• SSS

Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.

Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

Regels;

~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

[ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Roxi

Met schokkende bewegingen van het water ophoesten deed ik mijn ogen open en zag Jade wazig voor me. 'Jade, o... is een droom. Je hebt... een visstaart...' Ik greep naar mijn hoofd. Het voelde alsof er een mes in was gestoken.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

[Huh? Bij wie is Roxi nu dan?]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

[Ik ben uit Zende's armen gegleden, denk ik... Denk dat HurtedHeart je bericht niet heeft gelezen. Maar laten we het er maar op houden dat ik uit je armen ben geraakt.]

[Bij Jade blijkbaar xD. Ik heb ff de actie dus herschreven door de naschok viel ze uit Zende's handen is dat goed? jade dook haar op.]

I'm finally back, Finally after a Year break

[Leuk dat HurtedHeart dat voor mij bepaalt..]

Zendé

Roxi glijd uit mijn armen. Ik wil haar nog pakken, maar ze valt over de reling het water in.
    Een paar seconden later komt Jade weer naar boven met Roxi in haar armen.
    Eventjes denk ik dat ik het me verbeeld, maar dan zie ik dat Jade een staart en vinnen heeft.

[ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:46 ]

Jade
    Ik zag haar pijn en suste haar. Toen ze over mijn staart begon schrok ik lichtelijk. Ik voelde hem opdrogen en liet mijn benen terugkomen. Ik deed mijn hand op haar voorhoofd en nam energie van de zon en de golven op. Ik nam haar pijn weg. 'Je moet je hoofd zeker hard gestoten hebben.' Lieg ik. Ze had gelijk maar dat boeide me niet. Ik heb nooit een meermin willen zijn. Een mens zijn was mijn droom.

[Sorry. Ik had het veranderd maar toen hadCandy al geschreen dat ik haar boven water had gehaald dus veranderde ik het weer en was de enige logische wijze dat jij haar losliet. Sorry daarvoor. :$]

[Uhm, Diapal, Roxi heeft toch geen staart en vinnen maar Jade?]

[ Oke, was ff aan 't douchen maar what happend?!]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Faye
    Ik kijk even rond om te kijken of er al meer mensen aan boord zijn als ik Roxi zie liggen. Naast Jade. Die een staart heeft. Even later maakt haar staart plaats voor benen. Ik schud verward mijn hoofd dan kijk ik rond of ik James ergens zie. 'James?!' roep ik als ik hem niet zie.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Het schip is gekanteld en Jade redde Roxi maar nu zag iedereen dus dat ze een staart had. Nou de meeste zagen het.]

Candyfornia schreef:
    [Uhm, Diapal, Roxi heeft toch geen staart en vinnen maar Jade?]

[Oeps, ik heb het gewijzigd. (A)]

Roxi

Plotseling was mijn pijn weg. 'Huh, maar ik... en jij... en de pijn, en het monster?' De chirurgijn kwam aangesneld. 'Maar Jade was een zeemeermin!' Riep ik uit. 'Je bent gewond, je bloedt. Kom maar mee.' Verontwaardigd liet ik me meenemen. Was ik echt zó in de war?

Zendé

Langzaam gaat het schip weer normaal drijven. Ik krabbel overeind en wrijf even in mijn ogen. Als ik weer naar Jade kijk zie ik dat ze weer gewoon benen heeft, maar ik weet zeker dat ik het me zonet niet verbeeld heb.
    Ik weet wel wat Jade is. Ze is een zeemeermin. Voordat we aan deze reis begonnen heb ik er wel wat verhalen over gehoord. Maar ik wist nooit of ze echt bestonden. Nu staat de waarheid voor mijn neus.

James

Geschokt haalde ik een kruik die me beknelde weg en hoorde Faye mijn naam roepen. 'Faye, godzijdank, ben je in orde?' Opgelucht pakte ik haar handen, maar zag al snel dat Roxi mee werd genomen door een chirurgijn. 'Wat is er met Roxi? Is ze gewond?'