• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Ik zie Fred weer met Noëmi praten en ik heb de neiging om mijn hoofd tegen de muur aan te beuken. Wanneer realiseert hij zich dat hij niet slim bezig is? Zij is straks een van de tegenstanders.


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ze kijkt naar Fred, die een eindje verderop staat. "Wie houden we eigenlijk voor de gek?" zeg ik dan. "Iedereen weet wat de spelmakers aan het doen zijn. Vrienden maken." zeg ik. Iedereen weet het. Ik neem nog een slok van mijn drankje. Erg lekker.


    Tijd voor koffie.

    [ben eten]

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Ja maar Fred speelt nu een echt gevaarlijk spel. Die gast heeft verdomme nooit naar meisjes omgekeken en nu wordt hij verliefd op een tribuut. De vorige tributenliefde bracht ons hier. Wat wil hij? De revenge games XL?'
    Ik ben opgelucht dat ik mijn frustratie er eindelijk uitgegooid heb. Fred en Noëmi moeten bij elkaar uit de buurt blijven.


    Remember to be ridiculous.

    Frederick Smith, district 5

    Umh, Aimee, ik kan je horen?!
    'Als je achter mijn rug wil praten, doe het dan goed!' riep ik naar mijn medetribute, serieus zeg, ik ben niet zó stom, ik liet mezelf dit alleen maar toe omdat mijn leven toch voorbij was, niet om een nieuwe revolutie te ontketenen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Van mij mag je het best horen, het is namelijk zoals ik het zie!' Roep ik terug naar Fred.
    Mijn bloed kookt nu echt, die sukkel denkt dat deze liefde geen gevolgen zal hebben nou ik kan hem zo vertellen dat verliefdheid alijd gevolgen heeft als je in de arena zit.


    Remember to be ridiculous.

    Frederick Smith, district 5

    'Oké, genoeg. Dit trek ik niet, wat gaat jou dit aan? Ga tgen Jonathan en Lisa klagen, die zijn op het elfde verdiep, in zijn slaapkamer! Ga iemand anders bekritiseren, ik ga toch dood, ik heb jou niet nodig, ik ben niet verliefd op Noëmi en zelfs als één van die drie niet waar zou zijn, is het nog steeds niet aan jou om dat op te merken!' riep ik naar haar, ik werd nooit kwaad, maar alsjeblieft, praat niet achter mijn rug! Zonder één van drie nog een blik te gunnen liep ik weg, rechtstreeks naar het gigantische dak, wat zou er gebeuren moest ik eraf springen? Zou het pijn doen om levend gegrild te worden? Zou ik eraan doodgaan, of zouden ze me gewoon oplappen en toch de arena insturen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Ik bekritiseer jou al, ik ben niet van plan om te gaan klagen, jij bent overduidelijk wél verlief op Noëmi en het is hersenloos dat je je leven nu al opgeeft, als je je kan focussen heb je zeker een kans op overleven.'
    Het interreseert me niets dat iedereen mee kan luisteren, ruzie maken met je districtparnter is natuurlijk niet heel slim mar hij gaat blijkbaar toch dood nou als hij zich zo gedraagt vermoord ik heb met plezier voordat hij een gevaar voor mij vormt.


    Remember to be ridiculous.

    Frederick Smith, district 5

    Ik hoor haar nog wat schreeuwen, maar ik luister niet meer, goed, maak maar ruzie, ik heb geen sponsors nodig, dus je verpest het alleen maar voor jezelf...
    Ik loop naar de rand toe, zou ik dit echt gaan doen? Het zou wel makkelijk zijn, en het Capitool zou een nieuwe tribuut moeten zoeken, dat zou hun mooi voor schut zetten... Aan de andere kant had ik ook geen zin om voor de rest van mijn leven als Avox voor hén te werken, nee, zo moest ik niet denken, ik moest er vertrouwen in hebben dat het voorbij zou zijn...
    Nog een stap, nog één...
    Ontplof Aimee!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Lafaard!' Roep ik als Fred zichzelf wil roosteren. 'Lafaard!'
    Zelfmoord vlak voor je de arena ingaat, dat is een teken van zwakte. Het enige voordeel zou zijn dat het Capitool voor schut staat maar mijn district ook en mijn district was alles voor me, mijn moeder was daar.


    Remember to be ridiculous.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik lachte schamper en schudde mijn hoofd.
    'Dat kun je wel zeggen, maar hoor jij ooit nog iets over haar? Het Capitool heeft gewonnen en zal altíjd zo blijven.' zei ik bot en kijk doordringend aan.
    'Snap het dan, als er geen spelen meer waren was het volk niet meer te houden. Als je risico's neemt wordt je genadeloos gestraft. De Spotgaai is überhaupt nooit een haar beter geweest dan het Capitool.' voeg ik er met een zucht aan toe.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt || District 4
    "Ze was in ieder geval geen lafaard." Zonder nog iets te zeggen, buig ik voorover om met mijn lippen kort de zijne te raken. Zonder nog iets te zeggen, druk ik op de knop om de liftdeuren te laten sluiten.
    Hij had gelijk, maar zonder hoop geen leven. Het is écht zoals ze zeggen.
    Hoop doet leven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Beduusd bleef ik staan. Met een licht gevoel in mijn hoofd liep ik terug naar de deur, ik wist niet of het door de drank of door de kus kwam. Mijn vingers tastte de plek waar haar lippen de mijne hadden geraakt na. Ik was nog nooit door iemand gekust, in District 1 werd er een muur van trainingen om je heen gebouwd. De enige die ik van gezicht kende waren een paar mensen van de lappenmarkt. Ik zuchtte en dronk mijn glas leeg.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 5

    Ik spring nog net was voor de grote lading glasscherven, een paar kleine botsen tegen me op, maar richten niet veel schade aan.
    'Ben je oké?' vroeg ik aan Noëmi, ik zag niet meteen zware schade.


    'Ik? Ik kan het beter aan jou vragen!' Ik kwam overeind en klopte mijn jurkje voorzichtig af. Kleine scherfjes vielen rinkelend op de grond.
    'Sorry dat ik zo onvoorzichtig was. Ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan.'

    [whaha CrumbCake je zet overal Fred neer xD]