• ok , ik heb even jullie mening nodig , welke van deze foto's is het mooist ? de eerste is onbewerkt, de tweede is bewerkt.

    onbewerkt :



    bewerkt :


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    De 2e, de kleuren komen er beter uit.

    Het tweede is wel mooier, maar ik vind hem net ietsje té. Het zou voor mij ietsje minder mogen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De bewerkte.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    2de

    Als je ze met elkaar vergelijkt, is de 1de grauw en de 2de vrolijk.


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Flemish schreef:
    Het tweede is wel mooier, maar ik vind hem net ietsje té. Het zou voor mij ietsje minder mogen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kun je niet een soort tussenvorm doen? De eerste is een beetje grauw maar de tweede is te, je kunt zien dat het nep is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De eerste. Maar ik heb dan ook mijn eigen smaak!


    Firm believer of all that is magic

    Flemish schreef:
    Het tweede is wel mooier, maar ik vind hem net ietsje té. Het zou voor mij ietsje minder mogen.


    Hiermee eens. Ik zou meer zoiets doen, toch natuurlijk, maar ook wel weer lichter. Maar iedereen z'n eigen smaak.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:42 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Flemish schreef:
    Het tweede is wel mooier, maar ik vind hem net ietsje té. Het zou voor mij ietsje minder mogen.


    Ex astris, sciencia

    De tweede.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Flemish schreef:
    Het tweede is wel mooier, maar ik vind hem net ietsje té. Het zou voor mij ietsje minder mogen.

    Helemaal mee eens. Het gebeurt vaak dat mensen hun foto's gaan overbewerken Ik zou zeggen : hou het simpel.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Siva schreef:
    De 2e, de kleuren komen er beter uit.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De eerste.
    De tweede is gewoon té veel bewerkt en ik vind het daardoor niet meer mooi. En ik vind dat grauwe eigenlijk wel wat hebben.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Flemish schreef:
    Het tweede is wel mooier, maar ik vind hem net ietsje té. Het zou voor mij ietsje minder mogen.


    comfort in c h a o s

    De eerste.


    i put the fun in funeral