• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ Ohh, okee, ik post zometeen een stukje voor Amber Lynn]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amber Lynn Rodriguez

    Nadat ik klaar ben met koken loop ik naar het deck, ik zie Zendé, Roxi en een meisje staan die ik niet ken. Ze ziet er heel adelijk uit. Ik loop naar Zendé. 'Zen, wie is dat?' fluister ik dan in zijn oor.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Roxi is binnen met Mia, Zendé staat op het dek bij Faye en James. ;)]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 22:25 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik fris mezelf op, net zolang tot ik de vertrouwde bloemengeur weer ruik.
    Daarna eet ik de appel die me is toegespeelt. Nee, erg kieskeurig ben ik niet.
    Met een lichte glimlach loop ik vervolgens het dek op.
    Enkele mannen kijken op, waardoor er blosjes op mijn wangen verschijnen.
    Met mijn vingers omsluit ik de reling, om vervolgens een blik op het water te werpen.
    "Wauw." Glimlach ik prevelend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Zen, wie is dat?' fluistert opeens iemand in mijn oor. Razendsnel draai ik me om en ga even met mijn hand langs mijn oor.
    'Dat is Mia,' antwoord ik lichtelijk verbaasd. Was dat nou nodig? 'Ze zat vast op een eiland.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Roxi

    De laatste stralen van de ondergaande zon streelden de kabbelende golven met de warmste kleuren roze en oranje die mijn ogen ooit hadden gezien. 'Wauw.' Prevelde Mia. 'Inderdaad. Echt wauw.' Zacht aaide ik over het amulet om mijn hals, die schitterde door de weerspiegeling van het water. 'En dit is nog maar het begin.'

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 22:37 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Amber Lynn

    Ik grinnikte even maar keek toen weer straight. 'Sorry en uhh Mia? Ze ziet er erg rijk uit,' merkte ik toen op. Het was niet echt iets wat niet op zou vallen ofzo maar wel iets dat iedereen zou opmerken. Gestrand, dat kwam even in me op. Ik keek om me heen en zuchtte eventjes, 'Ik moet denk ik weer aan het werk,' Ik had geen werk, ik was al klaar met koken, maar wat zou ik anders moeten doen? Hier zitten of staan staren naar het rijk uitziende meisje Mia? Nee sorry. Ik stak mijn haar weer op in een warrige maar toch strakke knot en liep toen weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adam Ace Smith
    Pff, het was hier echt wel saai beneden. Ik keek verlangend naar boven, naar het kraaiennest, dat was zo ongeveer de plek waar ik me het est thuis voelde. Stom been.


    Ex astris, sciencia

    Mia
    "Ik was nooit het bekakte typje, tot grote spijt van mijn vader. Ik wilde vroeger altijd spelen met de kinderen op straat. Of paardrijden zoals ieder ander. Ik heb het nooit moeilijk gehad, en toch.." Prevel ik hoofdschuddend, waarna ik me omdraai, en mijn lokken vervolgens bijeen vlecht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amber Lynn

    Ik keek omhoog en zag Adam, het kraaiennest. Ik liep doelloos over het deck rond, het was zo een vreemde dag, Jade die een zeemeermin blijkt te zijn, aangevallen door Jason en nu ook nog is Mia. Ik zuchtte en liep toen weer door. Mia en Roxi waren aan 't praten, Zendé was weet ik veel aan het staren? en uhh.. ja verder zag ik niet veel mensen meer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Sorry. En, uh... Mia? Ze ziet er erg rijk uit,' zegt Amber. Dan zegt ze dat ze weer aan het werk moet.
    Ik knik, hoest even en loop naar de reling van het schip toe. Dan laat ik me erover heen hangen en geniet van de wind door mijn haar en het geluid van de zee.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Is dat niet gevaarlijk?" Prevel ik met een licht gefascineerde glimlach richting Zendé. Het ziet er wel leuk uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Is dat niet gevaarlijk?' hoor ik iemand achter me zeggen. Volgens mij Mia.
    'Als niemand me duwt, dan val ik niet,' zeg ik terwijl ik mijn hoofd omdraai en haar aankijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Er rolt een zachte lach over mijn lippen, waarna ik kort glimlach.
    "Ik zal mijn best doen." Plaag ik, waarna mijn vingers de reling omkrullen, en ik een tijdje naar het water blijft staren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ze grinnikt en glimlacht dan weer. 'Ik zal mijn best doen,' zegt ze terwijl ze naast me komt staan en de reling ook vasthoudt.
    'Als je dat doet, dan denk ik dat ze je op het volgende eiland weer zullen dumpen,' zeg ik droog.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~