• ik zoek story's om te lezen.

    en a.u.b niet te kleffe verhalen en ze moeten goed leesbaar zijn.

    ik lees wel:
    harry potter
    twilight
    onbekende personen
    horror
    historiese verhalen
    andere dingen

    ik lees niet:
    1D
    Justin Bieber
    Tokio hotel
    en al die andere vreemde artisten

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 14:10 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Misschien vind je de mijne iets? :]

    En we dansten op gebroken glas.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    Onbekende personen - Drama

    Ecstasy.


    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    Onbekende personen - Romantiek


    I can't even think straight.




    The story starts when it was hot
    And it was summer
    And I had it all
    I had him right there where I wanted him

    She came along
    Got him alone
    And let's hear the applause
    She took him faster than you can say sabotage

    I never saw it coming
    Wouldn't have suspected it
    I underestimated
    Just who I was dealing with

    She had to know
    The pain was beating on me like a drum
    She underestimated
    Just who she was stealing from

    She should keep in mind
    She should keep in mind
    There is nothing I do better
    Than revenge (revenge), ha


    One song can change lives, in this case that's for sure.
    Amaris Yue Udetis knows that. She is also known as Moon, a singer that is fabulous but no-one knows who she really is. Until she decides to take a break and go back to her home town, the place she has spended 16 years of her childhood.
    Family secrets, dreams, legends, LOVE


    ~ Engels gesproken, Nederlands geschreven
    ~ ©ColouredWind
    ~ Cover ©Merida
    ~ Song: Better Than Revenge - Taylor Swift
    ~ Fan fiction

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 13:14 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb wel Twilight en Harry Potter op mijn profiel staan. Misschien dat je een van die leuk vind:X


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you



    Raindrops [Lily Luna Potter]
    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.


    Ik heb ook nog
    Love isn't perfect [A Sirius Black story]
    Deze story is al afgelopen maar is ook zeker de moeite waard!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 15:09 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ColouredWind je hebt abbo.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    ColouredWind je hebt abbo.

    Jeej (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Natuurgebonden
    Fantasy
    Onbekende personen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    Het is het jaar 2003, en Ginny Wemel is nu 21 jaar. Ze werkt, is opzoek naar een appartementje en is een trotse tante, maar ze weet dat dit niet is wat ze wilt. Ze vindt het dan ook geweldig wanneer Rons favoriete Zwerkbalteam, "De Cambridge Cannons", nieuwe spelers zoekt. Ze wordt hier één van de nieuwe Jagers, en de nieuwe combinatie van jonge Zwerkballers blijkt ijzersterk. De spelers kunnen het goed met elkaar vinden, ook buiten de trainingen, en alles lijkt helemaal in orde. Tot de nieuwe Zoeker bekend wordt gemaakt. Zij houdt wel van wat drama, maar wat als dit uit de hand loopt?


    Bevat femslash
    ©Maanling

    HP-fanfic

    Elementen uit Fireflies
    14-1-2012



    Plaatje is aanklikbaar. Als je iets tegen femslash hebt (vrouw/vrouw), zou ik het niet gaan lezen. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.




    Maya is een gewoon meisje dat naar high school gaat en bij de cheerleaders zit. Tot iemand haar meeneemt. Als ze wakker word is alles anders, zij is anders, ze is een vampier! Als er nog een magisch wonder gebeurt, weet ze niet meer wat ze moet doen.



    (vampier, zeemeermin)
    onbekende personages

    Ik ben er nog mee bezig en ben eigenlijk nog heel erg aan het begin. Maar het is al best wel veel, ik hoop dat mensen het gaan lezen!!

    Btw ik weet niet of alles in deze post werkt (foto, link etc.) ik ben redelijk nieuw en moet nog een beetje alles uitvogelen :$

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:31 ]


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Maanling: ik was hem al van plan te lezen toen je vorige verhaal afgelopen was.
    Morsmorde: je hebt abo!
    Elements: abo!
    ShakeItUp: ben zowat al je story's aan het lezen en abo!
    Discord: ik kijk nog wel even of ik hem ga lezen.

    nog meer mensen?!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Beetje een lange omschrijving, maar ik weet nog steeds niet hoe ik dit verhaal korter samen kan vatten, haha

    Phillip is zelfverzekerd, misschien zelfs wel een beetje té. Hij houdt waanzinnig van sporten, vooral van hockey, en vindt het belangrijk om er goed uit te zien. Maar verliest hij de écht belangrijke dingen van het leven niet een beetje uit het oog?
    Luke heeft nog nooit zo met zichzelf overhoop gezeten. Hij heeft gevoelens voor zijn beste vriendin en het lukt hem maar niet om die uit zijn hoofd te zetten. En wat als een rare roddel over hem en Willemijn zijn leven overneemt?
    Carl wil later graag politicus worden. De debatclub en zijn cijfers zijn de belangrijkste dingen uit zijn leven. Maar draaft hij niet een beetje door in zijn fanatisme?
    Willemijn is een onzeker meisje, dat niets liever wil dan bestáán. Zal het haar lukken haar ware ik naar buiten te laten?
    Emma is de beste vriendin van Willemijn. Ze hebben samen al veel meegemaakt, maar omdat ze in verschillende jaarlagen zitten en elk hun eigen leven leiden is het moeilijk om hun vriendschap te behouden. En dan is er ook nog die hondsbrutale en irritante Phillip - om over haar cijfers nog maar te zwijgen... Kortom, een spannende periode voor Emma. Krijgt ze het voor elkaar alles weer op de rails te hebben voor het einde van het schooljaar?
    Elle wordt door vrijwel iedereen van de school gezien als "perfect" en heeft daar behoorlijk veel moeite mee. Weten ze dan niet dat het niet mogelijk is om perfect te zijn? Ze besluit het oordeel van iedereen te veranderen, maar zal dat haar lukken, of blijft de enorme druk op haar schouders?

    Twijfels
    Ik hoop dat je het wat vindt!


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!


    ~PotterTube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:51 ]