• Okee, ik ben door al mijn boeken heen en dat zijn er echt heel veel. Dus ik zoek nieuw leesvoer :Y) Maar het leek me dus wel een keer leuk om een Engels boek te bestellen (Bruna zuigt echt hierzo -.-)
    Mijn broer stelde Het portret van Dorian Gray 'The Picture of Dorian Gray' voor. Hij moest die een keer lezen voor Engels op school. Nu heb ik de film gezien en vind die erg tegenvallen :/ Hoewel het verhaal me wel heel erg aanspreekt.
    Dus wie heeft Het portret van Dorian Gray gelezen?
    Ik wil graag jullie meningen horen (flower)


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Ik heb het boek niet gelezen, maar ik heb wel een Engelse aanrader voor je.
    Ken je de boekenserie Warrior Cats? Daar zijn ers heel veel delen van. Het gaat over katten, die in vier verschillende Clans proberen te overleven in een woud. Het is heel erg mooi en spannend. Handig als je kattenliefhebber bent en als je eens veel wilt lezen! x


    :D

    Ik heb hem gelezen, in het Engels. Je wordt meteen in het verhaal gezogen vind ik, het is moeilijk neer te leggen gewoon omdat het zo intrigerend is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb hem voor een gedeelte gelezen, en vind hem echt heel erg mooi geschreven en alles wordt heel mooi neergezet zeg maar lol


    As travars

    Choizz schreef:
    Ik heb het boek niet gelezen, maar ik heb wel een Engelse aanrader voor je.
    Ken je de boekenserie Warrior Cats? Daar zijn ers heel veel delen van. Het gaat over katten, die in vier verschillende Clans proberen te overleven in een woud. Het is heel erg mooi en spannend. Handig als je kattenliefhebber bent en als je eens veel wilt lezen! x


    Thankyou!
    Ik zal hem aan mijn lijstje toevoegen(krul)


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Gancanagh schreef:
    Ik heb hem gelezen, in het Engels. Je wordt meteen in het verhaal gezogen vind ik, het is moeilijk neer te leggen gewoon omdat het zo intrigerend is.


    Skaro schreef:
    Ik heb hem voor een gedeelte gelezen, en vind hem echt heel erg mooi geschreven en alles wordt heel mooi neergezet zeg maar lol


    Dank julliewel!(flower)


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"