naar hem en knik. 'Ik zou niet anders doen meneer.' Hij knikt goedkeurend. Hij wist dat ik haar op elke mogelijke manier zou beschermen, waar tegen dan ook. Ik vroeg me alleen af of hij ook wist dat ik niet gewoon 'verliefd' op haar was.

    Clemence
    Samanthe liep de woonkamer binnen, haar ogen glommen. "Zijn ze..?" Eawinn knikte bevestigend, met een licht glimlach naar mij.
    Samanthe bood ons beiden een plaat muffins aan, maar ik schudde mijn hoofd.
    De honger was er wel uitgevallen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@ Midna, zullen we elkaar tegenkomen?]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik vind het wel best? ze is op het gymveld ding]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik kom eraan, op school of een random sportveld?]


    Remember to be ridiculous.

    Liam Drew Pryst

    Ik schud mijn hoofd en bedankt haar moeder als die me vraagt of ik een muffin wil. 'Dus, wanneer?' Haar vader hoeft zijn zin niet af te maken is wist al wat hij wilde vragen. 'Sinds ik haar zag.' Glimlach ik. Haar ouders lijken het helemaal geweldig te vinden.

    [School (: Mijn poppetje is trouwens 17 en jounte 4 & 15 toch? Is het dan wel logisch dat ze bij elkaar in de klas zitten ? XD of hoe komt je bij et gymding?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [16, ze is gewoon een jonge leerlinge]


    Remember to be ridiculous.

    Jenna Grace Myrone
    Als ik op school kom zie ik dat mijn eerste les gym is. Ik kleed me in recordtempo om en ren naar het sportveld waar ik een aantal onbekende leerlingen zie staan. 'Hey,' zeg ik verlegen.


    Remember to be ridiculous.

    [ok (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Clemence
    Ik frons even. "En, mag ik ook meedoen in jullie übergeheime geheimpje?" Ik staar ietwat gefrustreerd naar het lachende gezicht van Eawinn.
    "Geduld, Clè. Eerst maar even bijkomen." Hij gebaart naar mijn ribben, waarna ik zacht op mijn onderlip bijt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Drew Pryst

    'Nou dat zit wel goed met hun hoor.' Lacht haar moeder en schenkt me een stralende glimlach. Ik glimlach wat ongemakkelijk terug. Het was fijn te weten dat haar ouders me mochten maar wat nou als zij zelf me niet wilde?

    Teske Velez

    'Hey,' hoorde ik opeens. Ik keek even om en zag een meisje aankomen lopen. 'Hey,' zei ik terug. Ik keek naar Ivar en Eliza die aan het rennen waren.

    [Als ze nog niet aan het rennen waren; schijt XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you