• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:16 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jenna Grace Myrone
    Een meisje reageert met nog een hey. 'Ik ben Jenna,' stel ik mezelf onzeker voor en ik kijk naar de andere leerlingen. Wat haat ik nieuw zijn ontzettend.


    Remember to be ridiculous.

    Clemence
    "Kom, Liam. Mijn ouders zijn knettergek." Ik schenk Samanthe een bedankende glimlach, waarna ik richting de trap loop. Peinzend staar ik naar de treden, en dan naar mijn ribben.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nadia Stone

    'Ik ben Jenna,' hoorde ik het meisje onzeker zeggen. Ik keek haar aan. 'Aangenaam, ik ben Teske,' zei ik en ik glimlachte vriendelijk. Ik begon haar de namen vertellen van de mensen die nog bij ons stonden. Ik wees naar de twee mensen die renden. 'En dat zijn Eliza en Ivar,' zei ik.

    [Haha was te lui om die andere namen op te zoeken]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Liam Drew Pryst

    "Kom, Liam. Mijn ouders zijn knettergek." Ik glimlach en loop met haar naar boven toe. 'Lukt het?' We komen op haar kamer aan.

    Jenna Grace Myrone
    Het meisje stelt zich voor als Teske en wijst nog twee leerlingen aan, Eliza en Ivar. 'Jenna!' Roept een bekende stem. Ik draai me om. 'Patch. Nog een wond op gelopen?'

    Levi "Patch" Remus Greengrass
    Ik kom het sportveld opgerent en zie Jenna daar met een ander meisje staan praten. 'Jenna!' Roep ik. Ze kijkt om. 'Patch. Nog een wond opgelopen?'
    'Nee, het is een wonder.'


    Remember to be ridiculous.

    [Ehm de mensen die nog bij Jenna & Teske staan stelde ze ook voor, ik wist de namen niet uit me hoofd dus ik had daarom de namen er niet neer gezet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jenna Grace Myrone
    'Teske dit is mijn broer Levi, beter bekend als Patch. Patch dit is Teske.'
    Patch betekend oplappen, een bijpasselijke naam voor dit joch want de keren dat hij zonder kleerscheuren thuis komt zijn zeldzaam. Hij lacht een beetje verlegen. Ik rol met mijn ogen. Stille Patch moet echt eens een keer aansluiting gaan zoeken.


    Remember to be ridiculous.

    [oké]


    Remember to be ridiculous.

    Clemence
    Ik laat mezelf langs één van de muren zakken, en sla mijn armen om mijn middel heen. De stekende pijn die zich verspreid zorgt ervoor dat er een zachte kerm tussen mijn gesloten lippen rolt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Teske Velez

    'Teske dit is mijn broer Levi, beter bekend als Patch. Patch dit is Teske,' zei Jenna. Ik keen naar Patch. 'Hoi,' zei ik en ik glimlachte naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi "Patch" Remus Greengrass
    Teske begroet me glimlachend. 'Hoi,' zeg ik verlegen terug. O ik vermoord mezelf echt als ik nu bloos. Waarom ben ik zo verdomd verlegen? Ik woon verdomme met Jenna in een huis! Als je van iemand kan leren om voor jezelf op te komen is zij het wel. Ze vliegt om het minste of geringste al uit haar vel.


    Remember to be ridiculous.

    [Sorry dat het zo lang duurde, m'n moeder was op míjn iPad te skypen met mijn zus -_-]

    Ivar Chesule

    'Nou dan ben ik minstens drie keer zo snel,' fluister ik terug met een grijns net voor we beginnen te rennen. Ze begint iets eerder maar nog niet zo hard dus ik ben iets later al weer naast haar met een glimlach op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    'Hoi,' zei Patch verlegen. Was iedereen hier onzeker en verlegen? Ik zuchtte ongemerkt. Ik keek om me heen. Waarom moest ik nou me gymkleren vergeten. Ik keek maar weer naar Ivar en Eliza.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza Josey Willows

    ‘Dat zullen we dan nog weleens zien als we thuis zijn,’ zei ik zodra hij weer langs me rende met een glimlach op zijn gezicht. ’Eens kijken hoe snel je nu bent,’ grinnikte ik en trok een snelle sprint vooruit en probeerde ook om hem voor te blijven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Drew Pryst

    Ik haast me naar haar toe en ga voor haar op mijn knieën zitten. 'Gaat het kan ik niets voor je doen?' Ik kijk haar hulpeloos aan en neem haar hand vast.