• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Jep, het kraaiennest is nog heel.]

    Roxi

    Terwijl de chirurgijn de plek op mijn hoofd liet stoppen met bloeden met een raar kruidenpapje, keek ik uit het raampje naar het dek en zag Adam repen van zijn shirt af scheuren. Heilige Neptunes, die was gespierd. Met kraaloogjes gluurde ik stiekem verder door het raampje. 'Adam, ook al gewond?' Ik moest een grinnik onderdrukken.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    "Ja!" antwoord ik op Roxi's vraag, terwijl ik mezelf rechttrek aan de randen van het schip. Ik probeer op mijn slechte been te staan, maar dat doet te veel pijn. "ik zal op een been naar het kraaiennest moeten klimmen," lach ik.


    Ex astris, sciencia

    [en ik ga even een abo nemen]


    Ex astris, sciencia

    Roxi

    'Jongens...' Ik grijnsde en draaide mijn hoofd, waar ik Faye en James zag zoenen. 'Woooooh. Moet je je beste vriend eens zien, Adam.' Grinnikend kwam ik naast hem staan.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ga even eten.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    Ik draaide me om naar James, die stond te zoenen met Faye en grinnikte.
    "Het moest er ooit van komen."

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 12:08 ]


    Ex astris, sciencia

    Faye
    Ik maak even los van James als ik gejoel hoor. Als ik zie dat het Adam en Roxi zijn steek ik mijn tong naar ze uit en druk mijn lippen weer op die van James


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga even eten]


    Ex astris, sciencia

    [ben ik weer]


    Ex astris, sciencia

    Roxi

    'Bespaar je tong Faye, die zul je ergens anders voor nodig hebben!' Lachend liep ik naar de reling en staarde naar het water, dat zachtjes langs het schip heen golfde. Dit was de reden dat ik mee wilde op het schip. Mijn rode jurkje wapperde heen en weer in de wind en ik genoot van de laatste warmte van de ondergaande avond zon. De kleuren waren werkelijk adembenemend. Ik hoorde voetstappen achter me en keek om. Mijn vader, de Captain, gaf me een knuffel. 'Roxi meisje, hoe bevalt het je tot nu toe?' 'Geweldig pap, het is heerlijk.' Ik meende het. 'Dat is fijn om te horen. Luister, ik heb iets heel moois op het schip gevonden. Het deed me meteen aan jou denken.' In zijn hand lag een prachtig, waarschijnlijk eeuwen oud amulet met de meest schitterende diamanten. 'O pap, hij is beeldschoon!' Mijn stem was hoog van bewondering. 'Net zoals jij, meisje.' Voorzichtig bond hij hem vast om mijn hals. Ik drukte een kus op mijn vader's wang. 'Bedankt pap.' 'Is al goed, lieverd.'

    [Alive, dit is Emanuela's amulet.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    Hoofdshuddend hinkelde ik naar de paal waar mijn kraaiennest op bevestigd was. Zou ik nog naar boven kunnen klimmen met dat gewonde been? Vast wel. Ik probeerde eens, en het lukte best goed, tot ik halverwege terug naar beneden viel. Ik grommelde. Hoe moest ik nu naar boven raken?


    Ex astris, sciencia

    Roxi

    'Adam, is het wel verstandig om nu het kraaiennest in te klimmen? Straks val je nog hoger en doe je je weer pijn.' Bezorgd hielp ik hem overeind te komen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 13:08 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Adam Ace Smith
    Roxi hielp me om overeind te komen.
    "Ja, tuurlijk. Wat moet ik anders doen?" vroeg ik, wat eigenlijk wel waar was. Wat moest ik anders doen? Ik was tot ik sliep in het kraaiennest en 's morgends voor de zon op was. Toen merkte ik het amulet om haar nek.
    "Dat is een mooi amulet," zei ik.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 13:11 ]


    Ex astris, sciencia

    Roxi

    'Dom idee hoor, maar misschien... uitrusten en wachten tot je been geheeld is?' Ik trok mijn wenkbrauw sarcastisch op. 'Ik weet dat je graag in het kraaiennest bent, maar niemand hier wil dat je iets naars gebeurt. Dankje, trouwens.'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 13:14 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Moet douchen. -.-"]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'