• Met een stekende pijn in mijn hoofd en een rilling over mijn lichaam werd ik wakker. Vermoeid opende ik mijn ogen en keek in de brandende zon, snel kneep ik ze weer dicht. Langzaam en voorzichtig probeerde ik overeind te komen, maar mijn lichaam leek niet mee te werken. Voor een tweede poging deed ik mijn ogen open, en deze keer ging het al wat beter. Ik draaide mijn nek voorzichtig en keek om me heen. Waar was ik? Ik zette mijn handpalmen op de vochtige grond en probeerde mezelf omhoog te duwen, wat aardig lukte. Er kwam een oude vrouw ronde de zeventig aangelopen. ‘Gaat het wel meisje?’ ik knikte. De vrouw keek me wat wantrouwend aan en liep verder. Oké, bedankt voor het omhoog helpen. Ik zette nu mijn handen voor mijn knieën en duwde mezelf van de grond zodat ik op mijn hurken ging zitten, om vervolgens op te staan. Voorzichtig bewogen mijn voeten zich en draaide ik een rondje, waar in godsnaam was ik beland?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]

    Lol, een oude vrouw die haar zou moeten omhoog helpen? Anyway, ik ga het lezen!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    Lol, een oude vrouw die haar zou moeten omhoog helpen? Anyway, ik ga het lezen!


    Hahah, zij vind van wel. En dankjewel!

    Deel één staat erop (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:21 ]