• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    "Maar wie gaat het kraaiennest dan bevolken!" zei ik, verontwaardigd. "Er is geen grotere aap op dit schip, niemand die beter kan klimmen dan ik!"


    Ex astris, sciencia

    [Kan ik al iets doen? (: ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Jep, nu komt goed uit. Ga maar om hulp roepen, we komen dicht in de buurt van een eiland.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik schrijf voor het gemak Mia, Camilia =)]

    Mia
    De droge zon prikkelt mijn gezicht, het zoute zeewater glijd over mijn benen.
    Bedenkelijk staar ik naar de horizon, daar waaraan een schip verschijnt.
    Het is geen VOC schip, nee. Maar ook gen piratenschip.
    Hoop sprankelt op, iets waardoor ik overeind krabbel, en met mijn armen zwaai.
    "Hallo! Hallo! Ik heb hulp nodig!" Schreeuw ik richting het schip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxi

    'James kan je plek wel inne-' Maar op dat moment hoorde ik geschreeuw. Ik zag een soort van stip in de verte die wild bewoog. Verward pakte ik de verrekijker en keek er door. Een persoon op het eiland waar we zouden rusten! 'Rain, we gaan harder varen!'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    "Wat?" vroeg ik met een verbijsterde blik aan Roxi. Wat was er? Natuurlijk had ik die schreeuw wel gehoord.


    Ex astris, sciencia

    [wow, heb veel gemist. kan ik miss een kleine samenvatting krijgen?? (flower)]

    Zendé

    Ik draai me om en been weg, in de richting van mijn hut. Dan zie ik dat James met Faye staat te zoenen. Een flauw glimlachje verschijnt op mijn gezicht. Ja, ik had al zo'n idee dat die jongen voor haar viel.
    'Rain, we gaan harder varen!' hoor ik naast me. Roxi staat met haar verrekijker geheven. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en zie in de verte een eilandje.
    'Waarom?' wil ik fronsend weten. 'We hebben alle tijd.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ok, ik probeer wel wat :)]

    Rain

    'Rain, we gaan harder varen!' hoorde ik Roxi vanaf de andere kant van het dek.
    'Oké, vaart erin mannen!' riep ik terwijl ik langs mijn bemanningsleden liep.
    In de verte doemde een klein eilandje op. Wilde Roxi daarheen? Ik vond het ietwat vreemd, om daar nu te rusten. Maar het was nou eenmaal mijn plicht om haar te gehoorzamen, ik zou wel ontdekken wat hier achter zat als we voet zetten op het eiland.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:09 ]

    Mia
    Mijn glimlach werd groter toen het schip dichterbij kwam. Ik ging eindelijk naar huis.
    De wind streelde mijn lokken, en liet mijn lange jurk wapperen.
    Nog eventjes en ik zou mezelf kunnen opfrissen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxi

    'Er is een drenkeling op dat eiland!' Verward keek ik op toen ik zag dat de drenkeling een jurk aan had... hakken... en make up? Was dat niet alleen voor de aller rijksten? Toen we eindelijk bij het eiland waren, stapte ik als eerste van boord.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    Eenmaal aangekomen bij het eiland klom ik half van boot, mijn slechte been sparend. Op het eiland zat inderdaad een meisje, maar ze leek niet echt op een drenkeling, ze had make-up op en had hakken aan. Hé?


    Ex astris, sciencia

    Mia
    Ik glimlach beleeft naar Roxi, boog zoals dat hoorde, en streek toen een lok achter mijn oor. "Ik ben.." Ik bijt zacht op mijn ondertlip. Misschien.. Wat was ik ookalweer? "Ik ben Mia." Glimlach ik vervolgens.
    Tussen mijn wimpers gluur ik naar het meisje, en vervolgens naar de jongen achter haar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxi

    'Hallo, ik ben Roxi, dochter van de Captain van dit schip. Hoe kom je hier terecht, en waar kom je vandaan?' Even glimlachte ik toen ik haar lichte accent hoorde, het was erg grappig.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:47 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mia
    "Ik voer mee met het VOC schip van mijn broer. Tijdens een storm klapte ik overboord. Ik ben oorspronkelijk de dochter van de graaf van Engeland." Ik glimlachte bescheiden, mijn ogen liefelijk naar het tweetal gericht, en verstrengelde mijn vingers toen met elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.