• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    'Nou nee, ik bedoelde eigenlijk een... wacht, even serieus, ter informatie, hoeveel meisjes met bruin haar die op het schip werken zijn hier eigenlijk? Ik bedoelde iemand met een naam die begint met een F,' zegt James waarna hij me dreigend aankijkt. 'Durf niet te zeggen dat er iemand anders is met een naam die met de F begint, Faye!' grijnst hij. 'Hmmm,' zeg ik, 'volgens mij ben ik de enige op dit schip wiens naam begint met de F,' zeg ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amber Lynn Rodriguez

    Ik knikte naar Jade, 'Hmm, een zeemeermin. Dat was dus de reden waarom iedereen stond te kwijlen, nou ja de jongens dan,' grinnikte ik. 'Als je het nog niet wist, Amber Lynn,' zei ik toen glimlachend. Zeemeermin of niet ze had Roxi's leven gered.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    'Ding ding ding, we have a winner' fluisterde ik met een grote lach. Ik ging iets dichter bij haar staan en keek haar toen diep in haar ogen aan. 'Wist je dat ik val op blauwe ogen?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Shit, moet weer eens vroeg gaan. Ik ga morgen verder.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    'Ding ding ding, we have a winner,' fluistert James met een grote lach waarna hij iets dichterbij gaat staan en in mijn ogen kijkt, 'Wist je dat ik val op blauwe ogen?' Ik glimlach naar hem, 'nu wel dus,' antwoord ik bijdehand.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Hoe zijn woorden eruit kwamen gaven me kippenvel en lieten me sissen. 'Alsof ik daarvoor gekozen heb?' Zeg ik lichtelijk grommend terug. Ik voelde me een beetje aangevallen. Een meisje Amber Lynn stelde ze zich voor. Ik knikte vriendelijk. 'Jade Sky.' Zeg ik vriendelijk. Ik richt me weer even op Zende. 'Sorry voor dat verliefde gevoel dat gebeurt altijd. Alleen meisjes voelen het niet iedere man of jongen voelt het gevoel. Dat zat bij het pakket en kan je niet echt uitzetten.' verontschuldig ik me.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:29 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hoezo kil? Dat heb ik helemaal niet geschreven... :S]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Zendé

    'Alsof ik daarvoor gekozen heb?' zegt ze nogal vijandig tegen me. 'Het was gewoon een vaststelling,' zeg ik nogal verbaasd.
    'Sorry voor dat verliefde gevoel, dat gebeurt altijd,' verontschuldigt ze zich daarna tegen me. 'Alleen meisjes voelen het niet. Iedere man of jongen voelt het gevoel. Dat zat bij het pakket en kan je niet echt uitzetten.'
    Ik knik begrijpend, maar toch teleurgesteld. Nu moet ik wel bij haar uit de buurt blijven...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Hij knikt begrijpend, maar toch teleurgesteld. Ik schrik ongezien en kijk bezorgt. 'Wat is er heb ik iets verkeerds gezegt?' Vraag ik twijfelend, maar bezorgt tegelijkertijd. Ik hoor andere Meermensen ook het oceaan lied zingen. Mijn oren waren daar gevoelig voor dus ik kon het horen en mensen niet. Die hoorde de wind suizen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé

    'Wat is er? Heb ik iets verkeerds gezegd?'
    'Nee,' zeg ik hoofdschuddend. Dan maak ik een aanstalten om om te draaien en weg te lopen. 'Nou, ik moet weer aan het werk.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amber Lynn Rodriguez

    Ik greep Zendé even aan zijn pols toen hij weg liep. 'Wat is er?' vroeg ik toen een beetje verbaasd. Ik had niet veel meegekregen van het verhaal maar alsnog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Voordat ik weg kan lopen grijpt Amber me bij mijn pols. 'Wat is er?' vraagt ze met lichtelijke verbazing in haar stem.
    'Ik moet weer aan het werk,' herhaal ik droog.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Hij loog half, maar ook weer niet. Ik hief mijn hand op met mijn handpalm omhoog en een prachtig class A zwaard kwam tevoorschijn. Door de krachten die erin zaten was hij erg sterk. 'Oke wat is er nu echt?' zeg ik Serieus. 'Je keek net teleurgesteld over wat ik zei. Wat is er dus?' Vraag ik lichtelijk geïrriteerd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amber Lynn Rodriguez

    'Moet je niet, je moet pas over een paar minuten aan het werk. Wat is er?' herhaalde ik toen, ik keek hem even streng aan en met een blik van vertel me nu wat er aan de hand is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Ik zucht. 'Wil je het echt weten?' vraag ik aan Jade. 'Nou, ik heb besloten uit je buurt te blijven.' Het doet zeer om dat zo te zeggen, en ook nog eens omdat haar 'aantrekkelijkheid' nog niet uitgeschakeld is of zo.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~