• Opgepast: zeiktopic (cat)

    Ik speelde dus net sherwood (een vechtspel waar je tegelijkertijd met anderen kunt praten enzo)
    Toen vroeg dus een engels iemand of ik lid wou worden van zijn club ofzo, en toen zei ik zo van ´nee sorry ik zit al bij een club´ (op sherwood hebben we allemaal clubs enzo) En dan gaat ie vet irritant doen en zeggen van ´ja denk je dat jou club beter is dan de mijne´ en ´het zou héél verstandig zijn om lid te worden van mijn club´.
    En hij noemde me de hele tijd ´my dear´ (vagerd)
    En hij zegt ook steeds tegen mij van ´ik ben slimmer en sterker dan jou´. Hij vroeg ook steeds mensen (die in de game waren) ´wil je lid worden?´ en iedereen zei nee. En toen lag ik echt plat hier en toen was ie opeens weg xD
    Maar kent iemand de game sherwood?


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Euh.. Nee..


    Stop wishing, Start doing..

    Nee [: weet je, misschien was het wel gewoon een klein schattig jongetje >.< Ik bedoel, ik zie dat mijn broertje van 8 ook doen hoor >.< [/ja zich zo gedragen (: ] het is niet lief en schattig dat hij dat doet enzo, maar als het nou wel zo'n lief klein jongetje is, dan is het toch zielig als iedereen nee tegen hem zegt? ;o


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    Nee [: weet je, misschien was het wel gewoon een klein schattig jongetje >.< Ik bedoel, ik zie dat mijn broertje van 8 ook doen hoor >.< [/ja zich zo gedragen (: ] het is niet lief en schattig dat hij dat doet enzo, maar als het nou wel zo'n lief klein jongetje is, dan is het toch zielig als iedereen nee tegen hem zegt? ;o

    Maar hij schepte ook de hele tijd tegen iedereen op x)
    Dan zegt ie zoiets: ´mijn club is super sterk vooral ik´ en ´als je het niet doet ben je dom en zielig, mijn club ownt iedere club hierop sherwood´. Dat vind ik dan een beetje te ver gaan :p


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Dat klinkt echt zo iets als een kind. Want mijn broertje doet ook altijd zo, en zegt dat hij beter in alles is enzo. Dus het kan best wel een klein kind zijn haha.. Maar alsnog lijkt het me irritand.

    JA :D
    heel lang gespeeld, maar weet mn ww niet meer :x
    ik ging vaak combats doen met vage figuren =D [die ik meestal won :Y)]


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    XD
    nop xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Joaa, ik vond dat altijd leuk tot ik weer plots opnieuw moest beginnen. ;D


    Let the Night embrace you

    Ja, die ken ik. Maar ik begreep er niet veel van. Ik speel die Aion, rulessss.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ken t qua naam, verder niej.. En wat een dummie is dat joch zeg ;o

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 17:32 ]


    Second star on the right and straight on till morning