• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ Dus iedereen is in het water?]

    Amber Lynn Rodriguez

    Ik schrok toen de boot kantelde, ik viel in het water. Toen ik weer boven kwam probeerde ik naar de boot toe te zwemmen en probeerde te roepen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Ze was niet gek. Ik wist wat ik was en ik was een zeemeermin. En over ons werd verteld dat wij mensen aten. Dat deed ik niet. Schatten stalen. Deed ik ook niet en vals waren. Was ik ook niet. Ik was niet wat mensen zeiden wat ik was. Ik werd als sprookje gezegt. Maar nu ze het wisten kon ik maar beter gaan. Ik zwom wel mee ofzoiets om ze teen Jason te beschermen. Ik sta voorzichtig op op mijn twee benen. Zo onstabiel. Misshien kon ik maar beter gaan. Voordat ze me gevangen namen omdat Zeemeerminnen zeldzaam waren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    'Faye, godzijdank, ben je in orde?' zegt James opgelucht terwijl hij mijn handen vast pakt. 'Wat is er met Roxi? Is ze gewond?' vraagt hij daarna bezorgd. 'Ze heeft volgens mij iets tegen haar hoofd gekregen waardoor ze bewusteloos raakte,' antwoord ik,' en dat meisje waarover je zo zat te kwijlen is een zeemeermin,' vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé

    Roxi wordt al vervoerd en genezen. Wordt nu dus genoeg aandacht aan besteed.
    Ik kijk even rond of ik nog met iets kan helpen en zie dan Amber in het water liggen. Ik buig over de reling heen en laat een touwladder zakken.
    'Hierzo,' roep ik zwaaiend naar haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    James

    'Een zeemeermin? Faye, weet je zeker dat je niet ook even naar de chirurgijn moet?' Maar toen ik haar blik zag, wist ik dat ze serieus was. 'Zou wel meteen verklaren waaróm ik aan het kwijlen was.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Amber Lynn Rodriguez

    'Dankje,' probeer ik uit te roepen. Ik klim terug op het dek en kijk Zendé dan aan. 'Is iedereen in orde verder?' Ik kijk om me heen en zie dat Roxi wordt weggevoerd, Jade is blijkbaar een zeemeermin en James en Faye hebben daar een discussie over, ik zuchtte, 'Ben jij wel in orde?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Faye
    'Een zeemeermin? Faye, weet je zeker dat je niet ook even naar de chirurgijn moet?' Ik trek even mijn wenkbrauwen op. 'Zou wel meteen verklaren waaróm ik aan het kwijlen was,' zegt James dan. 'Klopt,' zeg, 'of je kwijlt simpel weg gewoon over ieder vrouwelijk wezen die niet van die schip komt,' lach ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé

    'Behalve een paar blauwe plekken en schrammen wel, ja,' antwoord ik terwijl ik de ladder weer ophaal en opberg. Dan draai ik me om naar haar, kijk eventjes in haar ogen en verbreed mijn zicht dan weer. Zijn er nog mensen die hulp nodig hebben?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    James

    'Ik zou een vrouw nooit zien als lustobject, miss. Mirron. Dit is een pure belediging!' Sprak ik plechtig. 'Al heb ik mijn kleine uitzonderingen, als het een heel mooi meisje is dat toevallig op het schip werkt, en bruin haar heeft ofzo...'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:03 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    Ik ga op de rand zitten. Met mijn hoofd richting de zee. De zee was mooi, maar dat wou ik niet. Ik wou geen staart. Ik wou benen. Voor altijd. 'Nuair a labhras leis féin cailín í amhráin gach na fir titim as a,' Begon ik zacht te zingen. Het was het lied van de oceaan. Niet het hypnose liedje. 'Sea is a beauriful place. But not the place for me.' Neuriede ik Er zacht achteraan. waar zou ik thuishoren..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    'Ik zou een vrouw nooit zien als lustobject, miss. Mirron. Dit is een pure belediging!' zegt James zo plechtig dat ik in de lach schiet. 'Al heb ik mijn kleine uitzonderingen, als het een heel mooi meisje is dat toevallig op het schip werkt, en bruin haar heeft ofzo...' zegt hij daarna. Ik kijk hem even aan en grinnik, 'dus je hebt een oogje op Amber?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amber Lynn Rodriguez

    'Hmm, dan ben je er goed afkomen,' hoest ik dan even, ik schraap mijn keel en vervolg mijn verhaal. 'Ik zie niemand meer, ik denk het niet...wie was het eigenlijk? Wie viel de boot aan?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Iemand vroeg aan een ander wie aanviel. Ik liep naar haar toe. 'Dat was Jason met Salom. Daarom ga ik ook niet weg. Als hij aanvalt sterft iedereen en ik wil dat niet. Ik zou liever een mens zijn dan wat voor monster ik nu ben.' Zeg ik zuchtend. Salom was een draak een zeemonster. Anders kon ik het niet omschrijven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    James

    'Nou nee, ik bedoelde eigenlijk een... wacht, even serieus, ter informatie, hoeveel meisjes met bruin haar die op het schip werken zijn hier eigenlijk? Ik bedoelde iemand met een naam die begint met een F.' Ik keek haar dreigend aan. 'Durf niet te zeggen dat er iemand anders is met een naam die met de F begint, Faye!' Ik grijnsde naar haar.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:18 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    'Ik ving een glimp op van een reusachtig geschubd monster,' zeg ik fronsend. Dan komt Jade naar ons toe. Een warm gevoel borrelt in me op, maar ik probeer het weer weg te duwen. Dan luister ik naar haar.
    'Je bent een zeemeermin.'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:16 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~