• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik werd gewekt door een zachte stem die mijn naam fluisterde. Langzaam opende ik mijn rechter oog. Ik gaapte luid en ging slaapdronken overeind zitten. Ik staarde naar het zwarte figuur voor me.
    'Wie?... Wat is er? Doylee?' vroeg ik alsmaar geeuwend.
    'Moet je niet slapen? Het is...' ik keek op de lichtgevende klok aan de linker wand.
    '2 uur in de nacht...' zeg ik terwijl ik een wollen deken over me heen sloeg.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Ik kan niet slapen." Prevel ik kleintjes, waarna ik aan mijn shirt begin te pulken. Ik slaak een zachte zucht, en staar vervolgens naar mijn blote voeten.
    "Sorry."


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Kom,' mompel ik en sla het bed sprei omhoog zodat ze naast me kan kruipen. Opnieuw sloot ik mijn ogen en ging met mijn gezicht richting de balkon deur liggen. Het was lekker warm.
    'Zo oké?' vroeg ik terwijl ik mezelf tot een bolletje oprolde.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik glimlach, waarna ik naast hem het wollige bed inkruip.
    Het is warm, en voelt veilig. "Perfect." Glimlacht ik, waarna ik een tijdje naar het plafond blijf staren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik gromde wat en sloeg een hand om haar middel.
    'Slaaplekker.' fluisterde ik en kroop wat dichter naar haar toe. Morgen de spelen, of eigenlijk vandaag. Mijn ogen schoten open bij die gedachten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [voor het drama met elf moeten we op Jonah wachten]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Doylee Benratt || District 4
    Ik glimlachte, en streek kort geruststellend over zijn wang, waarna ik zijn ogen kort bestudeerde. "Het komt goed morgen, dat weet ik zeker." Ik bijt zachtjes op mijn onderlip, en glimlach dan.
    "Vertrouw je me?" Prevel ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aimee Jane Greengrass||District 6
    Roxy ging hier zo blij mee zijn. Twee tributen die elkaar de hersenen in zullen slaan zodra ze de kans hebben. Ze ging me absoluut wurgen, dan ging ik in elk geval niet de arena in maar ik was evengoed dood, misschien was het een beter idee dat Fred haar verteld dat we ruzie hebben.


    Remember to be ridiculous.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Het komt goed morgen, dat weet ik zeker. Vertrouw je me?' Prevelde ze zachtjes. Mijn hersens waren nog niet helemaal wakker dus ik begreep niet helemaal wat ze bedoelde.
    'Morgen kom niks goed, hopelijk sterf ik niet bij het bloedbad.' fluisterde ik zachtjes in haar oor.
    'Jij? Denk jij dat je het ver schopt?' vroeg ik terwijl ik met mijn duim haar schouder masseerde.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Ik weet het niet. Ik zal het niet doen voor mezelf." Geeft ik toe met een magere glimlach. "En jij, jij moet het halen. Voor je zusje." Ik tik op zijn neus, en glimlach dan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Ik weet het niet. Ik zal het niet doen voor mezelf. En jij, jij moet het halen voor je zusje.' Ik haalde mijn schouders op.
    'Ik weet het niet. Ik heb het puf er gewoon niet voor.' beken ik haar, het luchtte op om het iemand te vertellen. Ik zuchtte en verborg mijn gezicht in het zachte deken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    Ik schud mijn hoofd, trek hem vervolgens overeind, en ga zelf in kleermakerszit zitten. Zwijgend omsluit ik met mijn armen zijn middel.
    "Wat zou Momo zeggen als ze hier zou zijn? Ik weet wel wat ik zou zeggen."
    Ik glimlach en snuif. "En nou opstaan luiwammes, anders geef ik je een schop onder je kont. Je gaat het halen, en anders zorg ik daar persoonlijk voor." Knikte ik resoluut.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Wat gaan we doen?' jammerde ik met tot spleetjes geknepen ogen.
    'Momo redt zichzelf wel, daar is ze sterk genoeg voor.' zei ik koppig en rommelde met een hand in mijn haren.
    'Ik heb geen zin, ik wil slapen.' zeurde ik en trok haar handen met een kort gebaar van mijn lichaam.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aimee Jane Greengrass||District 6
    In de trainingszaal pak ik een gewicht en ik gooi en een paar meter van me af. Woede haalt ongekende krachten bij me naar boven. Woede tegen het Capitool of mijn medetributen zeker.


    Remember to be ridiculous.

    Doylee Benratt || District 4
    "Goed, als jij jezelf niet verdedigd, doe ik het wel." Mompelde ik simpeltjes, waarna ik mezelf omdraaide, en mijn hoofd op het kussen legde. Slapen ging er toch niet van komen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.