• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    Het Capitool heeft een extra dag verlenging bij het verblijf gedaan. Dus nog steeds in het Capitoolsgebouw.

    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Darius schreef:
    [Hé, sorry dat ik nu pas weer online ben. Druk met school etc, etc. Zal wat minder actief zijn. samenvatting pls? En waar zijn mijn personages?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Darius schreef:
    (...)


    [Valor is nog in gesprek met de mentor. Je kan nog gewoon wat reageren. Ze heeft gevraagd waar Valor goed in was, weet niet of je daar al op had gereageerd?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Mijn topic-berichtje :3 Waar zijn de aan mij toebedeelde tributen? (Yoëlla + Freya en Jonah)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Nopes, zal ik nu doen.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Equestria schreef:
    [Mijn topic-berichtje :3 Waar zijn de aan mij toebedeelde tributen? (Yoëlla + Freya en Jonah)]



    [Yoëlla zit forever alone bij Andrew. Hij is nu offline geloof ik]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Equestria schreef:
    [Mijn topic-berichtje :3 Waar zijn de aan mij toebedeelde tributen? (Yoëlla + Freya en Jonah)]

    ergens in een liftXD


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'ik hou van je, is dat niet veel belangrijker?' de woorden dringen eerst niet helemaal tot me door, meent hij dat nou. ik besluit het te vragen voordat ik mijn hart uitstort 'ben je serieus?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Doylee en Rowan zijn bij hun mentor aangekomen, mijn post staat in het voirge ding. Zal hem even zoeken :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Aha, oké. En waar kan ik inspringen?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jonathan Walker || District 11
    Tijdens het zoenen door druk ik op het liftknopje 11 naar mijn verdieping. 'Natuurlijk ben ik serieus, tegen jou zou ik nooit liegen.'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:14 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [ Mijn topics, En ja Valor is gewoon nog @ kamer met de mentor aan 't praten, Destiny is al wegg die heeft zich al omgekleed en is naar de eetzaal gegaan voor 't diner]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Equestria schreef:
    [Aha, oké. En waar kan ik inspringen?]



    [Kan wel bij Yoëlla opzich (:]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1
    Ik kijk op en trek mijn gezicht in een bedenkelijke frons. 'Ik ben wel aardig met bijlen... Ik ben niet erg snel of lenig. En met een speer kan ik ook wel overweg.' zeg ik terwijl ik mezelf uitrek. Ik denk niet dat ze er veel mee opschoot, maar het was de waarheid. Ik was misschien wel een beroeps, maar héél erg goed was ik nou ook niet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Freya zit te huilen en Jonah komt zometeen langs met zijn vriendinnetje, Drama x2, ze kan iemand gebruiken!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    xDesire schreef:
    (...)


    [Kan wel bij Yoëlla opzich (:]

    [En waar zit ze? Behalve dat ze bij Andrew zit, maar waar is ze?]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:16 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.