• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Je bent gek.' lachte ik terwijl ik rood werd van schaamte, dat stomme Capitools accent ook. Gelukkig was het donker en kon ze het niet zien.
    'We moeten slapen, straks is het zo ver.' fluister ik in haar oor.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Het gooien met gewichten heeft me enigzins gekalmeerd en ik ga nu naar mijn kamer om te douchen en me om te kleden. Opweg naar mijn kamer loop ik tegen iemand op. 'Roxy!'
    Ik ben absoluut nooit zo blij geweest om mijn lieve vriendin te zien, nu mijn mentor er is kan ik eindelijk mijn tactiek bespreken, en die van Fred. Niet slim, Roxy flipt als ze hoort dat hij bijna zelfmoord heeft gepleegd.


    Remember to be ridiculous.

    Doylee Benratt || District 4
    "Ik wijl nieijt zzlapen." Glimlach ik triomfantelijk, waarna ik een lok achter mijn oor strijk en zacht zucht. Ik glimlach, en zie zijn twinkelende ogen in het donker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Hou op.' giechelde ik verlegen.
    'Als je niet wil slapen, wat wil je dan wel doen?' vroeg ik terwijl ik mijn ogen weer sloot. Ik zuchtte zachtjes en probeerde de emotie van Doylees gezicht af te lezen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Ik begin het eindelijk een beetje te kunnen, vind je niet?" Glimlach ik ergens ietwat trots, waarna ik mijn schouders ophaal. "Naar de sterren kijken?" Glimlach ik lichtelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxanne Riley Mc Clain,, District 5

    Diep in gedachten verzonken loop ik rond tot ik tegen iemand op bots.
    'Roxy!'
    O, Aimee. Wat is er met haar? ze kijkt alsof ze me iets moet vertellen.
    'Hey, Aimee! Wat is er?'

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Ja, het gaat je goed af. Je moet het alleen niet zo los uitspreken, gewoon alle woorden aan elkaar brijen.' zei ik zachtjes terwijl ik mijn haren met mijn vingers kamde.
    'Waar kun je dat doen dan?' vroeg ik lichtelijk 'blond' en bloosde licht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    De bedenkelijke frons verschijnt weer boven mijn ogen, waarna ik knik, en dan kort naar de gang wijs. "Op het dak. Het is er warm, maar wel.. Vrijer." Glimlach ik magertjes, waarna ik opsta, en met mijn vingers aan mijn haarpunten begin te pulken. Mijn blote voeten voelden koud aan op het marmer, iets waardoor ik lichtelijk snel naar de deur liep, om vervolgens een korte blik op de gang te werpen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Ehm wat zou je ervan zeggen als ik en Fred ruzie hebben en hij bijna zelfmoord gepleegd heeft?'
    Ik kijkt haar aarzelend aan, zometeen komt de uitbarsting.


    Remember to be ridiculous.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Snel wierp ik het deken van me af en volgde haar op mijn tenen.
    'Is dat niet koud?' vroeg ik kleintjes. Ik keek om me heen en dook samen met Doylee de lift in. Ik gokte dat we op de bovenste verdieping moesten zijn dus drukte op het hoogste knopje. Ik rilde en trok mijn armen mijn shirt in waardoor het leek alsof ik geen armen had.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Mensen, sorry, maar ik stoor me echt aan dat 'Fred' zelfmoord heeft willen plegen terwijl je door iedereen áltijd in de gaten wordt gehouden. Dit is dus vrijwel onmogelijk.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Inderdaad. Ze laten de tributen echt geen zelfmoord plegen =)]

    Doylee Benratt || District 4
    "Wacht maar." Ik glimlach, en kijk kort naar de marmeren tegels.
    "Sluit je ogen." Prevel ik, waarna ik de deuren open laat gaan. Het gras glimt in het licht van de fonkelende sterren die overal lijken te schijnen.
    Voorzichtig trek ik één van zijn handen terug vanonder zijn shirt, en neem hem vervolgens mee het dak op. In het midden, op het wollige gras stop ik, waarna ik glimlach. "Niet kijken, ga op je rug liggen." Ik ga zelf ook liggen, en staar naar de duizenden sterren die hier en daar op een sterrenbeeld lijken.
    "Open ze maar." Fluister ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Langzaam dringn de woordsn van Aimee tot me door en mijn pupillen verkleinen. 'Je hebt wat gedaan?!' sis ik terwijl Aimee me bang aan staart. 'Jij gaat het nu goed maken, het kan me niet schelen hoe. En nu weg jij!'. Ik draai me om en loop briesend weg.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik taste het gras af en ging in een lekker houding liggen.
    'Open ze maar.' fluisterde ze zachtjes. Voorzichtig opende ik ze. De fascinerende sterrenhemel deed me even stil zijn.
    'Wou, dit. dit is écht fantastisch.' fluisterde ik terug, proberend de heerlijke stilte niet te verstoren. Minuten, die als uren aanvoelde bleef ik zo liggen staren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Ik sta nog even na te trillen wanneer Roxy weg is gelopen. Ik had toch al sorry gezegd? Twee keer sorry zeggen op een dag ging wel heel ver maar als ik een kleine overlevingskans wou moest ik het goedmaken, Roxy zou me nooit helpen als ik mijn excuses niet aanbood dus ik slenter maar richting onze verdieping, misschien dat ik Fred in zijn kamer kan vinden.


    Remember to be ridiculous.