• Ik ben over het algemeen helemaal geen fan van Nederlandstalige muziek, maar ik scheer niet zomaar alle liedjes over één kant en vind Mijn Houten Hart van De Poema's daarom wel echt enorm mooi.
    Onderweg van Abel is ook wel leuk, maar niet zo super als Mijn Houten Hart.

    Hoe denken jullie over Nederlandstalige muziek & hebben jullie er ook nummers tussen zitten die je wel geweldig/leuk vind?


    everything, in time

    Over het algemeen vind ik het niet leuk, omdat het niet mijn soort muziek is(het is te soft). Maar Guus Meeuwis en Jurk vind ik wel leuk voor een keertje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat ook Nederlandstalig, maar sommige liedjes van Gers Pardoel & Lange Frans... :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Nynkje, ja, die is ook mooi! Of 'Vlinder' van hem!


    everything, in time

    Ik heb het normaal ook niet op Nederlandstalige muziek, maar ik ben dol op Acda en de Munnik. En Blof heeft soms ook hele leuke nummers. :'D



    'k Ben verliefd op SKIK :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    'Verdronken Vlinder' bedoel ik.

    @Stinson, ah nee, Blof vind ik dan weer echt niks.:'D


    everything, in time

    Ik vind Jurk wel leuk... Maar that's it


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    O, en is Friestalig ook goed?



    Nu stop ik met posten :')

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Humble schreef:
    'Verdronken Vlinder' bedoel ik.

    @Stinson, ah nee, Blof vind ik dan weer echt niks.:'D




    Ook niet op deze? Hij is zo vrolijk! :'D

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:25 ]

    Dat is juist het meest verschrikkelijke lied D:


    everything, in time

    De Dijk is de eerste band waar ik aan dacht, beste Nederlandse muziek:Y)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Deze is ook zo mooi:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stinson zei op 17 feb 2012 - 19:19:

    Ik heb het normaal ook niet op Nederlandstalige muziek, maar ik ben dol op Acda en de Munnik. En Blof heeft soms ook hele leuke nummers. :'D


    Onderandere dit. Verder vindt ik af en toe Marco Borsato of guus meeuwis ook wel oké. En die ene die Absolem postte is ook leuk
    en altough ik spul als jan smit en nick & simon echt zeik vindt, is 'Pak maar mijn hand' wel een leuke naar mijn mening

    er was ook nog zon liedje met lange frans en baas b, een heel serieuze. maar die heb ik niet in mn pl. dus die moet ik eens gaan zoeken nu k er toch aan denk >.<

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 12:47 ]


    "How we survive is what makes us who we are"

    Enige Nederlandse muziek dat ik luister is Bløf. (:


    Full of envy behind that anonymous mask