• Ik heb vandaag net een iPod Touch gekocht.
    En ik heb er wat mee geprutst enzo.
    Maar op het scherm van de iPod komt steeds een USB-kabel te staan en daar boven iTunes ofzo. Ik heb de USB kabel al aangesloten en op iTunes gezet maar ik krijg het er maar niet af. En ik kom ook niet bij de Apps enzo. Help?


    “Why should I care what other people think of me? I am who I am. And who I wanna be.” - Avril Lavigne

    Ho Ho das ffkes ingewikkeld. Dus zo'n USB-kabel.

    In Itunes al 'Bestand -> Ipod Synchroniseren' geduwd?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik heb veel problemen met m'n iTouch gehad, ik weet er ook best veel van af, maar dit?! o.o
    Nee, sorry, kan het niet voor je oplossen & inderdaad wat hierboven staat zou wel is kunnen. (:


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Je moet eerst er liedjes op zetten
    -door te synchroniseren-

    Weet je wel hoe je er liedjes op moet zetten?

    Dystopia schreef:
    Ho Ho das ffkes ingewikkeld. Dus zo'n USB-kabel.

    In Itunes al 'Bestand -> Ipod Synchroniseren' geduwd?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik zou hem als ik jou was een paar uur zo laten zodat je iPod wordt opgeladen.

    Is je iTunes ook voor iPod touch? Dan installeert hij het automatisch als je synchroniseerd, en dan doet hij het dus ;)


    Alis volat propriis

    Ik kan 'iPod synchroniseren' niet aandrukken.
    Ik heb er wel al een paar nummers staan.


    “Why should I care what other people think of me? I am who I am. And who I wanna be.” - Avril Lavigne

    Dystopia schreef:
    Ho Ho das ffkes ingewikkeld. Dus zo'n USB-kabel.

    In Itunes al 'Bestand -> Ipod Synchroniseren' geduwd?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als het goed is moet je hem gwn verbinden met iTunes en software misschien updaten en iets synchroniseren en dan zo die het moeten doen _O_


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb hem nu op nieuw geïnstaleerd en nu komt de iPod wel bij apparaten staan. Maar als ik er op klik komt er dit staan; iTunes kan geen verbinding maken met iTunes store. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Controleer of de netwerkinstellingen juist en of de netwerkverbinding actief is. Probeer het vervolgens opnieuw.

    De netwerkverbinding is goed. Maar hij zegt van 'niet'


    “Why should I care what other people think of me? I am who I am. And who I wanna be.” - Avril Lavigne

    Heb ik ook met mijn iPod Touch. s er geen andere pc in de buurt waar je even op iTunes kan? Desnoods bij een vriend(in)? Je moet nl. een account aansluiten op je Ipod Touch voor de app store. Als je eenmaal je account op je iPod hebt gezet, kan je op je eigen pc liedjes op de iPod zetten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    @ RINGDINGDONG

    Ja dat zou wel kunnen. Maar hoe moet je dan dat account aanmaken?
    En waar?


    “Why should I care what other people think of me? I am who I am. And who I wanna be.” - Avril Lavigne

    Het komt waarschijnlijk door een fout tijdens het updaten van de nieuwe software van deze week.
    Eerst je computer opnieuw opstarten en dan iTunes aanzetten, en dan je iPod aankoppelen.
    Mijn broer had hetzelfde, maar dat met zijn iPhone. (:

    Een account aanmaken gaat via de Store, je gaat naar de store en gaat naar de hoofdpagina.
    Rechtsboven in de hoek staat 'log in' daar klik je op.
    Dan krijg je een scherm met je inlognaam en wachtwoord.
    Daarboven staat 'maak nieuwe account aan' daar klik je op en je volgt de stappen.
    Het kan zijn dat het iets anders is want ik heb mac, maar het zal niet veel schelen. (:


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Ik heb geen Ipod touch.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik heb een en heb er nooit last van gehad?
    Gewoon insteken, Itunes openen, bestand, synchroniseren. Als dat niet lukt zal ik eerlijk moeten zijn dat je wss een te lage itunes hebt OF een probleem met USB-poorten ;D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me