• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [waar kan ik inspringen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia
    "Lijkt me spannend." Glimlachte ik daarop. "Alles beter dan Engeland waarin mijn kamer een soort gevangenis lijkt." Ik staarde een kort moment naar de spiegeling van het water.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mia is opgefrist en staat nu naast Zendé bij de reling. Amber loopt maar wat over het dek, Adam zit in het kraaiennest en voor de rest weet ik het niet.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Zendé

    'Lijkt me spannend,' zegt ze glimlachend, maar die glimlach verdwijnt door wat ze daarna zegt. 'Alles beter dan Engeland waarin mijn kamer een soort gevangenis lijkt.'
    Ik kijk lichtelijk verbaasd op. 'Oh ja?' Ik had altijd gedacht dat die hofmeisjes het geweldig hadden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Daar ben ik niet Camilia, of Mia, maar de 'dochter van de graaf'. Ik kan nooit iets weigeren, moet altijd netjes spreken, zelfs als ik het er niet mee eens ben en daarnaast leer ik enkel borduren, dansen en een goede vrouw zijn voor later." Prevel ik hoofdschuddend, waarna ik lichtelijk glimlach naar mijn spiegelbeeld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Lijkt me saai,' mompel ik. 'Hier ga je het vast veel fijner vinden, want hier ben je vrij in wat je doet. Nou ja, je krijgt wel orders van de kapitein, maar niemand beveelt je echt dingen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Roxi

    'Nooit beter begrepen wat iemand bedoelt,' mompelde ik, met een terugblik in mijn gedachtes. 'Gevangen, nooit vrij om je echte gevoelens te uiten. Nooit kan je zeggen wat je echt graag wilt, wetend dat niemand het zal waarderen.' Ik keek Mia aan. 'Dat gevoel?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ Lovingstyles, je kan wel even met Amber gaan praten ze doet toch niks dan lopen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia
    Ik knik langzaam naar zowel Zendé als Roxi. "En, wat kan ik doen? Ik leer snel." Knik ik met een lichte glimlach, waarna ik een loshangende krul voor mijn ogen vandaan strijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    Ik knik ook door wat Roxi zegt. Dan vraagt Mia wat ze kan doen.
    'Je kan mij wel helpen, met wapens maken?' stel ik voor. 'Je mag het zelf weten hoor, het is best wel saai werk.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    Er verschijnt een glimlach rond mijn lippen, waarna ik knik. "Geloof me, alles is beter dan theemutsen borduren." Grinnik ik hoofdschuddend, waarna ik mijn blik kort over het schip laat dwalen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Nee, Adam zit niet in het kraaiennest. Hij zit ergens op het dek, aangezien hij niet naar boven kan klimmen]


    Ex astris, sciencia

    Roxi

    'Uhm, Mia, het lijkt misschien wel saai, maar als je het verkeerde kruit in het verkeerde wapen doet... Boem, schip weg.' Aarzelend keek ik Zendé aan.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ Ohh, dan gaat Amber wel naar jou toe want dan heeft ze 't verkeerd begrepen XD]

    Amber Lynn

    Ik kijk op en zie Adam staan. Ik glimlach, 'Hey,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Daar zorg ik wel voor,' zeg ik geruststellend tegen Roxi. Dan ga ik rechtop staan en draai me om. 'Kom maar mee.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~