• heey lezers,
    Ik heb hulp nodig bij het verzinnen van personages. Ik wil een nieuwe story beginnen, als ik genoeg rollen heb maar ik ben zelf heel slecht in het verzinnen van personages. Het gaat over de Hongerspelen. De eerste hongerspelen. Maar ik heb nog een vraag, zal iemand het willen lezen?
    Hier is de inleiding van het verhaal:

    You can't hide,
    We won't forget you,
    We will get you,
    with the Hungergames.

    There are games coming. We call them: The Hungergames.
    So you wil not forget the Dark Days. We won't lett you forget.

    zoals jullie weten zijn er bij de hongerspelen 12 jongens en 12 meisje maar ik heb zelf de hoofdpersoon bedacht en er moeten zowiezo heel snel een paar personages dood dus ik heb er ongeveer 15 nodig. Ongeveer de helfd jongens en de helfd meisjes
    zouden jullie willen helpen?
    Alvast bedankt :)

    naam:
    leeftijd:
    district:
    uiterlijk:
    eventueel foto:
    karakter:


    Als iemand mijn story wil lezen (flower):

    http://www.quizlet.nl/stories/105825/the-first-hungergames/

    Ik heb al:
    meisje district 8
    jongen district 7
    jongen district 1
    meisje district 1
    meisje district 10
    meisje district 2
    meisje district 4

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 18:30 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Naam: Raynee Eyliss Sky (bijnaam is Ray)
    Leeftijd: 14
    uiterlijk: Ray heeft halflang, roodbruin haar en bruine ogen. Ze is best klein voor haar leeftijd, 1.59, en ze is tenger gebouwd. Ray is heel snel, maar ze valt ook veel op omdat ze veel herrie maakt als ze loopt.
    eventueel foto:


    Karakter: Raynee heeft veel energie in zich en kan echt niet stilstaan. Ze is zelfs op een regenachtige dag superhyper en ze lacht echt altijd. Ze is zorgzaam, maar ze is niet heel erg lief. Ze reageert vaak fel als ze iets verkeerd begrijpt en ze houd ook niet echt van gezellig doen. Haar hyperheid word vaak irritant genoemd, maar haar lach is wel heel leuk. Ze is een goed te vertrouwen vriendin en ze is heel slim.


    Dreaming without~

    bedankt Bluez, maar uit welk district is ze. dat ben ik erbij vergeten te zetten :$


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    loulou1997 schreef:
    bedankt Bluez, maar uit welk district is ze. dat ben ik erbij vergeten te zetten :$


    District 8 :)
    Ik kan er nog wel eentje maken als je wilt?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 13:43 ]


    Dreaming without~

    ja is goed! dank je :)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Dit word een jongen ^^

    Naam: Flohr Blaze Stills
    Leeftijd: 16
    District: 7
    Uiterlijk: Flohr heeft donkerblond, sluik haar en donkergroene ogen met gouden spikkeltjes.
    eventueel foto:


    Karakter: Flohr is een stille, verlegen jongen die zich graag afzijdig houdt. Als hij alleen is maakt hij het allerliefste zelf dingen door ze uit hout te snijden en dan aan elkaar te plakken met boomhars. Hij is goed in stil zijn en niet opvallen, omdat hij ook liever niet opvalt.
    Als het nodig is kan Flohr goed de leiding geven en is hij er voor mensen. Hij kan hard zijn, maar dan alleen als het nodig is, want meestal is hij aardig.


    Dreaming without~

    Ik kan er nog wel eentje maken als je er nog meer nodig hebt?


    Dreaming without~

    Is het goed als ik een meisje uit District 1 voor je maak?


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Naam: Amaryllis Hyacinth Blossom.
    Leeftijd: 16.
    District: 1.
    Uiterlijk: Amaryllis heeft, zoals de meeste mensen uit District 1, blond haar en blauwe ogen. Ze heeft een tenger figuur en is erg klein voor haar leeftijd, waardoor mensen haar vaak jonger inschatten dan ze werkelijk is.
    Eventueel foto:


    Sorry voor de grootte, ik kon geen andere vinden.

    Karakter: Amaryllis' ouders hebben een juwelierszaak en zijn daar vaak aan het werk. Hierdoor heeft Amaryllis al vanaf jonge leeftijd voor haar kleine broertjes en zusjes moeten zorgen, waardoor ze erg zorgzaam is en een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Onbewust is ze er altijd mee bezig om ervoor te zorgen dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft, waardoor ze zichzelf vaak op de tweede plaats zet.
    Net als ieder ander kind in District 1 werd ze illegaal getraind voor de Hongerspelen, maar echt haar best heeft ze nooit gedaan aangezien ze nooit verwacht had dat juist haar naam getrokken zou worden.. Ze is niet goed in vechten maar ze heeft altijd al belangstelling gehad voor planten, bloemen en dieren en weet hier ook het nodige van.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 16:31 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    Whoops, dubbelpost (cat)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 16:31 ]


    What does really suck? A giraffe with pain in his neck..

    jullie mogen er zo veel maken als jullie willen hoor, als het maar onder de 15 personen blijft in totaal


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    naam: Glace Winny Murth
    leeftijd: 12
    district: 10
    uiterlijk: Glace heeft heel fel, blond haar en blauwe ogen. Ze is ondanks haar jonge leeftijd ook nog eens klein, en dat kan haar behoorlijk in het nadeel vallen.
    eventueel foto:


    karakter: Glace is erg voorzichtig en zorgzaam, maar als ze boos is gaat ze verschrikkelijk tekeer. Ze is heel aardig, maar gemene opmerkingen, ook al zijn ze sarcastisch werken als een rode lap op een stier.

    Zo goed ^^?? *TooMuchInspi*


    Dreaming without~

    ja is goed :) dank je


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    naam: Sacha Maria Flores
    leeftijd: 17
    district: 2
    uiterlijk: Sacha heeft lang bruin haar dat ze aan de punten blond heeft geverfd, ze heeft helder groene ogen en een vlekkeloze huid. Ze is niet erg lang, maar wel snel en erg behendig.
    eventueel foto:


    karakter: Sacha heeft rijke ouders die haar leven voor haar beslissen. Ze verveeld zich verschrikkelijk in dit bestaan en is eigenlijk wel blij dat ze word uitgekozen bij The Hungergames. Ze denkt dat het wel wat spanning in haar leven zal brengen tot ze merkt dat ze hierna misschien geen leven meer heeft. Ze had niet verwacht dat het zo erg zou zijn en spendeert het grootste deel van haar tijd vluchtend voor de andere spelers, maar ooit zal ze toch moeten vechten. Kan ze dat wel, kan ze het over haar hart krijgen om een ander het leven te ontnemen? Ze is dus overduidelijk heel lief,maar weet wel van zich af te bijten. Het liefst ontloopt ze elke vorm van gevaar. Ze is erg sociaal en maakt graag vrienden.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:18 ]

    naam: Emilio Marnix
    leeftijd: 18
    district: 1
    uiterlijk: Hij heeft blond haar en blauwe ogen. Hij is breed en lang. Door het trainen is hij ook erg gespierd.
    eventueel foto:


    karakter: Hij is vastberaden de spelen te winnen. Hij sluit zich aan bij de beroeps maar zijn succes wil hem wel eens naar zijn hoofd stijgen. Dit werkt in zijn nadeel in de groep, maar ook alleen. Hij onderschat dingen gemakkelijk en overschat zichzelf. Hij is een gladde jongen en thuis in het district kende iedereen zijn naam en was hij populair bij de meisjes.
    extra: hij ging als vrijwilliger de arena in


    People change, memory's don't.

    Kan ik nog een rol invullen voor je verhaal? Dat doe ik anders graag.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried