• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    Zo, ze is an adel. Viel te verwachten.
    "Ik ben Adam," zei ik, mezelf ook voorstellend.


    Ex astris, sciencia

    Roxi

    Mijn ogen gingen wijd open. 'Wauw, wat een eer.' Grinnikend maakte ik een klein buiginkje. 'Mijn hemel, die jurk is echt prachtig!' Kirde ik. Ik zag James met zijn ogen rollen maar lette er niet op. 'Kom aan boord, dan krijg je wat te eten. Je hebt vast honger.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    Roxi zegt dat er een drenkeling is.
    Na een tijdje meren we aan bij het eilandje. De drenkeling komt het schip op, maar het valt me op dat ze er helemaal niet verwaarloosd uitziet. Ze heeft make-up op, en een mooie kleding aan.
    Als ze zichzelf voorstelt, hoor ik haar lichte accent. Dan vertelt ze dat ze de dochter is van een graaf in Engeland. Aha, van adellijke afkomst dus.
    'Ik ben Zendé,' zeg ik. 'Heb je lang op dat eiland gezeten?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Er rolt een tinkelende lach vanwege alle vragen die op me worden afgevuurd.
    "Bedankt, maar, behandel me alstublieft als een normaal persoon." Glimlachte ik tegen Roxi, waarna mijn blik naar Adam glijd. "Mia." Herhaal ik nog eens, waarna ik me omdraai naar Zendé. "Een dag, misschien meer ik.. Ik weet het niet zo goed." Erken ik met een verontschuldigend glimlachje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rain

    Was dat nou zo'n rijkaards kindje? Dacht ik terwijl ik het meisje bekeek die het schip opstapte. Ik liep naar haar toe om me voor te stellen.
    'Mijn naam is Rain,' zei ik toen ik mijn hand uitstak.
    Ze was absoluut niet iemand die je verwachtte tegen te komen als drenkeling op een verlaten eiland.

    Roxi

    'Misschien geheugenverlies,' merkte ik op. Toen iedereen zich had voorgesteld, richtte ik me weer op Mia. 'Je hebt vast behoefte om je op te frissen.' Glimlachend nam ik haar hand en hielp haar aan boord.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:04 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    Mia zegt tegen Roxi dat ze haar als een normaal persoon moet behandelen. Ik was ook niet van plan om heel eerbiedig tegen haar te gaan doen omdat ze toevallig adellijk is. Zo'n type ben ik gewoon niet.
    'Een dag, misschien meer. Ik... ik weet het niet zo goed,' verontschuldigt ze zich.
    'Maakt niet uit, maar zoals Roxi al zei: Je hebt vast honger.'
    Roxi neemt haar mee en ik loop het dek ook weer verder op.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:07 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Graag." Prevelde ik, waarna ik richting Rain glimlachte. Ik streek een krullende lok achter mijn oor, waarna ik haar hand aannam. "Mia." Lispelde ik met een glimlach, waarna ik kort naar haar gluurde vanonder mijn wimpers. Iedereen leek enorm aardig.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:10 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Uhmm, Rain is een zij. x'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Aangepast ;p]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:11 ]

    Faye
    Roxi helpt de "drenkeling" die blijkbaar Mia heet het schip op. Dan merkt Roxi op dat Mia misschien geheugenverlies heeft als we er achterkomen dat ze niet zoveel weet. Ik kijk even naar James, 'Het is logisch dat het schip waar ze op zat een ongeluk ofzoiets heeft gehad maar waar is dan de rest van de mensen die op het schip zaten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé

    'Het is logisch dat het schip waar ze op zat een ongeluk ofzoiets heeft gehad, maar waar is de rest van de mensen die op het schip zaten?' hoor ik Faye zeggen. Ik draai me naar haar om.
    'Tja, dat blijft een raadsel. Misschien weet Mia het wel, maar zij gaat eerst eten en zo.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Hey, veel gemist? samenvatting?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mia - dat adellijke meisje op dat eiland - is nu al op het schip. Roxi geeft haar eten en frist haar op, en voor de rest is er niet zoveel gebeurd.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~