• Hooii,
    Ik vindt snakebites erg leuke piercings (ook aan 1 kant)
    maar van mijn moeder mag ik ze niet want als je ze niet leuk vindt krijg je er littekens van(zegt ze) mijn vraag aan julie als julie wat weten over snake bites (of 1tje aan 1 kant wat ik het liefst wil)
    Hoe het er dan ongeveer uit komt te zien.
    hoe het littteken er uit ziet
    of dat er uberhaupt een litteken te zien is dan uiteindelijk.
    Ook wilde ik vragen of julie me kunnen zeggen dat als het zou moggen of ik het dan beter wel of niet kan doen.
    Alvast bedankt

    Groetjes Alicedreams(flower)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik weet dat als je er één heb dan lijkt het in het begin erop dat je een mislukte botox lip heb ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    want als je ze niet leuk vindt krijg je er littekens van


    Dit houdt geen steek. (cat)
    In elk geval betwijfel ik of je er littekens van krijgt, en als je die ervan krijgt, denk ik niet dat die erg groot zijn.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je je snakebites een lange tijd uitdoet groeien ze dicht en ontstaat er een litteken.


    Ex astris, sciencia

    Je ziet het "litteken" amper. Alleen als je weet waar het zit. Dan zie je het. Maar verder niet. Ik had een labret. Het litteken zie je echt bijna niet. Alleen de mensen die weten dat hij er heeft gezeten, kunnen het zien.


    Music is the new sex

    Doe gewoon wat je wil. Je leeft maar één keer dus je moet vele dingen gewoon uitproberen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Doe gewoon wat je wil. Je leeft maar één keer dus je moet vele dingen gewoon uitproberen.

    Thanxx die vondt ik wel goed (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Je ziet alleen een klein soort van gaatje dat dichtgegroeit is! wil je dat zien moet dus iemand zowat op je gezicht zitten :P duss zo erg zie je ut niet!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik vind snakebites echt verschrikkelijk. Ik ken niemand bij wie ik het leuk vind staan. Kay, 1 lippiercing staat bij sommige mensen wel naar mijn mening, maar snakebites? Nuh, not for me.
    En ja, je zal er uiteindelijk een klein littekentje aan overhouden, maar dat zien anderen vaak alleen maar als ze weten waar ie ziet.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Unusual schreef:
    Je ziet het "litteken" amper. Alleen als je weet waar het zit. Dan zie je het. Maar verder niet. Ik had een labret. Het litteken zie je echt bijna niet. Alleen de mensen die weten dat hij er heeft gezeten, kunnen het zien.


    Ik wil ook ooit een labret, doet het pijn om het daar te laten piercen?


    26 - 02 - '16

    Ik wil zo graag zo'n piercing <3


    El Diablo.

    Unusual schreef:
    Je ziet het "litteken" amper. Alleen als je weet waar het zit. Dan zie je het. Maar verder niet. Ik had een labret. Het litteken zie je echt bijna niet. Alleen de mensen die weten dat hij er heeft gezeten, kunnen het zien.


    comfort in c h a o s

    Het gaatje groeit nooit terug -volgens m'n tandarts- omdat het rond de mond ligt, die altijd vochtig is, dus kan het wondje nooit fatsoenlijk genezen of zo iets.. Maar ik ken zat mensen die een labret hebben gehad -of nog steeds hebben- en je ziet dat gaatje amper hoor.

    Maar één tip: als het niet mag van je ouders, DOE HET NIET! Ik wou op m'n 12e ook een navelpiercing maar mocht dat niet van m'n ouders -waar ik ze nu enorm dankbaar voor ben- en had dus besloten om mezelf een navelpiercing te zetten.
    Toen ze het zagen heb ik de hele zomervakantie binnen mogen blijven.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik wil ook ooit een labret, doet het pijn om het daar te laten piercen?


    Piercen is nooit pijnloos, maar het ligt aan je eigen pijngrens. Ik hoorde van iedereen dat een navelpiercing echt meeviel, maar ik vond het persoonlijk echt een rotgevoel, vooral als ze het sieraad erin doen. :')

    OT: Ik kan bij mijn vriend wel zijn waar zijn lippiercings hebben gezeten, hij had ook snakebite. Maar doe het gewoon niet, als 't niet van je ouders mag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    of als je een piercing lang inhebt groeit je gaatje nooit echt dicht

    maar zowiezo je ziet die litekens nauwelijks tenzij je weet dat ze er zijn


    Sticking needles in people is fun. Matt <3