• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Crane schreef:
    [Mensen, sorry, maar ik stoor me echt aan dat 'Fred' zelfmoord heeft willen plegen terwijl je door iedereen áltijd in de gaten wordt gehouden. Dit is dus vrijwel onmogelijk.]


    [En dat is de reden waarom Fred er ook aan dacht hoe het zou voelen als hij geroosterd zou worden door dat krachtveld 8)]

    Doylee Benratt || District 4
    Ik glimlach, en strijk een lok voor mijn ogen vandaan.
    "Thuis slaap ik iedere avond onder deze hemel. Hij maakt me kalm, zorgt ervoor dat ik het gevoel krijg dat Clemence en mijn ouders daar ergens op me neerkijken. Mijn zusje zei ooit eens dat iedere ster voor een ziel staat. Zielen die de hemel verlichten." Ik glimlach, en schud mijn hoofd kort.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 5

    Ik liet me van de muur aftrekken, ik zou gewoon wegrennen.
    Ze staarde me doordringend aan: 'Haal me hier alsjeblieft weg,' smeekte ik, ik kan dit dak niet meer zien.


    Noëmi Crowe || District 12

    'Haal me hier alsjeblieft weg,' waren zijn smekende woorden. Ik pakte zijn bovenarm gdachteloos vast en trok hem mee weg. Ik weigerde de lift te gebruiken, dus gingen we trap op, trap af, net zo lang totdat Fred een beetje gekalmeerd was.
    Op de verdieping waar mijn kamer zich bevond, stopten we even. Ik twijfelde een seconde, maar opende toen mijn kamer deur en duwde hem naar binnen.
    'Ga maar even zitten.' Zonder antwoord af te wachten zette ik hem op ee nstoel neer. 'Ik pak wel wat te drinken voor je.'
    Binnen twee tellen had ik een glas water in mijn handen, die ik voorzichtig tussen Fred's vingers duwde.
    Ik ging tegenover hem op de grond zitten.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [En dat is de reden waarom Fred er ook aan dacht hoe het zou voelen als hij geroosterd zou worden door dat krachtveld 8)]


    [Hoezo? Ik neem niet aan dat hij is gehersenspoeld door het Capitool, dat heeft er dan in feiten niks mee te maken. Ik wil jullie er alleen even op wijzen dat je je wel aan de regels moet houden.]
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:40 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    'Dat lijkt me fantastisch.' zei ik met een glimlach van oor tot oor. Ik nam me voor dat áls ik ooit nog thuis zou komen, ook elke dag onder de sterrenhemel zou gaan slapen. Al was de hemel in District 1 veel minder indrukwekkend dan hier.
    'Ik, ik ben blij dat ik jou heb Doylee.' fluister ik zachtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Hij had geen idee wat er zou gaan gebeuren hoor, hij had gewoon zin om er van af te zijn, hij zou waarschijnlijk niet sterven, opgelapt worden en de arena ingegooid worden, het was gewoon zijn idee...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Roxanne Riley Mc Clain,, District 5

    Misschien dat ik wat te overdreven heb gereageerd, dat ik al mijn ergenis en woede tegen het capitool opgekropt hebt en het er uit kwam door wat Aimee gedaan heeft. Ze heeft het al moeilijk genoeg en sinds de spelen zijn we uit elkaar gegroeid. Dit heb ik niet gewild.

    Aimee Jane Greengrass||District 6
    Hij was dus niet op zijn kamer. 'Fred?!' Roep ik.
    Damn, ik zag dat joch overal en als ik heb nodig heb omdat Roxy me anders vilt is hij natuurlijk onvindtbaar.


    Remember to be ridiculous.

    [Dan nog, CrumbCake (: ]

    Doylee Benratt || District 4
    Ik glimlach, voel het schaamrood naar mijn wangen stijgen wanneer hij zijn laatste zin uitspreekt.
    "Dat wist ik al toen ik je zag, Valor. En ik meende wat ik zei, ieder woord." Prevel ik met een lichte glimlach, waarna ik mijn vingers met elkaar verstrengel. Dit leek een lichtpuntje in de duisternis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Hij zou inderdaad niet sterven, in het boek staat beschreven dat je gewoon terug wordt gekaatst.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Frederick Smith, district 5

    Dankbaar nam ik het glas aan en nam een slok, damn, dit kon ik echt niet hebben, waarom moest ik van alle tributen nu ruzie krijgen met de enige met wie ik samen kan overleven?
    'Dankje, ik wou niet echt springen hoor, misschien alleen een stroomstoot door mijn lichaam jagen, ze zouden me toch wel tegengehouden hebben,' mompelde ik er nog achteraan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik glimlachte voorzichtig en pakte haar hand aarzelend.
    'Vind je, vind je het erg als ik nog wat slaap?' vroeg ik terwijl ik met mijn duim haar knokkels masseerde. Ik keek naar een vallende ster,'Kijk!' zei ik wijzend naar de ster.
    'Nu mag je een wens doen.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Ik ga nergens heen." Glimlach ik, waarna ik met mijn ogen de ster volg.
    "Dan.. Dan wens ik dat deze nacht het beste in mijn leven brengt." Glimlach ik broos, waarna ik mijn ogen kort sluit, en glimlach.
    Ja, dat was wat ik wenste. Niets meer of minder.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Oké, laten we het er gewoon op houden dat hij een dramaqueen is die totaal geen idee van de gevolgen heeft, maar iedereen serieus deed schrikken met zijn eigen doemgedachten, ik was toch nooit van plan om hem zelfs maar te laten proberen...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Roxanne Riley Mc Clain

    Wat ben ik eigenlijk een slechte mentor, ik ben gewoon alle twee mijn tributen kwijt. 'Aimee, Fred?!' Fuck, natuurlijk nergens. Ik zucht een keer en loop maar weer terug naar mijn eigen kamer.