• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mia
    Ik glimlach, en volg Zendé vervolgens. Wapens maken.. Ik lijk wel gek, en toch maakt het me tegelijkertijd ook erg nieuwsgierig. Het lijken me moeilijke dingen om in elkaar te zetten. Zo.. Strategisch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Terwijl we naar het hutje lopen kijk ik even achterom. Ja, Mia volgt me.
    We komen mijn hut binnen en ik neem plaats op een krukje.
    'Ik was nog bezig aan een zwaard,' deel ik mee terwijl ik het zwaard oppak.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rain

    De wind staat sterk deze namiddag, dat betekent dat de mannen - en Fay het rustig aan kunnen doen. Bewonderend staar ik leunend over de reling naar de ondergaande zon die een prachtige oranje gloed over de woeste golven werpt. Ik zou niet weten waar ik zou zijn beland als ik er niet in geslaagd was uit dat afschuwelijke weeshuis te ontsnappen.

    [srry, weinig inspi :$]

    Mia
    Ik glimlach, neem het zwaard vervolgens gefascineerd in me op.
    "Hij is mooi." Prevel ik met een lichte glimlach, waarna ik mijn ogen nieuwsgierig door het hutje laat gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Hij is mooi,' zegt Mia, die het zwaard bestudeerd. Ik ga er voorzichtig met mijn vinger langs. Nee, nog niet zo scherp.
    Daarom begin ik het zwaard te slijpen. Een metalig geluid klinkt door de hut.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik laat mezelf zakken op één van de krukjes, en kijk dan kort naar het zwaard dat steeds scherper lijkt te worden. "En, ik heb je mijn leven samengevat. En jij? Hoe is het jou vergaan?" Er speelt een glimlachje rond mijn lippen, waarna ik op mijn handen steun om vervolgens te wachten op zijn antwoord.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'En, ik heb je mijn leven samengevat. En jij? Hoe is het jou vergaan?' vraagt Mia. Ik denk na over mijn antwoord terwijl ik de schilfertjes op een hoopje schuif met mijn voet.
    'Ik was smit in een arm dorp,' begin ik. 'Ik was zowat de enige die eten kon betalen. De rest was allemaal uitgehongerd. Ik was niet rijk, maar ook niet heel arm. Ik vond het verschrikkelijk om zo te leven. Toen hoorde ik dat er mensen werden gezocht op een schip. Ik heb me aangemeld, en daarbij ontmoette ik James.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Mijn blik betrekt ietsje, ik probeer het me voor te stellen, maar het enigste dat ik voor me zie zijn de mensen uit de stad waar ik vandaan kom.
    Vrolijk lachend, kinderen die fruit stelen, mensen die volop te eten hebben.
    "Dat lijkt me verschrikkelijk." Prevel ik zachtjes. "Is het beter hier?" Murmel ik doelend op het schip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Dat lijkt me verschrikkelijk,' mompelt ze. 'Is het beter hier?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Alles is beter dan dat dorp. Er stierven kleuters voor mijn ogen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Faye
    Ik loop een beetje verveeld over het dek. Dan zie ik James staan en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik neem een kleine aanloop en spring dan op zijn rug, 'Boe!' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia
    Ik knik langzaam. "En wat ga je hierna doen?" Vraag ik zacht, waarna ik mijn vingers met elkaar verstrengel en vervolgens een tijdje naar mijn schoot staar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ik kijk haar aan als ze vraagt wat ik hierna ga doen.
    'Wie zegt dat er een hierna is voor mij?' zeg ik. Het zwaard dat intussen scherp is, leg ik weg.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Ik krul mijn wenkbrauwen tot een frons, en kijk hem dan verbaasd aan.
    "Waarom niet. Er ligt nog een hele wereld voor je open. Je bent jong, dan moet je - je dromen najagen." Zeg ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Adam Ace Smith
    Ik ga op de rand van het schip zitten, mijn benen bungelden over de rand. De wind voelt koel aan op mijn benen. Voorzichtig trek ik mijn slechte been op en doe de bebloede repen er van af. Het bloeden lijkt gestopt. Ik haal een emmer met een touw en vul de emmer met wat zeewater. Misschien krijg ik de repen nog schoon. Misschien kan ik best een ander shirt gaan aantrekken.
    "Hey," klinkt er een stem van achter me, het is Ambers stem.
    "Hé," antwoordt ik vriendelijk terwijl ik de wond een beetje uitspoel met zeewater.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 13:45 ]


    Ex astris, sciencia

    [ Adam negeert Amber..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.